KEYNOTE | 09.30 - 10.00

Zalandos nordiske topchef udfolder mode- og livsstilsplatformens vækststrategi og deler de bagvedliggende indsigter

Fabio Baum, Zalandos nordiske direktør, giver et indblik i den vision og indsigt, der driver Zalandos ambitiøse vækststrategi. Han udforsker de vigtigste tendenser, der former den digitale handel, herunder virksomhedens transformation til en bredere livsstilsplatform, dens fokus på B2B-partnerskaber og den rolle, som kunstig intelligens spiller i forbedringen af kundeoplevelser.

Fabio Baum, Nordisk Direktør, Zalando

KEYNOTE | 13.30 - 14.00

Temu-chokket – hvad kan vi lære af kinesiske virksomheder?

Få indblik i de nyeste trends fra verdens største digitale økonomi med 1,2 milliarder internetbrugere og bliv klogere på, hvorfor og hvordan kinesiske virksomheder som Temu ekspanderer i hele verden. Hvordan kan de sælge deres produkter så billigt, og er de pumpet med statsstøtte eller bare innovative?

Christina Boutrup, journalist

KEYNOTE | 16.30 - 17.00

Hvordan undgår du at misse AI-toget eller blive kørt over af det?

Som dagens afsluttende keynote byder Søren Christian Søndergaard Poulsen fra ATP på afslørende indsigter i, hvorfor så mange organisationer fejler i deres forsøg på at tilpasse sig ny teknologi – og hvad du kan gøre for at undgå at falde i samme fælde.

Han giver også et bud på, hvordan e-handel kan se ud, når man gentænker det fuldstændigt med de nye muligheder, som AI giver. Når der ikke længere er behov for fancy billeder og flotte hjemmesider til at sælge varer, hvordan konkurrerer man så?

Med over 20 års erfaring inden for AI og data deler Søren sine bedste råd om, hvordan man identificerer, kvalificerer og implementerer nye teknologier – med særligt fokus på AI. Gør dig selv og din forretning en tjeneste ved at gribe denne enestående mulighed for at gå hjem med konkrete råd, der kan løfte din organisation til næste niveau.

Søren Christiansen, ATP

Lilla scene

10.30 - 11.00 🔗 Omnichannel

Decoding the Omnichannel Index 2024 - Essential Discoveries and Trends

In collaboration, Google and IMPACT Commerce have undertaken a comprehensive research study, delving into the omnichannel performance of over 350 retailers across the Nordics and Benelux regions. Comprising over 25,000 data points across 70 parameters, this study stands as the largest Omnichannel Benchmark Study in Europe. It encompasses the complete customer journey, from awareness to online and offline purchases, as well as product returns.

During the keynote presentation, we will highlight consumer trends and provide concrete examples of how top-performing retailers in the region surpass consumer expectations. Furthermore, we will focus on three key findings from the study that will assist retailers in progressing from simply meeting customer expectations to becoming pioneers in omnichannel retail.

Tanja Winterberg, Performance Specialist Manager Northern Europe, Google
Karoline Lotz Jonassen, Future Commerce Lead, IMPACT Commerce

- IMPACT -

11.00 - 11.30 🔗 Omnichannel

Kundeloyalitet i højsædet: Et indblik i Bestsellers strategi for Jack & Jones

Oplev hvordan JACK & JONES skaber fantastiske kundeoplevelser i over 1000 fysiske butikker og opretholder samme høje standarder online. Denne præsentation dykker ned i brandets rejse fra grundlæggelsen i 1990 til at blive en multibrand gigant (Men, Junior, Plus Size, Women) med stærk B2B og B2C tilstedeværelse.

Lær om det innovative JACK & JONES CLUB loyalitetskoncept, som rulles ud i over 25 lande, og integrerer 1000 butikker med en omfattende omnichannel tilgang. Ved at bruge avancerede CRM-strategier og performance marketing sikrer JACK & JONES en sammenhængende kundeoplevelse på tværs af alle kanaler.

Gå ikke glip af chancen for at få indsigt i strategierne bag kundeloyalitet og succes for et af detailhandlens førende brands.

Anja Bonnet Steensen, Performance Marketing Manager, Bestseller/Jack & Jones

- Voyado -

11.45 - 12.15 🔗 Omnichannel

Lær om Imerco's Composable Commerce rejse - vejen til at være blandt de 10 største online retailers i Danmark

Imerco fylder snart 100 år, men det betyder ikke at de har et forældet IT setup. Tværtimod. Højere krav fra kunderne, og større konkurrence i markedet, har ført Imerco igennem en transformation de seneste år. Hovedingrediensen er en ny composable tech stack, der kan understøtte kundernes forventninger om en personlig og relevant oplevelse i butikkerne, såvel som på webshoppen. Hør Jakob Langgaard Wisnewski, Head of Digital Development, fortælle om Imerco's Composable Commerce rejse; herunder hvad har de lært, hvad de ville gøre anderledes, hvilken effekt det har haft på den daglige drift, samt overraskelserne og overvejelser for fremtiden. Slutteligt, få Jakob's anbefalinger til hvilke punkter andre virksomheder bør have afklaret, inden et tilsvarende projekt opstartes.

Jakob Langgaard Wisnewski, Head of Digital Development at Imerco
Andreas Grauengaard, Account Executive, Salesforce

- Salesforce -

12.15 - 12.45 🔗 Omnichannel

Putting the future of retail in your hands

Retail is changing rapidly. The difference between 2020 and now feels like lightyears. To keep up, retailers must adapt quickly.

