{{title}}
{{body}}
;
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
Følgende er nu registreret og vil danne grundlag for kontingentopkrævningen.
Samlet lønsum: {{formattedPayrollFunction}}
Antal ansatte: {{payrollRegistration.numberOfEmployees}}
Antal ansatte d. 30/9: {{payrollRegistration.numberOfEmployees309}}
Vi har sendt dig en kvittering pr. mail.
Har du rettelser, bedes du besvare den mail, vi har sendt dig eller kontakte os per telefon på {{MemberDepartmentPhonenumber}}.
Med venlig hilsen
Økonomisekretariatet
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
19. maj 2025
Små og mellemstore virksomheder kan nu søge om økonomisk tilskud til at få professionel rådgivning, der kan hjælpe med at identificere risici og opbygge robuste beredskabsplaner.
Ordningen giver mulighed for at få dækket op til 50 pct. af udgifterne til et rådgivningsforløb – dog maksimalt 50.000 kr. Rådgivningen kan bl.a. bruges til at analysere virksomhedens sårbarheder og udarbejde konkrete planer for, hvordan man håndterer krisesituationer som cyberangreb, leveranceproblemer eller pludselige markedsændringer.
”Virksomheders modstandsdygtighed overfor uventede kriser og evnen til hurtigt at videreføre sin forretning, mens man tager vare på sine medarbejdere, kan være et konkurrenceparameter i den sikkerhedspolitiske situation, vi i dag står i,”
siger Thomas Elkjer Nissen, forsvars- og beredskabspolitisk chef i Dansk Erhverv.
Han peger på, at SMV’er i stigende grad bliver påvirket af globale forhold og har behov for at tænke i robusthed og resiliens.
Tilskuddet kan blandt andet anvendes til:
Formålet er at gøre det mere tilgængeligt for SMV’er at arbejde strategisk med kriseparathed og sikre forretningens kontinuitet – også i uforudsigelige tider.
OM SMV:PRO
SMV:PRO er en del af Virksomhedsprogrammet og drives af Danmarks seks Erhvervshuse og Center for Ejerledede Virksomheder på CBS - Copenhagen Business School.
Formålet med SMV:PRO er at hjælpe en bred gruppe af virksomheder med ledelse, organisation og strategi.