{{title}}
{{body}}
;
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
Følgende er nu registreret og vil danne grundlag for kontingentopkrævningen.
Samlet lønsum: {{formattedPayrollFunction}}
Antal ansatte: {{payrollRegistration.numberOfEmployees}}
Antal ansatte d. 30/9: {{payrollRegistration.numberOfEmployees309}}
Vi har sendt dig en kvittering pr. mail.
Har du rettelser, bedes du besvare den mail, vi har sendt dig eller kontakte os per telefon på {{MemberDepartmentPhonenumber}}.
Med venlig hilsen
Økonomisekretariatet
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
05. april 2025
Indstil din butiks- eller varehuschef til Danish Retail Award 2025
For 15. år i træk uddeler Dansk Erhverv, SameSystem og ZBC Danish Retail Award. Prisen hylder Danmarks bedste og mest nytænkende butiks- og varehuschefer, der har gjort en ekstraordinær indsats i detailhandlen.
Formålet med prisen er at anerkende de ledere, der går forrest i udviklingen af branchen og sætter nye standarder for innovation og lederskab.
Hvem kan indstilles?
For at komme i betragtning skal kandidaterne have passion for detail og have skabt synlige og ekstraor-dinære resultater inden for nytænkning – eksempelvis inden for bæredygtighed, ESG, uddannelse, tek-nologi og meget mere. Det kan være ledere, der har skabt nye kundeoplevelser, udviklet innovative di-gitale løsninger eller taget initiativer, der har styrket medarbejdertrivsel og kompetenceudvikling.
Hvad får vinderne?
Prisvinderne får en eksklusiv studietur med alt betalt til New York fra den 4. – 9. maj 2026. Her vil de opleve detailhandel i verdensklasse, guidet af detaileksperter fra ZBC. Turen giver mulighed for at be-søge nogle af verdens mest innovative detailvirksomheder, netværke med andre branchefolk og få inspiration til fremtidige initiativer, der kan løfte deres egne butikker og medarbejdere.
Hvordan indstilles en kandidat?
Det er virksomhederne, som indstiller deres butiks- eller varehuschef(er) via ZBC: For 15. år i træk ud-deler ZBC Danish Retail Award, hvor I også kan finde yderligere information om prisen. Indstillingen skal indeholde en beskrivelse af kandidatens resultater og hvordan vedkommende har bidraget til udviklingen af detailhandlen.
Udvælgelseskomiteen består af repræsentanter fra Dansk Erhverv og ZBC. Komiteen vil vurdere kandi-daterne på baggrund af deres ledelsesmæssige evner, deres evne til at skabe vækst og fornyelse samt deres bidrag til branchens udvikling.
Spørgsmål?
For yderligere oplysninger kontakt: Anna Maria Sannemand Larsen. ZBC Tlf.: 4133 4796 / Mail: amsl@zbc.dk
Vi glæder os til at modtage jeres indstillinger og hylde de mest visionære ledere i dansk detailhandel.