This is where the best-of-breed mindset and unified commerce come into play. One vendor can't keep pace with all retail changes. This approach allows you to build your ecosystem with adaptable, best-of-breed solutions, while unified commerce ensures seamless integration across all channels.

Imagine a field of flowers. As a retailer, you can pick the flowers you want to create your own bouquet. The best-of-breed mindset works the same way, letting you choose new flowers as new needs arise since all components integrate with each other. Unified commerce ensures these components work together harmoniously, providing a consistent experience for your customers.

This approach gives you the freedom you need today and the assurance to meet future needs we can't yet foresee.

Jens Levin, CEO and Co-founder at Sitoo

- Sitoo -

14.30 - 15.00 🔗 Omnichannel

Fast track til high performance B2C- og B2B e-commerce

Oplev et inspirerende oplæg, hvor XL-BYG og Kraftvaerk deler ud af deres mest afgørende learnings på rejsen til at opbygge stærk e-commerce i et omnichannel-setup.

Opdag de væsentlige trin i en god proces, forstå vigtigheden af et stærkt systemlandskab, og udforsk de unikke overvejelser for B2B og B2C på samme composable platform. Hør også om, hvordan sparring med andre virksomheder og identificering af styrker og svagheder kan forme din strategi samt dit valg af partner. Oplægget vil give dig værdifuld viden om processen og vigtige beslutninger mod en stærk composable e-commerce platform, der kan løfte din forretning.

Helene Birk, CMO, XL-BYG a.m.b.a.
Rasmus Kjær Madsen, VP of Engagement, Kraftvaerk A/S

- Kraftvaerk -

15.00 - 15.30 🔗 Omnichannel

Sådan skaber Skoringen livslang loyalitet med den datadrevne kunderejse

Hvordan sikrer Skoringen, at de er første og eneste stop, når der skal købes Sko til hele familien? Det gør de ved at arbejde ambitiøst med kundedata for at skabe livslang loyalitet - både online og i deres mange fysiske butikker. Lyt med, når Ulrik deler ud af, hvordan Skoringen tiltrækker nye medlemmer til deres kundeklub, beriger deres kundeprofiler og skaber personlige købsoplevelser, der får kunderne til at vende tilbage igen og igen.

Ulrik Egede Christensen, Digital Chef hos Shoe-D-Vision AMBA (Skoringen)
Jeppe Godske Olsen, VP Commercial, Raptor

- Raptor -

15.45 - 16.15 🔗 Omnichannel

Copenhagen Clash: The Omnichannel Smackdown: Valtech vs. Optimizely

Sticking to “omnichannel” is like asking for faster horses in the age of electric cars. It’s time to stop fine-tuning a relic and start innovating for the future.

In this can’t-miss spectacle, two industry pros go head-to-head over the future of omnichannel—because nothing says cutting-edge like clinging to an outdated buzzword, right?

Get ready for a debate that promises to be anything but cordial, as our contenders go to war over three supposedly “crucial” themes:

  1. Personalization vs. Standardization - Because who wouldn’t want to choose between endlessly tailored experiences and the reliable comfort of bland uniformity?
  2. Technology vs. Human Touch - Will shiny new tech finally convince us that people prefer screens over human interaction, or is that just another passing trend?
  3. Data vs Intuition – Should we blindly trust the endless sea of data looking backwards or does gut instinct still have an edge when the numbers fall short?

With arguments as sharp as a PowerPoint slide and all the finesse of a budget review meeting, this battle will decide whose outdated vision of the future gets the last laugh. In the end, the audience will decide who leaves the ring as the true champion. 

Helle Jensen, Experience Director, Valtech
Hristo Bakalov, Senior Solution Architect, Optimizely

- Valtech og Optimizely - 

Gul scene

10.30 - 11.00 🤖 AI

Mens vi venter på teknologirevolutionen

Nikolaj Sonne er teknologifokuseret journalist, mest kendt fra DR2-programmet So ein Ding og programmer om kunstig intelligens, elbiler, krypto og den slags. Dertil er han hyppigt brugt foredragsholder, for tiden med blikket stift rettet på GPT, store sprogmodeller og generativ AI. På E-handelskonferencen 2024 vil han vende og dreje teknologier som Krypto, VR og AI under kærlig - men ærlig behandling. Det blir godt - og ikke mindst retskaffent.

Nikolaj Sonne

- DAO - 

11.00 - 11.30 🤖 AI

Microsoft og Shopify har indgået et strategisk samarbejde! Er det svaret på dine komplekse B2B E-handelsudfordringer?

Mange virksomheder står overfor en konstant kamp med B2B webshops, der halter efter konkurrenterne. Hver eneste justering og ny funktion koster dyrt i både tid og kroner. Kompleksiteten og den tekniske gæld bliver hurtigt uoverskuelig. Men hvad hvis der fandtes en standardløsning, der ikke kun løser disse udfordringer, men også gør den daglige drift enklere og mere omkostningseffektiv?
Kom og oplev nogle af de skarpeste hoveder fra Microsoft og den danske designvirksomhed Frama til en spændende præsentation af, hvordan Shopify B2B og Microsoft Business Central har været den afgørende faktor i Frama’s internationale vækstrejse.

Glæd dig til at få indsigt i, hvordan det nye samarbejde mellem Microsoft og Shopify skaber smartere og mere effektive arbejdsgange – og hør hvilke planer de har for forbedringer i 2025.

Jannik Bausager, Principal Group Product Manager, Microsoft
Oscar Can Yilmaz Jantzen, Head of Operations, Frama CPH
Peter Sommer, CEO, DTAILS

- Dtails -

11.45 - 12.15 🤖 AI

You’ve heard of omnichannel, but are you ready for what’s coming next?

