Spring til indhold

Oplægsholdere

RIGTIGE CASES. RIGTIGE RESULTATER. INDSIGTER DER VIRKER.

Herunder kan du læse mere om oplægsholderne på E-handelskonferencen 2025.
OBS. Siden bliver løbende opdateret.
👈🏻 Tilbage til E-handelskonferencen

Oplægsholdere

Anders Hagh

CEO

Salling Group

Læs mere

Anders Hagh er CEO i Salling Group. Med mere end 1.000.0000 danske kunder i Bilka, føtex og Netto er Salling Group en af Danmarks største og helt tæt på danskernes hverdag i en tid, hvor digitale platforme giver kunderne nye muligheder for at købe ind og søge inspiration.

Gregers Wedell-Wedellsborg

CEO

Matas Group

Læs mere

Gregers Wedell-Wedellsborg er CEO for Matas Group, formand for TV 2 og Gyldendal. Han har siden 2017 drevet forvandlingen af Matas fra dansk butikskæde til digital markedsleder og nordisk skønhedsgigant med købet af Kicks Group. Han drømte om at blive arkitekt, startede som officer i Livgarden, læste politik på Harvard, blev mediemenneske i Berlingske og TV 2, sprang til Coop og landede i Matas. 

Marianne Lyngby Pedersen

Administrerende Direktør

Indeks Retail A/S

Nicklas Brendborg

Forfatter og Ph.d.-studerende

Læs mere

Nicklas Brendborg er ph.d.-studerende ved Trygfondens Center for Aktiv Sundhed på Rigshospitalet og regnes som en af de mest lovende unge forskere inden for biomedicin. Han har blandt andet modtaget anerkendelse fra Novo Nordisk International Talent Program. Nicklas’ forskning fokuserer på at afdække videnskabelige svar på emner som opskriften på et langt liv og de udfordringer, der følger af menneskets vaneprægede adfærd. I 2024 blev han kåret som Årets Sundhedsdebattør af Danske Regioner, hvor bl.a. sundhedsminister Sophie Løhde sad i dommerpanelet.

Agathe Dupriet

French E-commerce Specialist

MakesYouLocal

Ana Marija Katic

Senior Enterprise Lead

Trustpilot

Læs mere

Ana Marija, the Senior Enterprise Lead at Trustpilot, the world’s leading independent review platform. With over five years at Trustpilot, she has held strategic roles in customer success and enterprise sales, helping global brands harness consumer feedback to drive growth, innovation, and trust. Her international background spans sales operations, SaaS, and advisory roles in both Copenhagen and London, giving her deep insight into scaling technology-driven businesses. Today, she partners with enterprises to unlock the full potential of Trustpilot’s platform, combining strategic vision with hands-on experience in digital transformation.

Andreas Fabricius

Co-CEO/CCO

Playable

Læs mere

With a fascination with marketing technology and everything related to it, Andreas is always on the lookout for new techniques that help refresh marketing and changing business models. Andreas leads the commercial functions at Playable, helping companies create high-performing campaigns that deliver zero partydata, high quality leads and activate and engagethe target audience across many countries.

Andreas Grauengaard

Commerce Account Executive

Salesforce

Læs mere

Executive building product and the tools to communicate brands to the world. Responsibilities have included commercialization, digital strategy, content and platform strategy. I make the numbers, the technology, and the marketing work together to build a brand that sticks across the globe. Built and led high-performing multinational teams to drive revenue growth, customer engagement and a brilliant brand that leaves an impact. I am a speaker and educator sharing what I have learned to improve and grow the industry through keynotes, training, and writing on digital marketing and the consumer journey. I am a technologist at heart. I bring my passion and curiosity for technology and data to build brands, growth marketing strategies and to create high-performance customer experiences.

Ann Riemer-Jeppesen

Founder

Legeakademiet

Læs mere

Ann Riemer-Jeppesen er den ene af de to founders af Legeakademiet.dk, som blev grundlagt i 2005. Med en stærk tro på virksomhedens DNA som det bærende element i en langsigtet succes, har Ann haft ansvaret for Legeakademiets kommunikation, brandudvikling og vareudvælgelse, og altid med fokus på læring gennem leg.

Ann har gennem årene opbygget solid erfaring med digital markedsføring, contentstrategi, SEO, e-mail flows og konverteringsoptimering. Hun har været involveret i udviklingen af Legeakademiets online tilstedeværelse og har haft fingrene i alt fra UX og storytelling til kampagneplanlægning og kundedialog.

