;

E-handelskonferencen er Dansk Erhverv Digital Handels signaturkonference og Danmarks største konference indenfor e-handel. Det er stedet, hvor branchen mødes hvert år. På denne side kan du læse alt, hvad der er relevant at vide for dig, der overvejer at blive partner på E-handelskonferencen. 

blobid0.png

3 gode grunde til at blive partner

Synlighed, netværk og muligheder

Det er en unik mulighed for at skabe synlighed, netværk og muligheder, der kan vækste din forretning.

Køb stand og få branding på E-handelskonferencen

Med en stand på E-handelskonferencen får du en fantastisk mulighed for at skabe synlighed blandt de danske e-handlere og komme i dialog med både eksisterende og nye potentielle kunder. Udover den branding du laver på din egen stand, vil dit logo blive eksponeret på vores hjemmeside, i markedsføringsmateriale og på bannere på konferencen. 

Køb taletid og del ud af din viden på E-handelskonferencen

Med en taletid på E-handelskonferencen får du mulighed for at komme ud over rampen på en af de mange faglige scener eller demo-sessioner og dele ud af din viden og erfaringer og forhåbentlig hjælpe at rykke andre e-handlere op på et højere niveau. 
OBS. Du betaler kun for taletid, hvis din case bliver udvalgt blandt de mange ansøgninger.

Partnerships 2025

pdf

Download

"... hvis man ikke er her, når man arbejder med e-commerce, hvor skulle man så være?" 

Camilla Uldahl, Commercial Director, IMAPCT Commerce

Hvem deltager på E-handelskonferencen?
Digital Handel
Hvem deltager på E-handelskonferencen?

Vi er stolte af, at vi år efter år kan byde velkommen til en bred målgruppe inden for e-handelsbranchen. På deltagerlisten ser vi både e-handlere inden for B2C og B2B, bureauer, leverandører, logistikpartnere, værktøjer, startups og iværktsættere. Sidste år arbejdede 76 % af gæsterne indenfor områderne:

  • Forretningsudvikling
  • Direktør, ejer/indehaver, partner
  • Ledelse online
  • Ledelse markedsføring
  • Salg på tværs af mange titler og henseender

Vi glæder os til at høre fra dig og fortælle nærmere om, hvilke muligheder der kunne være for netop dig!

  • Vigtige datoer

  • Ansøg om taletid på konferencen | 1. juni 2025

    Hvis du ønsker en taletid på E-handelskonferencen 2025, skal du indsende en ansøgning senest. Alle ansøgninger gennemlæses af vores faglige udvalg, der vælger, hvilke cases der skal på scenen.

  • Besked på ansøgning om taletid | 20. juni 2025

    Du vil senest d. 20. juni 2025 få svar på, om din case er udvalgt til at komme på scenen til konferencen.

  • Adgang til bestilling i webshop | 4. juli 2025

    Fra d. 4. juli 2025 vil webshoppen hos Lokomotivværkstedet blive åbnet for bestillinger til din stand på konferencen. OBS. Du modtager kun link til webshoppen, hvis du har underskrevet kontrakten.

  • Bestillingsfrist i webshoppen | 8. september 2025

    D. 8. september 2025 kl.14.00 bliver webshoppen lukket for bestillinger. Efter denne dato tillægges et gebyr på 20 %, og vi kan ikke garantere, at bestillingen går igennem.

Kontakt

Digital Handel

Pernille Trieb

Teamleder
Digital Handel

Jane Kirstine Lausten

Salgskoordinator