We’ve all heard of Gen AI, conversational commerce, and augmented and virtual reality. But how are these trends changing consumer expectations and shopping experiences? And how can you benefit by reaching more customers, increasing loyalty and improving efficiency? Understand the omnichannel transformation and catch the business opportunities that comes with that. Find out in this presentation which is packed with real-world examples, cutting edge research, and immediately actionable insights.

David Daly, Worldline Discovery Hub Editor-in-Chief, Worldline

- Worldline -

12.15 - 12.45 🤖 AI

Hvordan lader du AI tage dine medarbejderes arbejde ... til nye højder?

David Guldager, Journalist, foredragsholder og kursusleder

14.30 - 15.00 🤖 AI

AI in Digital Retail: Contextual, Secure and Personalized

In the age of AI retail is on the verge of substantial change, it hasn’t seen for a long time. The digital technology can finally provide a genuinely contextual shopping experience, that can help us shop without actually shopping at all. On the other hand, numerous risks related to security threats and data breaches expose digital merchants to risks, that if left unaddressed may discourage shoppers from adopting the latest technology advancements. Implementation of modern, fully tokenized payment systems is thus the key priority for any digital merchant to be address.

Invertus, developer of software solutions that enable success in digital commerce, will, together with partners Clerk and Mastercard, examine the long-term vision of retail business and the shortlist of “to-do’s” and quick fixes that need to be addressed for a successful digital business to thrive in 2025.

Sarunas Pundzius, CMO, Invertus

- Invertus -

15.00 - 15.30 🤖 AI

Building Better Bots: Tag din chatbot til næste niveau med AI

Din chatbot skåner sikkert dine kundeservice-medarbejdere for at besvare de mest basale spørgsmål. Men giver den også kunderne stærke oplevelser med dit brand? Med stor sandsynlighed ikke!

Sådan behøver det dog ikke at være. Derfor sætter vi i dette oplæg fokus på, hvordan du på innovativ vis kan bruge forskellige teknikker til at skabe chatbots og aktivere specialiserede AI-agenter, der tilsammen vil levere bedre svar, give gode kundeoplevelser, og som har potentialet til at frigøre endnu mere tid hos dine medarbejdere.

Rasmus Lynggaard, Teknisk forretningsudvikler og AI-specialist, Vertica

- Vertica -

15.45 - 16.15 🤖 AI

AI meets email: Klaviyo’s best-selling automations you need to know

Learn how brands can leverage Klaviyo's marketing automation platform and AI to power smart digital relationships with their customers. Making every customer interaction more personalized. We will walk through how to use AI to design emails that perform better through segmentation and automation.

Chris Burr, Account Executive, Klaviyo

- Klaviyo -

Grøn scene

10.30 - 11.00 🚚 E-eksport

Eksport som vækstmotor

Tag med CEO Ivan Jæger Christiansen på en spændende rejse fra en lokal sportsforretning i Hadsten til en af Europas største aktører indenfor sin niche. I dag er Løbeshop, bl.a. under navnet RunningXpert, til stede på 16 europæiske markeder og sender årligt over 300.000 pakker. Med en praktisk tilgang vil Ivan dele, hvordan man succesfuldt kan indtræde på eksportmarkeder uden at sætte forretningens økonomi på spil. Hvordan bevarer man fokus på sine kernekunder, når man står over for 400 millioner potentielle nye kunder? Og hvordan sikrer man, at marketinginvesteringer giver det ønskede afkast? Få indsigt i virkelige eksempler og Ivans personlige erfaringer med at skabe en international succes. 

Ivan Jæger Christiansen, CEO og partner, RunningXpert Group
René Nielsen, Salgsdirektør, PostNord

- PostNord -

11.00 - 11.30 🚚 E-eksport

Find balancen mellem strategi og teknologi – og få den ærlige historie fra Lakrids by Bülow

For enhver virksomhed med digitale ambitioner er den tekniske platform en vigtig brik. Forkerte beslutninger kan være både dyre og tidskrævende og i værste tilfælde ende med at stå i vejen for virksomhedens strategiske mål og vækst.

Det kan Michal Ewald Hansen tale med om. Han har over de sidste seks år været på en vild rejse som Chief Digital Officer hos Lakrids by Bülow, der i dag omsætter for mere end 100 mio. online. På rejsen har der skulle træffes svære, men nødvendige beslutninger for at få forretningen tilbage i styrehuset efter et digitalt sporskifte, der efterlod forretningen på perronen. Du får den ærlige historie fra Michael.

Derudover får du inspiration og konkrete anbefalinger til at finde den rette balance og navigere i det digitale landskab mellem MACH, Composable Commerce, Headless, Best-of-Suite og Best-of-Breed begreber fra Casper Stendal, direktør og partner hos Ecreo, der som strategisk udviklingspartner dagligt hjælper virksomheder som Dansani, L’EASY, Alumeco og Orifarm.

Det bliver alt andet end kedeligt, og der er garanti for både dyb faglighed og fart over feltet, når Michael og Casper går på scenen sammen, for at du kan træffe bedre beslutninger. 

Casper Stendal, Partner og CEO, Ecreo
Michael Ewald Hansen, Chief Digital Officer, Lakrids by Bülow

- Ecreo -

11.45 - 12.15 🚚 E-eksport

Kan du også halvere dine udgifter til international ekspansion?

Implementeringen af AI har halveret investeringen i at etablere og drive en professionel webshop i udlandet. Se hvordan og lær hvad kan det betyde for dine muligheder i udlandet?