Hun deltager aktivt i debatten om ulig konkurrence fra globale platforme som Temu og Amazon og har et skarpt blik for, hvordan danske e-handlere kan positionere sig i et marked under pres.

Anna Katrine Matthiesen

Partner

Vertica

Læs mere

Anna Katrine Matthiesen er Partner & Director of AI hos Vertica, hvor hun leder AI & Data. Hun kombinerer stærk forretningsforståelse med teknologisk indsigt og hjælper nogle af Danmarks største e-commerce-virksomheder med at skabe målbare resultater.

Carsten Schmidt

CEO

SkatePro

Læs mere

Carsten Schmidt har været en central figur i e-commerce siden 2003. Efter flere år i IT-branchen skiftede han i 2010 fokus til detailhandel online, da han blev medejer af SkatePro. I 2019 trådte han ind som CEO for virksomheden. Under hans ledelse nåede SkatePro et karrieremæssigt højdepunkt i 2021 med tre prestigefyldte e-handelspriser, herunder den eftertragtede Guldpris.

Cecilie Lundberg

CRM Specialist

POWER A/S

Læs mere

Cecilie Lundberg er CRM-Specialist hos POWER A/S og en af de centrale kræfter bag succesen med MyPOWER – Danmarks hurtigst voksende kundeklub. Hun har spillet en nøglerolle i at løfte medlemsantallet fra 400.000 til over 1,1 millioner ved hjælp af datadrevet CRM og marketing, der styrker engagement og fastholdelse. Hendes arbejde kombinerer strategi og kreativitet – med udvikling af automatiseringer og kampagner, der konsekvent skaber resultater. Cecilie er blevet anerkendt som årets eCommerce Frontrunner ved eCom Talent Award 2025 og brænder for at omsætte kundedata til loyale og værdiskabende kundeoplevelser.

Christian Lehnert

German E-commerce Specialist

MakesYouLocal

Christina Larsen

Head of E-commerce

Louis Poulsen

Læs mere

Christina Larsen er Head of E-commerce hos Louis Poulsen, hvor hun leder virksomhedens globale e-handelsløsning til private kunder. Hun har mange års erfaring med e-commerce, digital udvikling og markedsføring fra Sephora og Georg Jensen. De seneste to år har hun haft fokus på at styrke den digitale kundeoplevelse og skabe international online vækst.

Claus Handberg

Global Digital Channel Director

BoConcept

Læs mere

Claus Handberg står i spidsen for BoConcepts globale digitale kanaler og har spillet en central rolle i virksomhedens digitale transformation. Med solid erfaring inden for både strategi og eksekvering navigerer Claus i spændingsfeltet mellem high-end brandoplevelser og praktiske forretningsbehov.

Eimantas Butkus

Product Owner

Brad Commerce

Læs mere

Eimantas is a product manager specializing in AI solutions, with experience ranging from startups to large international enterprises. At Satalia (now Wunderman Thompson Commerce), he worked with engineers and data scientists to deliver AI-driven workforce optimization and custom machine learning projects for global clients. Today, he leads the BRADcommerce product group, developing AI-powered contextual search and analytics solutions for e-commerce. He combines technical expertise with strategic vision to create innovations that bring real value to both businesses and users.

Emma Bonelli

Global E-Commerce Manager

Louis Poulsen

Læs mere

Emma Bonelli er Global E-Commerce Manager hos Louis Poulsen, hvor hun eksekverer digitale initiativer på tværs af 21 markeder. Hun arbejder med produktlanceringer, content-creation og implementering samt CRO, UX og gamification – altid med fokus på at optimere kundeoplevelsen gennem data og indsigt.

Fie Lund

Digital Product & Project Manager

Vertica

Læs mere

Fie er Digital Product & Project Manager hos Vertica og har stor erfaring med at drive komplekse B2B-projekter i krydsfeltet mellem forretning og teknologi. Hun har spillet en central rolle i Hørkrams digitale udvikling og været med til at udfordre og rådgive dem gennem deres rejse.

