Oplever du også kundekonflikter? Her får du 3 enkle værktøjer til at forebygge og håndtere konflikter
Det kan være svært at finde ud af, hvordan man skal håndtere en konflikt med en kunde, når adrenalinen pumper. Branchefællesskab for arbejdsmiljø (BFA) stiller i en ny kampagne skarpt på forebyggelse og håndtering af konflikter og grænseoverskridende adfærd i mødet med kunder. BFA har samlet tre enkle værktøjer, der kan gøre en stor forskel i hverdagen.
Vi har alle brug for et arbejdsmiljø, hvor vi trives – og hvor konflikter bliver håndteret, før de vokser sig store. Derfor har BFA samlet tre konkrete råd til at forebygge konflikter, som du nemt kan bruge i hverdagen:
- Smit med ro
- Skab kontakt
- Hjælp hinanden
Rådene er udviklet sammen med konfliktrådgiver Jesper Bastholm Munk fra Center for Konfliktløsning, og de virker – uanset om du arbejder med mennesker, maskiner eller midt imellem.
Brug dem i din hverdag – og vær med til at skabe et tryggere og mere professionelt arbejdsmiljø.
Kontakt

Transport
Jesper Højte Stenbæk
Fagchef for transport og infrastruktur