At vinde kunder fra de dygtige lokale konkurrenter på dine eksportmarkeder er svært! Ved at kombinere AI med lokale eksperter kan du halvere udgifterne til både etablering og drift og samtidig få et overbevisende professionelt og troværdigt website. De sparede penge kan investeres i yderligere markedsføring og dermed hurtigere succes. På dette indlæg vil du lære specifikt om
- AI supporterede oversættelser og lokalisering
- AI i international kundeservice
- AI anvendt til analyser af samtaler - Voice of Customer
- Hvordan lokale e-handelseksperter kan øge dine muligheder for succes 

Igennem præsentationen anvendes konkrete eksempler fra kundecases.

Max Riis Christensen, CEO, MakesYouLocal

- MakesYouLocal -

12.15 - 12.45 🚚 E-eksport

Grænseoverskridende vækst: Erfaringer med internationalisering fra brancheledere

Hvordan sikrer du succes, når din e-commerce forretning skal krydse landegrænser? På E-handelskonferencen inviterer vi til en inspirerende diskussion, hvor Klaus Valeur Leffers (ValeurCS) og Allan Jørgensen (Web2Media) vil dele deres mest værdifulde erfaringer med internationalisering – baseret på de største udfordringer som Danske e-handlere har for internationalisering og med konkrete råd til at sikre succes og en handlingsplan.

Kom og bliv inspireret af praksisnære råd og strategier fra erfarne spillere, der har taget rejsen på tværs af mange e-handlere og utallige lande expansioner.

Klaus Valeur Leffers, CEO, Valeur Customer Service
Allan Jørgensen, Founder/Partner, Web2Media

- Valeur Customer Service & Web2Media -

14.30 - 15.00 🚚 E-eksport

Lær fra bl.a. BIBS Danmark, hvordan du kan skabe profitabel vækst på nye markeder med Amazon

Ricky Singh (BIBS) og Ulrik Grevenkop-Castenskiold (Incubeta) fortæller om, hvordan BIBS Danmark på få år har gjort Amazon til en strategisk platform, som nu udgør mere end 25% af det globale salg. Oplægget fortæller om forskellige faser i den samlede rejse og inddrager typiske faldgruber på Amazon samt konkrete guidelines til succes herunder eksempler fra andre nordiske brands på Amazon.

For danske virksomheder som ønsker at etablere sig på udenlandske markeder, er det essentielt at starte ud fra lokale forbrugeres perspektiv og deres købsmønstre, som oftest er forskellige fra danskernes.

I Europa og især i USA domineres onlinehandelen af markedspladser med Amazon som den største og mest besøgte. Alene i Tyskland udgør Amazon tæt ved 40% af den samlede E-handel. Den hurtigste og mest rentable vej til succes på udenlandske markeder er erfaringsmæssigt at bruge allerede etablerede markedspladser.

Ulrik Grevenkop-Castenskiold, Managing Director, Incubeta Nordic
Ricky Singh, Head of Marketplaces, BIBS Danmark ApS

- Incubeta -

15.00 - 15.30 🚚 E-eksport

Stærkt fokus på kunderejsen vinder markeder for verdensledende øl-leverandør

Oplev hvordan den globale virksomhed Micro Matic, bruger sin e-handelsplatform til lettere at få serveringsanlæg ud til barer, restauranter og hoteller globalt. Deres løsning har gjort det nemmere at tilpasse kundeoplevelsen, så de kan vinde hvert marked og også let komme ind på nye markeder – uanset om det er salg direkte til kunderne eller igennem store B2B-distributører. Men det er ikke det hele. For løsningen har også gjort det nemmere, når Micro Matic opkøber virksomheder og fusionerer. Det er hurtigere og smidigere at integrere data og agere mere dynamisk på et globalt marked end nogensinde før.
Kom og bliv inspireret til, hvordan I bruger jeres e-handelsplatform til at forenkle de tunge processer og komme hurtigere og stærkere ud til markeder i hele verden.

Mads Reiflin Johannessen, Head of Global Marketing & E-commerce, Micro Matic
Casper Bo Jørgensen, Head of Sales, Hesehus

- Hesehus -

15.45 - 16.15 🚚 E-eksport

ICM Safety: Sikker vækst og Compliance via Composable

Se hvordan en intelligent B2B kundeportal kan transformere din forretning og sikre både vækst og fuld compliance.

Gennem en end-to-end løsning viser vi, hvordan ICM Safety fjerner friktion i indkøbsprocessen, gør kompleks compliance let og skaber værdi for både brugere, indkøbere og virksomheder.
Dette oplæg er din chance for at lære, hvordan en moderne e-handelsløsning og kundeportal kan være en gamechanger for din B2B-strategi.

Mød Christina Bruus fra ICM Safety og Adam Peter Nielsen fra Novicell, når de afslører hemmeligheden bag en udfordrende men succesfuld implementering af composable commerce med CommerceTools, Contentful, Relewise og flere.

Adam Peter Nielsen, CTO, Novicell
Christina Bruus, Business Development & Marketing Manager hos ICM part of Bunzl, ICM Safety A/S

- Novicell -

Pink scene

10.15 - 10.45 💻 Digital Marketing

Localizing Global Brands: How Pandora and Bang & Olufsen balance Nordic identity with Global Expansion

Join us at Ehandelskonferencen 2024 for an inspiring panel discussion on how major Danish brands, Pandora and B&O, have evolved into global powerhouses. Moderated by experts Thomas Wilson and Steffen Jørgensen from Channable, this session will explore their strategies for balancing local identity with international growth. Learn innovative approaches for navigating diverse markets and creating cohesive omnichannel experiences. This is your chance to gain actionable insights for your own brand's global journey from these leading industry voices, so don’t miss this opportunity to uncover the secrets of successful global brand management.

