{{title}}
{{body}}
;
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
Følgende er nu registreret og vil danne grundlag for kontingentopkrævningen.
Samlet lønsum: {{formattedPayrollFunction}}
Antal ansatte: {{payrollRegistration.numberOfEmployees}}
Antal ansatte d. 30/9: {{payrollRegistration.numberOfEmployees309}}
Vi har sendt dig en kvittering pr. mail.
Har du rettelser, bedes du besvare den mail, vi har sendt dig eller kontakte os per telefon på {{MemberDepartmentPhonenumber}}.
Med venlig hilsen
Økonomisekretariatet
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
11. marts 2025
De nuværende udbudsdirektiver har skabt et solidt grundlag for fair konkurrence og gennemsigtighed, men der er stadig behov for forbedringer, der kan sikre bedre adgang for virksomheder – især SMV’er – og understøtte mere strategiske offentlige indkøb.
Det er afgørende at fastholde en ensartet tilgang på tværs af medlemslandene. Nationale særregler og protektionistiske tiltag risikerer at underminere det indre marked og skabe unødvendige barrierer for virksomheder, der ønsker at deltage i offentlige udbud på tværs af grænser.
Dansk Erhverv opfordrer derfor til, at Kommissionen aktivt arbejder for at styrke konkurrencen om offentlige opgaver, mindske regulatorisk kompleksitet og fjerne administrative byrder, der i dag begrænser konkurrencen.
Offentlige indkøb spiller en nøglerolle i at drive innovation, styrke resiliens og fremme en mere bæredygtig udvikling. Udbudsdirektiverne bør understøtte strategiske hensyn uden at begrænse markedet og øge kompleksitet.
Dansk Erhverv kalder i sit høringssvar på, at:
Dansk Erhverv vil fortsat arbejde for en europæisk regulering, der sikrer lige konkurrencevilkår, fremmer innovation og gør det lettere for virksomheder at deltage i offentlige udbud – både nationalt og på tværs af grænser.