Frederik Wind

Co-founder

FABO

Læs mere

Frederik Wind er co-founder af FABO, et e-commerce-bureau for lifestyle- og retailbrands. FABO hjælper med 1) Acquisition (flere nye kunder), 2) Retention (mere værdi fra nuværende kunder) og 3) Risiko­minimering & teamopbygning. Blandt kunderne er nogle af Danmarks hurtigst voksende brands bl.a. DesignbySi, Exercere, Arturel, CAINTÈ og Camille Brinch. Frederiks spidskompetence er at spotte forretnings-flaskehalse, som - når de løses - åbner for skalering. Han har været med til at udarbejde strategien bag flere af FABOs hurtigst voksende cases.

Freja Falk

CEO

Roberta

Læs mere

Freja Falk er founder af Roberta, en dansk re-commerce startup, der gør cirkulær økonomi tilgængelig og profitabel gennem salg af brugt børnetøj. Med en baggrund i strategi og økonomi har hun sammen med sin tekniske co-founder Mikkel Pedersen kombineret tech og cirkulær økonomi til at bygge en platform, hvor AI-teknologi automatiserer produktoprettelser og skaber en gnidningsfri oplevelse for forældre, der ønsker at sælge og købe brugt tøj. På under et år har Roberta tiltrukket mere end 1.200 brugere, modtaget et legat og været finalist til eCom Talent Award for innovation med AI. 

Garret Cunningham

VP of Global Optimization

Columbus

Læs mere

Garret Cunningham is VP of Global Optimization at Columbus, where he helps international e-commerce brands improve conversion through data,  experimentation and customer insight. With over 20 years of experience, he focuses on creating inclusive, high-performing digital experiences.

Haukur Húni Árnason

Head of Software Engineering

66North

Læs mere

Med over 10 års erfaring hos 66North kommer Haukur med en bred viden og forståelse for forretningen. Siden de fik en investering af Chanel familien (Mousse Partners) i 2019, har de haft fokus på at klargøre forretningen til international vækst. Haukur har været projektlead på projektet for 66North og kender til alt før, under og efter. Han kan derfor inspirere og give indsigt til det publikum, der skulle sidde i samme situation.

Henrik Krøyer

Digital Marketing Specialist

AV Center

Henrik Stenmann

CEO

IIH Nordic

Læs mere

Henrik Stenmann er grundlægger og CEO i IIHNordic. Han holder foredrag om AI og kørt AI masterclass. Her viser han, hvordan AI-drevne og datastøttede marketingløsninger øger både toplinje og bundlinje. Hans passion for at omsætte teknologi til umiddelbare salgsresultater gør ham til en stærk oplægsholder.

Hilde Andersen-Gott

CTO

Farmasiet.no

Læs mere

Hilde Andersen-Gott er CTO hos Farmasiet, Norges største netapotek, hvor hun driver vækst og optimering gennem kompromisløs og intelligent brug af teknologi. Med en baggrund fra Boots, FINN.no og EY kombinerer Hilde en skarp forretningsforståelse med dyb teknisk indsigt – og har gang på gang vist, hvordan teknologi kan blive en vækstmotor, når den bruges rigtigt. Hun har en særlig evne til at omsætte komplekse digitale strategier til konkrete resultater og sætter en ære i at bygge organisationer og løsninger, der både skalerer og skaber værdi.

Jan Tore Kjær

Director Sales and Marketing

LINK Mobility

Læs mere

Jan Tore har over 10 års erfaring med mobilkommunikation og hjælper virksomheder med at optimere kunderejsen via moderne messaging-løsninger. Han har ekspertise i hele værdikæden og har arbejdet med nogle af verdens største brands. Jan Tore er desuden kendt fra norsk tv og sportsverdenen, hvor han tidligere har været ishockeyspiller, sportsdirektør i Vålerenga Ishockey og sportskommentator. Han har blandt andet medvirket i Mesternes Mester, 71° Nord, Kompani Lauritzen og Vild med dans. Hans baggrund giver ham en stærk formidlingsevne og naturlig tilstedeværelse på scenen.

Jane Vestergaard

Founder

Legeakademiet

Læs mere

Jane Vestergaard startede sin digitale karriere i 2005, hvor hun sammen med Ann Riemer-Jeppesen grundlagde Legeakademiet med en mission om at lege børn klogere. Igennem de sidste 20 år har Jane opbygget stor erfaring med at skalere en startup fra idé til en international e-handelsvirksomhed med eksport til flere lande.

Undervejs har hun arbejdet med alt fra valg af e-handelsplatforme og udvikling af kunderejser til implementering af logistikløsninger, eksportstrategier mm.  Hun har stået midt i de mange beslutninger og udfordringer, der følger med at drive og udvikle en forretning i en digital verden, der konstant forandrer sig.