Thomas Wilson, Account Executive Nordics, Channable
Steffen Jorgensen, Feed management expert, Channable
Katharina Hanke, Product Manager in Marketing Technology, Pandora
Carolin Dalsgaard, Global Media Strategy Manager, Bang & Olufsen

- Channable -

10.45 - 11.15 💻 Digital Marketing

Optimering af Produkt Feed med AI for bedre performance i Shopping Ads og synlighed i Free Listings

I denne session vil Nikolaj vise hvorfor feed optimering er et af de vigtigste discipliner i ecommerce både for SEO og Shopping Ads samt hvordan AI kan hjælpe med at optimere alle attributter og billeder i dit feed.

Traditionel SEO for ecommerce bliver ikke det samme igen. Søgeresultatet har ændret sig for altid med det store Free Listings modul, tiden med blå links er ved at være slut. Du skal optimere dit produkt feed for at opnå højere synlighed i Free Listings modulet og AI svarene på Google for at fremtidssikre din SEO strategi og samtidigt se din Shopping Ads performance stige.

Du får 3 konkrete insights med:

- Hvorfor det er slut med traditionelle blå links inden for ecommerce og hvorfor arbejdet med dit feed er løsningen
- Hvilke produktattributter du bør optimere og hvorfor
- Hvordan AI kan hjælpe dig med at optimere dit feed i stor skala på tværs af hele sortimentet og markeder

Nikolaj Mogensen, SEO Group Lead, s360

- s360 -

11.30 - 12.00 💻 Digital Marketing

Game-changing marketing: The power of gamification in ecommerce

Discover how to incorporate gamification and interactivity into your ecommerce marketing strategy, creating exciting & memorable campaigns with impressive results:

  • How gamification captures customer attention and boosts brand interactions.
  • Why gamification drives higher customer acquisition and loyalty.
  • Dive into real brand cases - retailers using gamification to achieve outstanding results!

Andreas Fabricius, COO/Co-CEO, Playable

- Playable -

12.00 - 12.30 💻 Digital Marketing

Højkant: Her er formatet, der transformerer dine sociale medier - men hvad med LinkedIn?

Hør og se, Steven og Samson fra Højkant dykke ned i, hvordan video i portrætformat revolutionerer annoncering på sociale medier – også inden for B2B-marketing. De vil afsløre, hvorfor denne trend tager verden med storm, og hjælpe dig med at vurdere, om portrætvideo bør være en del af din virksomheds marketingstrategi. Gå derfra med indsigter og konkrete overvejelser, som kan styrke din SoMe-tilstedeværelse.

Samson Blay

Steven Feraru

- Højkant -

14.15 - 14.45 💻 Digital Marketing

The Power of Social Commerce: Byg jeres brand og skab vækst på TikTok

Få et indblik i hvordan Social Commerce har udviklet sig, samt hvordan du kan gøre brug af TikTok til at skabe vækst for jeres forretning. Præsentationen tager udgangspunkt i udviklingen af brugeradfærden og købsrejsen, samt hvordan ‘Underholdning’ og ‘Commerce’ spiller sammen.

I vil få relevante indsigter og konkrete eksempler til hvordan i kan bruge TikTok som en del af jeres marketingstrategi. I vil desuden få indblik i hvordan det danske urbrand Cainté vækstede deres forretning på TikTok med 1215% fra 2022 til 2023 med en attribueret omsætning på 9,4 millioner. Denne case bliver præsenteret af founder & CEO fra Cainté - Mathias Larsen, samt Frederik Wind der er founder & CEO i bureauet Fabo, som har stået for strategi og eksekvering.

Peter Errebo, Brand Partnership Manager, TikTok Danmark
Frederik Wind, Founder & CEO, Fabo

- TikTok -

14.45 - 15.15 💻 Digital Marketing

Flying Tiger's Conversion Paradox: Achieving Maximum Impact with Minimal Testing

AI and machine learning have the power revolutionize conversion rate optimization. We’ll demonstrate how this data-driven approach drives significant growth and efficiency by sharing Flying Tigers journey to achieve a 94% increase in conversion rate. An increase that was the result of a close collaboration with Columbus Global Optimization team, who has analysed the impact of thousands of experiments over the past 8 years. This made it possible to predict future outcomes and prioritise high-impact tests while minimizing wasted effort.

Patrick Spring, Head of Digital Customer Experience, Flying Tiger
Garret Cunningham, Director of Global Optimization, Endless Gain (Part of Columbus)

Steffen Knudsen Johansen, Business Development Manager, Columbus

- Columbus -

15.30 - 16.00 💻 Digital Marketing

Over halvdelen af danskerne handler på mobilen, har du styr på den mobilekunderejse?

Peter Schjødt deler gavmildt sine konkrete do’s and don’ts om den mobile kunderejse, så spids pennen og gør dig klar til at tage mange noter. Baseret på tal fra bl.a. Dansk Erhvervs E-handelsanalyse, slår Peter fast, at den mobile kunderejse eksisterer, og at den skal tages alvorligt, hvis du vil være konkurrencedygtig nu og i fremtiden.

Peter Schjødt

Blå scene

10.15 - 10.45 🛒 Retail Media

Digital Retail Media; Den 3. bølge af digital annoncering, som Matas allerede rider på

Er du nysgerrig på, hvorfor Digital Retail Media bliver kaldt den tredje bølge af digital annoncering efter søgning (betalte søgeord) og sociale medier? Hvis ikke, burde du være – især når større retailere som Matas allerede nu har integreret Digital Retail Media i deres måde at opbygge brands på.

