{{title}}
{{body}}
;
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
Følgende er nu registreret og vil danne grundlag for kontingentopkrævningen.
Samlet lønsum: {{formattedPayrollFunction}}
Antal ansatte: {{payrollRegistration.numberOfEmployees}}
Antal ansatte d. 30/9: {{payrollRegistration.numberOfEmployees309}}
Vi har sendt dig en kvittering pr. mail.
Har du rettelser, bedes du besvare den mail, vi har sendt dig eller kontakte os per telefon på {{MemberDepartmentPhonenumber}}.
Med venlig hilsen
Økonomisekretariatet
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
E-handelskonferencen er Dansk Erhverv Digital Handels signaturkonference og Danmarks største konference indenfor e-handel. Det er stedet, hvor branchen mødes hvert år. På denne side kan du læse alt, hvad der er relevant at vide for dig, der overvejer at blive partner på E-handelskonferencen.
Det er en unik mulighed for at skabe synlighed, netværk og muligheder, der kan vækste din forretning.
Med en stand på E-handelskonferencen får du en fantastisk mulighed for at skabe synlighed blandt de danske e-handlere og komme i dialog med både eksisterende og nye potentielle kunder. Udover den branding du laver på din egen stand, vil dit logo blive eksponeret på vores hjemmeside, i markedsføringsmateriale og på bannere på konferencen.
Med en taletid på E-handelskonferencen får du mulighed for at komme ud over rampen på en af de mange faglige scener eller demo-sessioner og dele ud af din viden og erfaringer og forhåbentlig hjælpe at rykke andre e-handlere op på et højere niveau.
OBS. Du betaler kun for taletid, hvis din case bliver udvalgt blandt de mange ansøgninger.
"... hvis man ikke er her, når man arbejder med e-commerce, hvor skulle man så være?"
Camilla Uldahl, Commercial Director, IMAPCT Commerce
Vi er stolte af, at vi år efter år kan byde velkommen til en bred målgruppe inden for e-handelsbranchen. På deltagerlisten ser vi både e-handlere inden for B2C og B2B, bureauer, leverandører, logistikpartnere, værktøjer, startups og iværktsættere. Sidste år arbejdede 76 % af gæsterne indenfor områderne:
Vi glæder os til at høre fra dig og fortælle nærmere om, hvilke muligheder der kunne være for netop dig!
Hvis du ønsker en taletid på E-handelskonferencen 2025, skal du indsende en ansøgning senest. Alle ansøgninger gennemlæses af vores faglige udvalg, der vælger, hvilke cases der skal på scenen.
Du vil senest d. 20. juni 2025 få svar på, om din case er udvalgt til at komme på scenen til konferencen.
Fra d. 4. juli 2025 vil webshoppen hos Lokomotivværkstedet blive åbnet for bestillinger til din stand på konferencen. OBS. Du modtager kun link til webshoppen, hvis du har underskrevet kontrakten.
D. 8. september 2025 kl.14.00 bliver webshoppen lukket for bestillinger. Efter denne dato tillægges et gebyr på 20 %, og vi kan ikke garantere, at bestillingen går igennem.