Jane Vestergaard er desuden nyvalgt medlem af Dansk Erhvervs bestyrelse og engagerer sig aktivt i at styrke rammerne for digital handel og iværksætteri i Danmark.

Javier Artal Herbella

Director of Marketing & Digital

Samsøe Samsøe

Læs mere

Javier Artal Herbella is Director of Marketing & Digital at Samsøe Samsøe. With a strong background in e-commerce, he drives digital growth, customer experience, and strategic partnerships, shaping the brand’s global presence through data-driven marketing and innovation.

Jens Levin

CEO

Sitoo

Læs mere

Jens Levin is CEO and Co-founder of Sitoo, the unified commerce platform for global retailers. With a background in entrepreneurship and tech, Jens helps retail brands transform their in-store experience by connecting every part of the retail chain – turning ambition into seamless execution.

Jeppe Østergaard Hansen

Co-founder

Returnflows

Læs mere

Jeppe Østergaard Hansen er 22-årig serieiværksætter og medstifter af Returnflows –en SaaS-løsning, der optimerer og gentænker returflowet for webshops, hele vejen fra label til lager. Han har tidligere stiftet og solgt flere e-commerce brands og rådgivet danske webshops med fokus på vækst via paid social.

Jeremiah Andrick

Vice President Marketing, Software & DTC

SteelSeries

Jolanta Mickevič

Polish E-commerce Specialist

MakesYouLocal

Jonas Bæk

Head of Product

Precis

Læs mere

Jonas har over ni års erfaring med at gøre komplekse marketing- og dataudfordringer operationelle. Som Head of Product og medejer i Precis står han bag udviklingen af Alvie - en SaaS-platform til attribuering og budgetoptimering. Med erfaring fra både kundeside, bureau og tech forstår han, hvad der skal til for at gøre datadrevne beslutninger til en reel konkurrencefordel.

Julia Lahme

Direktør

Lahme

Læs mere

Trendforsker Julia Lahme er en af Danmarks mest erfarne og resultatorienterede formidlere af tendenser og livsstil. Hun er cand.mag. i etnologi, direktør i kommunikationsbureauet Lahme og forfatter til en lang række bøger. Lahmes TrendForskning bruges af store såvel som små, danske og internationale virksomheder, til strategisk, kommunikativt og produktudviklende arbejde. Mange kender Julia fra DR1, TV 2 og TV 2 Charlie, hvor hun har delt sin omfattende viden om danskernes livsstil, forbrug, vaner og historie. Julia er desuden en markant stemme i den offentlige debat, hvor hun med både skarphed og entusiasme dykker ned i trendforskningens mange facetter. Hun brænder for at formidle, hvordan tendenser bliver til – og for at give sine lyttere og samarbejdspartnere konkrete redskaber til at forstå og nå deres modtagere, interessenter og publikum på nye måder.

Ken Primby

Partner

Pluspige

Læs mere

Ken Primby har topposter i IT bag sig, bl.a. IT-chef i Arla Foods, før han blev partner i Pluspige. Her har han orkestreret skalérbar vækst og repositioneret brandet som e-commerce-frontløber. Med skarp forretningssans og teknisk dybde leverer Ken strategi, datadrevet innovation og målbare resultater.

Kim Pedersen

CEO

PostNord

Læs mere

Kim Pedersen tiltrådte som Viceadministrerende Direktør for PostNord-koncernen og Administrerende Direktør for PostNord Danmark i 2023. Kim har en omfattende international erfaring inden for logistik og supply chain management, og har en stærk historik med at drive vækst, operationel ekspertise og kundecentreret innovation på tværs af globale markeder. Hos PostNord er Kim dedikeret til at fremme en kultur præget af ordentlighed, innovation, ansvarlighed og mangfoldighed.

Kristina Vehn

COO

IIH Nordic

Læs mere

Kristina er COO hos IIH Nordic og har ansvaret for at drive vækst og organisatorisk udvikling. Hun arbejder i krydsfeltet mellem management consulting og aktivering af kundedata med et stærkt fokus på at anvende AI og avanceret analyse på praktiske måder, der forbedrer kundeoplevelser og skaber målbar kommerciel effekt. Kristina har støttet globale brands som P&G, Novo Nordisk og Pandora i at fremme datadrevne kulturer ved at opbygge robuste, skalerbare datafundamenter og integrere AI ansvarligt i forretningsprocesser. 