Peter Loell fra OMD vil udfolde Digital Retail Media’s potentiale, mens Kathrine Rønhof Karstensen fra Matas generøst deler ud af deres ambitiøse satsning og imponerende resultater. Hos Matas er Digital Retail Media en integreret del af deres strategi for at sikre brands succes på Matas' platform – og det er en god forretning deres samarbejdspartnere og Matas selv.

10.45 - 11.15 🛒 Retail Media

Helsebixens strategi til øget omsætning med retail media

I denne præsentation vil Helsebixen demonstrere, hvordan de bruger Relewise Retail Media til at forbinde deres leverandørers produkter med de rigtige kunder på det rette tidspunkt.
Oplev, hvordan du kan skræddersy kampagner, der matcher kunderne med de mest relevante produktannoncer. Det betyder ikke kun øget salg for dine leverandører, men også nye indtægtskilder for dig og en endnu bedre kundeoplevelse.

Jesper Hvejsel, CEO, Firtal Group
Christian Bennich, Senior Sales Engineer, Relewise

- Relewise -

11.30 - 12.00

Stephanie Ørnfeldt fra STEP Transport: "Disrupt eller dø i en støvet branche"

Foran dig er 2 veje.

Gå til venstre, som du plejer.
Du ved, dér hvor du kender hvert et gadehjørne.
Resultaterne? Jah, dem kender du også.

Inderst inde ved du, at det ikke er dér, jeres fulde potentiale indfries, for det er også her, at driftsafdelingen (langsomt men sikkert) dræber udviklingsinitiativerne.

Og så er der den anden vej.
Den der drejer så skarpt, at sigtbarheden kun er 10 meter.
Det er her vi overlever, når det ser svært ud.
Og her vi nytænker, selvom det går godt.

For enden af dén vej venter ekstraordinære resultater - bedre kendt som besparelser, indtjening og motiverede medarbejdere.

Stephanie Ørnfeldt fra STEP Transport valgte fornyelsen.

STEP bryder med en ret traditionspræget branche, men det har åbnet op for den vækstplan, der lyder: "Fra 30 til 100 mio. kr."

Det er indsigter fra den virkelige verden.

Stephanie Ørnfeldt, Ejer, STEP Transport
Klaus Andersen, CEO, YouWe

- YouWe -

12.00 - 12.30 🚚 E-eksport

Sådan skalerer du til det globale marked

Danske byACRE vil dele indsigter omkring kriterier for markedsvalg, lanceringsstrategier samt de skridt, der er taget for at opnå fodfæste på nye markeder både med online D2C salg og salg til forhandlere. De vil give et indblik i deres erfaringer med at håndtere en global ekspansion af en virksomhed, der ikke kun har overvundet vækstudfordringer i branchen, men også har ændret fortællingen omkring rollatorer.

Jens Kristensen, International Ecommerce Manager, byAcre 

14.15 - 14.45 ♻️ Grøn omstilling

How Sellpy use AI to create more personalized shopping experiences

Alex Casanova, Account Executive, Algolia

- Algolia - 

14.45 - 15.15 ♻️ Grøn omstilling

Bæredygtighed er godt for miljøet, men er der forretning i det?

Andelen af secondhand-salg er fordoblet de sidste fire år, og tendensen forventes at fortsætte. Forbrugerne handler mere brugt end tidligere, drevet af ønsket om unikke varer, økonomiske fordele og ansvar for miljøet.
Men er der også et økonomisk potentiale for e-handlen ved at tænke bæredygtighed ind i kerneforretningen?
Det spørgsmål stiller vi vores tre skarpe e-handelseksperter i en paneldebat. Kom med til en spændende debat om, hvordan bæredygtighed, effektivitet og økonomi kan spille sammen i e-handlen. Her dykker vi ned i, hvordan ændringer i forbrugeradfærden påvirker e-handlen. Kan vi udnytte trenden til at skabe økonomisk vækst? Og hvordan gør man egentlig bæredygtighed til en del af sin kerneforretning og skaber en ny indtægtskilde, der sikrer sorte tal på bundlinjen?

Jens Lauge, Strategisk forretningsudvikler, Bring
Betina Simonsen, Direktør, Lifestyle & Design Cluster
Peder Stedal, Administrerende Direktør, Elgiganten Danmark

- Bring -

15.30 - 16.00 ♻️ Grøn omstilling

Bølge af grønne krav på vej – hvordan skal E-handelen reagere?

Hvordan kan e-handelsplatformene reagere på den stigende fokus og krav på grønne løsninger? I denne paneldebat præsenteres en række eksempler på grønne tiltag indlejret e-handelsløsninger.

Eksemplerne giver anledning til en generel debat om e-handlens rolle (og styrker) i grønne indkøb. Så forvent vi kommer omkring grøn markedsføring, de grønne kravs betydning for digital handel og ikke mindst bæredygtighed indtænkt i kunderejsen.

Mød Andreas Clemmensen fra Dansk Erhverv, der kommer ind på de stigende krav til grøn adfærd og rapportering, Nynne Krogh fra Vertica, der deler indsigt i, hvordan virksomheder skaber grønne kunderejser, Søren Talbot, Damstahl, der bl.a. viser nogle af deres online løsninger til grønnere indkøb, samt Ulrika Folkmann, der gør os klogere på de juridiske aspekter af grøn markedsføring på webshops.

