Staten og Kommunernes Indkøbsservice (SKI) inviterer interesserede virksomheder til dialogmøde om ny aftale for cirkulær it
Leverer din virksomhed renoveret og genfremstillet it-hardware? Så vil SKI gerne invitere dig til et dialogmøde d. 29. januar, hvor du kan komme med dine input til det nye indkøbssystem.
Staten og Kommunernes Indkøbsservice (SKI) inviterer interesserede virksomheder til et dialogmøde om en kommende aftale på området for cirkulær it. Aftalen kaldes ”02.01 Cirkulær it og levetidsforlængende ydelser” og udbydes som et dynamisk indkøbssystem. Den vil give hele den offentlige sektor mulighed for at indkøbe genfremstillet it-hardware - herunder computere, mobiltelefoner, tablets og printløsninger - samt tilknyttede ydelser som fx datasletning og udskiftning af komponenter.
Dialogmødet afholdes torsdag den 29. januar kl. 09.00–12.00. Her vil SKI præsentere de overordnede rammer for aftalen, herunder krav til bæredygtighed og informationssikkerhed, samt deres tanker om den digitale brugerrejse. Det er muligt at deltage enten fysisk hos SKI i Valby eller online. Derudover tilbyder SKI også individuelle dialogmøder med interesserede virksomheder frem til udgangen af januar.
Hvis din virksomhed ønsker at deltage i mødet den 29. januar eller i et individuelt dialogmøde, er du velkommen til at kontakte udbudskonsulent hos SKI Ulrik Skaarup Larsen på usl@ski.dk.
|
Kort om den kommende aftale Den nye SKI-aftale ”02.01 Cirkulær it og levetidsforlængende ydelser” er et dynamisk indkøbssystem til indkøb af renoveret og genfremstillet it-hardware samt levetidsforlængende serviceydelser. Det nye indkøbssystem forventes at blive sat i drift i juni 2026 og vil kunne bruges af hele den offentlige sektor til at købe renoverede og genfremstillede computere, mobiltelefoner og tablets samt kopi- og printmaskiner. Du kan læse mere om den kommende aftale på SKI’s hjemmeside her. |
Kontakt
Miljø
Andreas Hastrup Clemmensen
Fagchef for Cirkulære materialer, produkter og emballager