Kristoffer Restofte Salomon

Marketing Automation Specialist

FCK

Lars Hedal

CEO

Hesehus

Læs mere

Lars Hedal er e-handelsekspert og iværksætter. Med mere end 23 års erfaring og en imponerende meritliste har han vist evnen til at kigge i krystalkuglen og spotte nye trends. Dette har resulteret i fremragende resultater og adskillige e-handelspriser for Hesehus og Hesehus' kunder.

Lasse Wulff Hansen

CEO

Reshopper

Læs mere

Lasse Wulff Hansen er CEO i Reshopper og har stået i spidsen for virksomhedens transformation fra en C2C-app til en digital platform med salg af overskudsvarer og eget fulfilment-netværk. Med en stærk baggrund inden for digitale markedspladser – bl.a. som tidligere direktør for GulogGratis.dk – har Lasse været en af drivkræfterne bag udviklingen af Reshoppers cirkulære forretningsmodel.

Lea Carina Uhd Frederiksen

Stifter & Ejer

Fantombryg

Læs mere

Lea Carina Uhd Frederiksen er uddannet journalist med over 10 års erfaring fra mediebranchen. Hun har været redaktør på flere prominente tv-programmer, herunder Operation X, og har vundet tv-branchens mest prestigefyldte pris, TV-Prisen, flere gange. I dag har hun skiftet journalistikken ud med tilværelsen som iværksætter og står sammen med sin mand bag bryggeriet Fantombryg, som de seneste tre år har været finalist til E-handelsprisen. Lea er desuden udnævnt af Dansk Erhverv til én af de 25 kvindelige iværksættere, du bør kende i 2025. 

Luigi Zito

Regional Manager Europe

Connectif

Læs mere

Luigi is a Regional Sales Manager with over 10 years of experience driving revenue growth and building strong customer relationships in the e-commerce sector. Skilled in managing the full sales cycle, from prospecting to closing, with a proven track record of consistently exceeding targets. Adept at leading teams, expanding into new markets, and developing strategies that align customer needs with business goals. Recognized for a consultative approach, problem-solving mindset, and the ability to foster long-term win-win partnerships.

Mads Bøgh Larsen

Head of E-commerce

Imerco

Læs mere

Mads Bøgh Mads er en erfaren marketingspecialist og leder med en stærk passion for digital kunderejse, personalisering og datadrevet marketing. Han kombinerer dyb teknisk indsigt inden for martech og performance marketing med en menneskecentreret ledelsesstil, hvor tillid og motivation er i fokus. Mads er altid nysgerrig på nye trends og fokuserer på at skabe relevant værdi både for kunder og forretning.

Mads Ejsing

Head of Customer Success

Relewise

Læs mere

Mads arbejder som Customer Success Lead hos Relewise, hvor han har det daglige ansvar for over 150 kunder på tværs af brancher og markeder. Med en dyb forståelse for både forretningsmæssige og tekniske behov rådgiver han brands og retailers i at skabe personaliserede og profitable kundeoplevelser. Han har særlig fokus på, hvordan Retail Media kan aktiveres strategisk – ikke blot som en ny indtægtskilde, men som en integreret del af en personaliseret købsrejse. I dagens oplæg har Mads to kunder med på scenen – én fra B2C og én fra B2B – for at dele konkrete erfaringer og resultater.

Mads Klauman Erichson

E-mail Marketing Specialist

Imerco

Læs mere

Mads Klauman Erichson arbejder som Email Marketing Specialist hos Imerco og har solid erfaring med e-mail marketing, CRM og salg. Han har en naturlig sans for at kombinere kommunikation med analytisk sans, hvilket er en kæmpe fordel i hans arbejde med datadrevet e-mail marketing.

Mads Vesterby Hansen

CEO & Founder

WoodUpp Group A/S

Læs mere

Grundlagde WoodUpp i et praktikforløb, og opfandt sammen med sin far, Per Vesterby Hansen, akustikpanel, som et standardprodukt. Han har drevet væksten til i dag at være en international virksomhed. Med baggrund som selvstændig med passion for produktudvikling og vækst, er Mads idémager bag rejsen.