Andreas Clemmensen, Politisk chefkonsulent, Dansk Erhverv
Søren Talbo Dahl, Group IT & Digital Manager, Damstahl

Ulrika Folkmann-Schjerbeck, Advokat, LIGA Advokater
Nynne Krogh Kiesbye, MarTech, Vertica

Rød scene

10.15 - 10.45 🔗 Omnichannel

Implementering af B2B Ecommerce så det styrker alle virksomhedens salgskanaler

Er du B2B og overvejer du ecommerce? Få gode råd fra nogle virksomheder, der allerede har gjort sig mange erfaringer! Vi har spurgt Westpack, Konpap, IBF, Daarbak og flere andre om et godt råd til dig.
Ecommerce blive stadigt vigtigere i B2B salget og kravene fra de professionelle indkøbere stiger konstant både til de digitale muligheder og til det samlende overblik på tværs af flere salgskanaler (sælger, ordremodtagelse, butikker og online).

I dette indlæg vil vi præsentere nogle konkrete initiativer for, hvordan du netop kan arbejde med ecommerce i jeres virksomhed. Så det styrker nuværende salgskanaler, tilfredsstiller kundernes stigende krav til digitalisering og skaber en mere effektiv hverdag hos jer.

Kristian Østergaard, Client Director, WEXO

- Wexo -

10.45 - 11.15 🤖 AI

Experience is Everything: Steal These Human-Centric Strategies to Elevate Your Commerce Game

Edwin Cohen, Director Digital Health, Evinova (part of Astra Zeneca)

11.30 - 12.00

Elevate Your E-Commerce: Unlocking Custom Solutions with Shopify

Shopify excels at providing a robust, out-of-the-box platform that anyone can leverage. But what defines 'standard' today, and how can you go beyond it?

We explore five innovative solutions where Shopify’s core features have driven efficiency, and extra customization has created unique, standout experiences. Discover how production systems, AI-driven translation, and multi-store synchronization have empowered Danish webshops to excel in their industry. Get inspired by their success stories and discover how to elevate your own e-commerce business.

Benjamin Lang, Head of Northern Europe, Shopify
Kim Eriksen, Shopify specialist, Dtails

- Dtails -

12.00 - 12.30 🔗 Omnichannel

Med CBB MIX får telekunder valgfrihed i en digital forretning

CBB Mobil er et digitalt teleselskab i en mættet branche kendetegnet af stor konkurrence og løbende nødvendighed for fornyelse for at fastholde kunder. Med CBB MIX har de i samarbejde med Novataris udviklet et digitalt produkt, der giver frit valg af streaming som del af eksisterende teleabonnementer. Hør mere om, hvordan et tæt agilt samarbejde mellem forretningen hos CBB Mobil og softwareudviklingen hos Novataris, giver CBB Mobil mulighed for at skalere og tilpasse CBB MIX.

Andreas Damtoft Jacobsen, Head of Strategy & Value Proposition, CBB Mobil & Telenor
Kim Schultz, Principal, Novataris

- Novataris -

14.15 - 14.45

Klubmodul og Nets eCom: Når betalingsvinduet styrker klubbernes medlemsadministration

Hør, hvordan partnerskabet mellem Klubmodul og Nets arbejder for at levere Danmarks bedste digitale løsning til sportsklubber og foreninger. Sammen sikrer de en optimal betalingsløsning, der styrker foreningernes økonomi og effektiviserer medlemshåndteringen.
Vi giver et indblik i, hvordan et stærkt partnerskab kan føre til optimerede digitale løsninger, der gavner os alle, og specielt de frivillige.

Peter Kriegbaum, Klubmodul
Jesper Weltström, Klubmodul
Trine Skousbøll Hermansen, Partner Manager, Nets eCom

- Nets/Nexi Group -

14.45 - 15.15

Fremtidens MobilePay: En Ny Æra for Betaling og Retail Markedsføring

Siden 2013 har vi gjort det nemt at glemme tegnebogen, og nu tager vi skridtet videre med vores marketingplatform. Vi forenkler komplekse betalingsprocesser og skaber en intuitiv oplevelse for både brugere og butikker. Mange oplever stadig frustration over komplicerede købsprocesser og et virvar af markedsføringsbudskaber.
Vores løsning? En platform, der problemfrit forbinder butikker og forbrugere. Med hurtig integration af bonusser, rabatter og betalinger sætter vi brugeren i førersædet og gør hver transaktion til en positiv oplevelse.

- Vipps MobilePay -

15.30 - 16.00

Fokus på returneringer er godt for bundlinjen

En effektiv returhåndtering er afgørende for jeres bundlinje, da det både reducerer omkostninger og øger kundeloyaliteten. Fundamentet for en god returproces bygger på klare retningslinjer og gennemsigtighed, som minimerer fejltagelser og unødvendige returneringer. Dataanalyse spiller ligeledes en central rolle, da det giver jer indsigt i returårsagerne og hjælper med at optimere både produktkvalitet og processer.

Hør hvordan Claimlane og Float arbejder med returneringer og få nogle gode tips til, hvordan I kommer i gang.

Michael Kruse Sørensen, Co-founder, Claimlane 
Christian Alexander Endresen, Co-founder, Float

Demo-lounge

10.30 - 11.00 + 11.00 - 11.30

Sådan gør du kundeservice nemt og simpelt.

“Hallo… Hvorfor svarer du mig ikke?”. Du kender det sikkert godt. Du har skrevet til en virksomhed, men de svarer dig ikke, eller svarer alt for langsomt. Noget, der går ud over kundetilfredsheden.

Med de mange kontaktflader, vi tilbyder vores kunder, kan det være svært at holde styr på alle henvendelserne – og så smutter der et par stykker i farten. Det er her, Herodesk kommer ind i billedet.

Herodesk er et nyt, simpelt helpdesk-værktøj til webshops, som gør kundeservice nemt igen.

I denne 20-min. demo vil vores stifter, Anders, vise dig, hvordan du samler jeres support på tværs af e-mail, live-chat og sociale medier i ét system og integrerer det med jeres webshop. Sådan kan dit team nemt prioritere, uddelegere og samarbejde om kundernes spørgsmål, så I ikke overser henvendelser igen.

Herodesk er udviklet i Danmark, tilbyder dansk kundeservice og er et væsentligt billigere alternativ. Og så er det nemt at sætte op, så du hurtigt kan komme i gang.

Anders Eiler, Founder, Herodesk

10.15 - 10.45 + 14.45 - 15.15

(Demonstration of) Robotic Goods-to-Person solutions for the e-commerce industry

Robot-based and especially Goods-to-Person solutions are suitable in particular to meet the specific requirements of e-commerce. Körber will demonstrate different solutions that we have already delivered to our customers that are helping them exceed their customers’ expectations every day. Besides showing specific solutions, the demos will provide you with valuable insights into
- Different robotic solutions
- The application areas and sweet spots of the solutions
- What questions should you ask yourself when considering a robotic solution?

Michael Heidu, Product & Solution Manager, Körber Supply Chain

11.45 - 12.15 + 15.00 - 15.30

Mastering Personalization on your Commerce Platform: Leveraging AI for your Retail Success

Unlock the full potential of AI-driven personalization on your commerce platform. Featured expert-led session on harnessing cutting-edge technology to craft tailored experiences that resonate with your audience. Discover strategies to boost engagement, drive customer loyalty, and achieve unparalleled retail success with Contentstack and Dept.

Robert Curlette, Senior Sales Engineer, Contentstack

11.30 - 12.00 + 14.15 - 14.45

The Composable Ecommerce Journey - Case Study Showcase

Join us for a conversation showcasing BigCommerce composable build projects, case studies, and technology stack highlights. We’ll share the challenges presented and the reasons brands are choosing BigCommerce to power their ecommerce ecosystem and journey. Be some of the first to learn more about platform updates and the future of ecommerce, with BigCommerce.

BigCommerce (Nasdaq: BIGC) is a leading open SaaS and composable ecommerce platform that empowers brands and retailers of all sizes to build, innovate and grow their businesses online. BigCommerce provides its customers sophisticated enterprise-grade functionality, customization and performance with simplicity and ease-of-use. Tens of thousands of B2C and B2B companies across 150 countries and numerous industries.

Mark Adams, GM BigCommerce EMEA
Manoj Panchalingam, Director, Sale Engineering EMEA

12.00 - 12.30 + 15.30 - 16.00

The gamification platform for marketers: how to create, tailor & launch gamification in ecommerce with Playable.

Join us for a 20-minute deep dive into the Playable platform. We’ll demonstrate how to create, tailor, and launch impactful marketing gamification campaigns that deliver results at every touchpoint.
In this session, you'll see:

  • A step-by-step to how gamification campaigns can be created using our intuitive, self-serve platform.
  • See over 30 game types and customize them in our visual editor for limitless possibilities.
  • Discover how to bring your brand's creative vision to life.
  • We'll also show more advanced features such as prize settings and integrations, showing you how to embed campaigns across your customer journey—from websites and landing pages to iframes and apps.
  • Finally, see how to track and measure your campaign's success.

Nicolai Aarkrog, Regional Manager & Gamification Specialist, Playable

12.15 - 12.45 + 14.30 - 15.00

Session #1:
Optimering af kunderejsen: Integration af commerce og marketing for øget salg

Vi dykker ned i, hvordan en samlet kundeprofil kan anvendes til at levere skræddersyede oplevelser, fra målrettede marketingkampagner til personlige produktanbefalinger på e-handelsplatforme. Med fokus på integration frem for silo-opdelte aktiviteter, vil vi demonstrere, hvordan en helhedsorienteret tilgang ikke kun forbedrer kundens oplevelse, men også maksimerer virksomhedens vækstpotentiale. Deltagerne vil gå derfra med praktiske indsigter og strategier til at implementere en integreret commerce og marketing model, der styrker relationen til kunderne og driver salg.

Casper Schädler, Solution Engineer, Salesforce
Marcus Nielsen, Solution Engineer, Salesforce

Session #2:
Gentænk din e-commerce løsning: kom nemmere og hurtigere i gang med AI ved din side

Salesforce har ændret vores måde at drive e-commerce på for B2B og D2C. Og ja, B2C kan også være med. Slip for en stor del af det administrative i forbindelse med e-commerce opsætning og optimering og lad AI hjælpe dig på vej. Vi vil demonstrere hvordan AI nemt kan sætte dit site op, skrive produktbeskrivelser, opsætte kampagner og analysere dine resultater, samtidig med, at det sætter dig fri til at fokusere på strategi, mersalg og optimering at dine kunderelationer. Deltagerne vil gå derfra med praktisk viden om hvordan Salesforce AI kan fjerne en stor del af de administrative opgaver i forbindelse med drift af deres e-commerce løsning og i stedet fokusere på mere strategiske opgaver.

Eva O'Reilly, Solution Engineer, Salesforce

10.45 - 11.15 + 15.45 - 16.15

Boost din omsætning med Nexta.io og Adform retail media Self-Service ad platform – få en demo og råd til at øge omsætningen i din webshop

Nexta.io

 

Kontakt

Digital Handel

Carsten Rose Lundberg

Branchedirektør for digital handel
Medarbejderprofil
Digital Handel

Janni Jul Christiansen

Konsulent
Digital Handel

Pernille Trieb

Teamleder