Malene Rasmussen

Marketing og Omnichannel Director

Kop og Kande

Læs mere

Som Marketing & Omnichannel Director hos Kop & Kande driver og udvikler jeg e-commerce, kundeservice og alle aspekter af marketing for kæden i samarbejde med mine tre kompetente teams. Den røde tråd i min karriere har altid været udvikling, digitalisering og effektivisering – og hos Kop & Kande står jeg i spidsen for en digital transformation, som bla. indebærer stor e-commerce vækst i et omnichannel setup, marketing automation, personalisering, AI som problem- og opgaveløsning, gamification mv. Retail Media er et vigtigt fokusområde for os, som vi reelt har arbejdet med i mange år i mindre skala, og indenfor de sidste år har konceptualiseret og systematiseret, så det er nemmere at gå til for kolleger og vores leverandører/annoncører. 

Martin Birkjær Madsen

Direktør

e-mærket

Læs mere

Martin Birkjær Madsen er direktør for e-mærket. Her har han gennemført en turnaround, der har taget e-mærket fra at være en traditionel mærkningsordning til det nylancerede e-mærket Reviews - en banebrydende anmeldelsesplatform, der er blevet uundværlig for e-handlendes CRO. 

Martin Kamphav

CRO

Inretrn

Læs mere

Martin Kamphav, CRO at Inretrn and one of the Nordics’ top e-commerce strategists. With 15+years of experience scaling brands across Europe, he now leads Inretrn’s commercial expansion. Known for his strategic insight and client-first approach, Martin helps retailers rethink profitability – and turns returns into revenue.

Martin Tygsen

Partner

Wexo

Læs mere

Martin Tygsen er partner i WEXO A/S og arbejder med digital strategi og B2B e-commerce. Han har over 15 års erfaring med at omsætte komplekse forretningsbehov til digitale løsninger, der skaber reel værdi. Martin brænder for at bygge bro mellem teknologi, forretning og brugeroplevelse.

Max Riis Christensen

CEO & Partner

MakesYouLocal

Mikkel Bang Knudsen

COO & Partner

WoodUpp Group A/S

Læs mere

Ansvarlig for drift og skalering i WoodUpp. Med erfaring fra bl.a. DSV og Leman har han stærk baggrund i logistik, supply chain og eksekvering.

Mobarak Said

Business Technologist

Illum

Læs mere

Mobarak Said is a retail technology leader with over a decade of experience reimagining fashion and retail. With a passion for making technology feel human, he drives digital transformation that empowers teams, personalizes customer journeys, and bridges the physical and digital worlds to create seamless, purpose-driven experiences.

Mogens Møller

CEO & Co-founder

Sleeknote

Læs mere

Mogens er CEO og Co-Founder ved Sleeknote, som hjælper over 2.000 kunder med at hæve konverteringsraten og få flere leads på deres websites. Mogens er desuden en erfaren oplægsholder, der altid leverer præsentationer med høj energi og vestjysk lune.

Morten Christensen

Økonomichef

Nielsens

Læs mere

Morten Christensen er økonomichef hos Nielsen’s A/S og har spillet en nøglerolle i at løfte kædens digitale rejse. Han var en af drivkræfterne bag implementeringen af C1st’s omnichannel-løsning, hvor integration af webshop og endless aisles skabte en problemfri oplevelse mellem online og fysisk butik. Med fokus på både økonomi og kundeoplevelse har Morten været med til at styrke Nielsen’s position som en moderne tøjkæde, hvor teknologi og handel går hånd i hånd.

Nataliya Chichkova

Chief Digital Marketing Officer

L’Oreal Nordics

Læs mere

Nataliya Chichkova – a Chief Marketing Officer of L’Oreal Nordics – a transformative leader who embraces L’Oreal mindset of “Siezing what is starting” and consistently brings a superior group of talent on board to make it a reality. Nataliya brings a wealth of experience cultivated over two decades within L'Oréal, working across Luxury and Consumer Product Divisions, across European geographies and in Paris HQ, holding various executive positions within Brand Marketing, Sales O+O, and Digital & Tech. In the last 3 years, as CMO in L’Oreal Nordics, Nataliya is driving an ambitious Digital & Tech Transformation within the Nordic Cluster together with her L’Oreal Teams and stakeholders, top Agencies, Tech partners and Nordic Retailers. Nataliya believes Retail Media is one of the most important transformations that will shape the future of Consumer Activation and Retail. 

Nicolaj Lund

COO

PriceShape

Læs mere

Nicolaj Lund, COO i PriceShape, har siden 2021 spillet en nøglerolle i virksomhedens vækst. Med baggrund i konsulentbranchen og erfaring fra over 700 virksomheder i 27 lande, har han opnået dyb indsigt i e-commerce, retail og market trends. Hans nuværende fokus går på PriceShapes Enterprise Growth og Strategiske partnerskaber.

Per-Mattias Nordkvist

Managing Director

Impact Commerce

Læs mere

With over 25 years of experience, I am a trustworthy professional with a natural ability to identify opportunities that bridge technology, experience, and business. My deep and wide knowledge of digital commerce allows me to oversee digital transformation and drive rapid innovation in dynamic environments. I am a relentless optimist with 25 years in IT, 16 years in eCommerce. Having founded the Swedish branch of IMPACT known for my inspirational leadership style. Deeply skilled in - Digitalcommerce - eCommerce - Creative process - IT Architecture - Data architecture - Digitaltransformation.

Peter Sommer

CEO

DTAILS

Læs mere

Peter Sommer er CEO for DTAILS, som er en af Danmarks førende Shopify partnere. Virksomheden fokuserer på at udvikle skræddersyede e-handelsløsninger, der integrerer med kundernes eksisterende systemer og processer. Peter har over 17 års erfaring fra IBM, hvor han har haft ledende roller inden for digital transformation.

Rasmus Houlind

Chief Experience Officer

Agillic

Læs mere

Rasmus Houlind er en ledende ekspert inden for marketing og personalisering. Han er forfatter til flere anerkendte bøger, herunder Hello $Firstname, og arbejder som Chief Experience Officer hos Agillic samt som grundlægger af Omnichannel Institute. Rasmus hjælper virksomheder med at integrere data, indhold og teknologi for at levere problemfrie og engagerende kundeoplevelser. Som vært på The Hello$Firstname Personalization Podcast drøfter han de nyeste trends med ledere i branchen. Han inspirerer marketingfolk til at gå ud over det transaktionelle og skabe ægte kundeloyalitet gennem personalisering, kreativitet og innovation.

Rasmus Melbye

CCO og Co-founder

Customers 1st

Læs mere

Rasmus Melbye er medstifter og CCO i Customers 1st, en førende dansk retailtech-virksomhed med base i Odense. Han er en stærk fortaler for omnichannel-løsninger og har været drivkraften bag udviklingen af en API-first platform, der integrerer POS, webshop, loyalitetsprogrammer og lagerstyring. Med en baggrund i digitalt salg og en hands-on tilgang til forretningsudvikling har Rasmus været med til at skalere Customers 1st til over 1.000 retailkunder og ekspansion til internationale markeder.

Rasmus Stouby

Business Director

WeMarket

Læs mere

Rasmus Stouby, Business Director hos WeMarket, er en "AI First!" profil. Kåret til "eCommerceFrontrunner" (eCom Talent Award 23) for sin innovation. Med knap 12 års erfaring fra at drive og arbejde i bureauer, og som anerkendt, succesfuld iværksætter, brænder han for at omsætte ny teknologi til konkret og målbar e-handelsvækst.

Sabrina Lerche Nielsen

E-commerce Manager

Mos Mosh

Læs mere

Sabrina Lerche Nielsen er E-commerce Manager hos MOS MOSH A/S og har i over fem år spillet en central rolle i virksomhedens digitale udvikling med fokus på data, UX og bæredygtige recommerce-løsninger. Med en stærk kommerciel forståelse og et skarpt blik for en værdiskabende kunderejse, har hun været med til at styrke brandets online performance - fra første klik til genkøb.

Sarunas Pundzius

CMO

Invertus

Læs mere

Currently serving as the CMO of Invertus, a leading e-commerce solutions provider, Sarunashas 20+ years of experience in business consultancy and his help. During his extensive career, Sarunas has had the privilege of working with global multinational business leaders to support their investments, digital transformation, and business innovation.

Simon H. Olesen

Founder & CEO

Mercive

Læs mere

Simon er stifter af Mercive, et ecommerce bureau specialiseret i Shopify. Mercive hjælper nogle af Nordens mest ambitiøse brands med at skalere deres digitale forretning. Simon har international erfaring fra Dentsu og WPP, herunder tre år i New York og en baggrund inden for digital strategi, internationalisering og tech.

Steffen Graves Silberbauer

CFO & Partner

WoodUpp Group A/S

Læs mere

Ansvarlig for den finansielle strategi i WoodUpp. Med erfaring fra PwC, investeringsselskabet Brygge Partners, samt bestyrelsesarbejde, driver han den strategiske agenda i WoodUpp.

Søren Borg

Digital Direktør

Ahlsell

Læs mere

Søren Borg leder den digitale salgs og marketingindsats hos Ahlsell og spiller en central rolle i virksomhedens digitale transformation. Med over 20 års erfaring i B2B arbejder Søren målrettet med at integrere data, teknologi og kommerciel strategi for at skabe målbar forretningsværdi. Han opererer i krydsfeltet mellem digital innovation og praktisk eksekvering – med fokus på at gøre marketing og digitalt salg til en aktiv vækstmotor i organisationen.

Søren Uhd Pedersen

Founder

Fantombryg

Læs mere

Søren Uhd Pedersen er en prisbelønnet serieiværksætter med over 20 års erfaring. Han står bag en af Danmarks største nyhedsportaler om fodbold, som i dag ejet af Ekstra Bladet, og er medstifter af betting- og casinosiderne Bet25.dk og Rød25.dk. I dag driver han sammen med sin kone bryggeriet Fantombryg, som tre år i træk har været finalist til E-handelsprisen og hurtigt har indtaget nye markeder med sin anderledes tilgang til branchen.

Thomas Melgaard

Co-founder

Skagen Clothing

Læs mere

Thomas Melgaard er medstifter af Skagen Clothing, som han grundlagde i 2021 sammen med Marcus Dahl. Virksomheden startede som et iværksætterprojekt i gymnasiet og har siden udviklet sig til et succesfuld D2C-brand med langt over 100.000 ordrer og egne butikker i København og Aarhus.

Thomas Obelitz Høgsbro-Rode

Director & Partner

IMPACT Commerce

Læs mere

Thomas rådgiver nogle af Europas mest ambitiøse brands om digital transformation og forretningsudvikling. Han har været tæt involveret i BoConcepts digitale rejse og bidrager med indsigter i, hvordan man bygger en digital strategi og et business case-fundament, der skaber vedvarende værdi – og organisatorisk adoption – i en kompleks, global kontekst.

Thomas Vangsgaard

CEO

Spejder Sport

Læs mere

Thomas Vangsgaard er CEO i Spejder Sport og har tidligere haft direktør jobs i ECCO. Han er i gang med en stor transformation på digitale kanaler.

Thomas Østergaard-Geisler

Co-Founder

Create2Stay

Tomas Wikström

Ecom & Commercial Solutions Manager

Fristads

Læs mere

Tomas har 25 års erfaring med e-handel indenfor arbejds- og profiltøj. Som chef for Fristads’ e-commerce aktiviteter har han stor ekspertise for optimering af kunderejsen indenfor alle deres segmenter - B2B, D2C, forhandlere og store internationale corporate kunder.

Troels Lund Johansson

CMO & Partner

WoodUpp Group A/S

Læs mere

Ansvarlig for WoodUpps marketing og brandopbygning. Med baggrund fra bureauverdenen er han specialiseret i digital markedsføring og international e-commerce.

Winnie Pind

Head of E-Commerce

IBF

Læs mere

Winnie Pind er Head of E-Commerce hos IBF og driver den digitale udvikling af virksomhedens B2B-salg. Hun har stærk erfaring med at implementere komplekse e-commerce-løsninger og arbejder strategisk med at forene kunderejser, data og systemintegrationer i én samlet digital platform.

Dick Hesager

Senior Customer Success Manager

Raptor

Nikolaj Bjørn Eriksen

Direktør

Element Logic

Læs mere

Nikolaj Bjørn Eriksen har over 20 års erfaring med lagerautomation og logistikoptimering. Han er administrerende direktør i Element Logic Danmark, der er specialister i avancerede lagerautomationsløsninger baseret på bl.a. den innovative AutoStore-teknologi. Element Logic er verdens førende AutoStore-integrator målt på antal installerede anlæg.

Lars Jacobsen

Head of Logistics and Supply Chain Development

Dilling

Læs mere

Lars Jacobsen har som Head of Logistics and Supply Chain Development ansvaret for at forme lageret og logistikken for DILLING. Med blandt andet investeringer i automatiseringer på lageret har det været med til at sikre, at DILLING kan håndtere peaks, vækst og nye markeder i en meget sæsonbetonet virksomhed. 

Kontakt

Digital Handel

Carsten Rose Lundberg

Branchedirektør for digital handel

Digital Handel

Janni Jul Christiansen

Projektkoordinator