Program
Herunder finder du overblik over dagens oplæg på E-handelskonferencen 2025.
OBS. Vær opmærksom på at scenerne kører med forskudt program.
09.00 - 09.15
Velkomst v. Niels Ralund, Dansk Erhverv - Digital Handel
09.15 - 09.45 | 🗨️ KEYNOTE
Ledelse i urolige tider
Et par historiske nedslag fra de urolige 20ere, og et par forudsigelser for resten af denne periode: herunder udviklingen indenfor E-commerce.
- Anders Hagh, CEO, Salling Group
Læs mere om oplægget
Anders Hagh, CEO i Salling Group, deler erfaringer fra de turbulente 2020’ere og giver et indblik i, hvordan Salling Group arbejder for at styrke sin forretning gennem femårs-strategien Aspire28, hvor markante opkøb og innovation skal skabe robusthed og udvikle kerneforretningen. Som en del af strategien arbejder Salling Group blandt andet med onlineplatformen BilkaToGo, der skal gøre dagligvarer digitale - uden at koste på bundlinjen.
13.00 - 13.30 | 🗨️ KEYNOTE
Det næste store spring?
- Gregers Wedell-Wedellsborg, CEO, Matas Group
Læs mere om oplægget
Hvad driver en virksomhed og et hold til hele tiden at jagte det næste store spring – og lande på benene igen?
Over de seneste 8 år er Matas Group forvandlet først fra klassisk dansk butikskæde til digital vinder og siden til nordisk markedsleder med købet af Kicks i Sverige, Norge, og Finland. Som en af ganske få traditionelle broadcasters er TV 2 Play blevet danskernes foretrukne streamingtjeneste foran giganter som Netflix. Modsat var nøglen til Gyldendals genrejsning at finde hjem til sin kerneforretning på en ny måde.
Gennem dyrekøbte erfaringer, krigshistorier, og lykketræf går han bag facaden og fortæller om strategiske, ledelsesmæssige og personlige stjerneskud og vildskud.
Findes en formel til strategisk fornyelse og kan den formel bruges af andre?
13.30 - 14.00 | 🗨️ KEYNOTE
Fra udfordringer til muligheder - Omnichannel der skaber vækst
- Marianne Lyngby Pedersen, Administrerende Direktør, Indeks Retail A/S
Læs mere om oplægget
Hvordan fornyer man en klassisk detailkæde som Bog & idé – uden at miste sjælen? I dette oplæg tager Marianne Lyngby Pedersen, CEO i Bog&idé, os med ind bag arbejdet med at forvandle en traditionsrig kæde til en moderne og relevant aktør i et digitalt handelslandskab. Det handler om meget mere end teknologi – det handler om identitet, fælles retning og modet til at vælge dét, der gør en reel forskel.
Bog & idé står på skuldrene af stærke lokale butikker, en stolt kædekultur og tusindvis af kundemøder hver dag. I stedet for at kopiere de store platforme har kæden insisteret på at finde sin egen vej – hvor e-handel og fysisk detailhandel spiller sammen, og hvor det kommercielle ikke må drukne det menneskelige.
Du får konkrete indsigter i, hvordan man skaber fremdrift med integreret e-handel, hvordan sjæl og strategi kan gå hånd i hånd – og hvorfor det netop er differentieringen, ikke effektiviteten alene, der bliver konkurrencefordelen i fremtidens retail.
16.00 - 16.45 | 💬 KEYNOTE
VANEDYR, Foredrag med Nicklas Brendborg
- Nicklas Brendborg, forfatter og Ph.d.-studerende ved Trygfondens Center for Aktiv Sundhed på Rigshospitalet (regnes som en af de mest lovende unge forskere inden for biomedicin)
Læs mere om oplægget
Få Nicklas’ forklaring på, hvorfor det er så svært at kvitte uvanerne. Det er en fortælling om individet mod topforskere og højteknologi – men slaget er ikke tabt for dig, og du kan tage kontrollen tilbage. Glæd dig til at opleve Nicklas’ formidable fortælleevne og store videnskabshistoriske overskud.
Turkis scene
10.15 - 10.45 | 🤖 AI
Få et AI first mindset og kom foran konkurrenter – Strategi, agenter, bots og cases der skaber resultater
- Henrik Stenmann, CEO, IIH Nordic
- Kristina Vehn, IIH Nordic
| IIH Nordic |
Læs mere om oplægget
AI-transformation, fra CMO-dilemma til konkurrencefordel. Som CMO står du i et AI-dilemma: Mange interessenter, mangel på tech-kompetencer og pres for hurtige beslutninger. Udviklingen går så stærkt, at der allerede nu opstår et A-hold og B-hold i markedet.
I dette oplæg tager vi dig igennem:
- Hvordan sammensætter du det rette AI-team?
- Hvilke AI-agenter og bots kan løfte din e-handel?
- Hvordan bygger du et realistisk AI-roadmap?
Takeaways:
Et praktisk framework til AI-implementering, konkrete bot-eksempler fra e-handel og en step-by-step guide til at komme i gang. Vi deler også cases fra virksomheder, hvor AI har skabt vækst og forbedret bundlinjen.
Emner: AI, Digital Transformation
Målgruppe: Beslutningstagere, B2B, B2C
Resultater: Vækst, Optimering, Konsolidering, Inspiration
10.45 - 11.15 | 🤖 AI
FCK & Farmasiet – Generativ AI og personalisering i praksis
- Rasmus Houlind, Chief Experience Officer, Agillic
- Hilde Andersen-Gott, CTO, Farmasiet.no
- Kristoffer Restofte Salomon, Marketing Automation Specialist, F.C. København
| Agillic |
Læs mere om oplægget
Hvordan kan vidt forskellige brancher udnytte generativ AI – og hvad kan vi lære af både succeser og fejlskud?
I en ærlig og interaktiv dialog ledet af forfatteren Rasmus Houlind fortæller F.C. København og Farmasiet.no om deres erfaringer. Farmasiet arbejder med forskellig kommunikation til recept- og OTC-kunder, mens FCK bruger generativ AI til at engagere fans og personalisere oplevelser på tværs af abonnementer, billetter og merchandise.
Undervejs får publikum lov til at gætte med på, hvilke idéer der viste sig at være gode – og hvilke der ikke holdt vand. En sjælden chance for at høre to nordiske frontløbere dele læringer fra den virkelige verden.
Emner: AI, Digital Markedsføring, Marketing Automation, Kundeloyalitet
Målgruppe: Specialister, B2B, Head of CRM, Head of Loyalty
Resultater: Vækst, Inspiration, Fastholdelse, Effektivisering
11.30 - 12.00 | 🛒 Retail Media
Live erfaringer fra Kop & Kande og Ahlsell: Sådan skaber B2B og B2C vækst med Retail Media og AI
- Malene Rasmussen, Marketing og Omnichannel Director, Kop og Kande
- Søren Borg, Digital Direktør, Ahlsell
- Mads Ejsing, Head of Customer Success, Relewise
| Relewise |
Læs mere om oplægget
Retail Media er en gamechanger i e-commerce – men hvordan udnyttes det i praksis?
I denne session stiller vi skarpt på mulighederne sammen med Kop & Kande og Ahlsell, der allerede er i gang med udrulningen af Retail Media. Du får indsigt i, hvordan I skaber nye indtægtsstrømme ved at lade leverandører betale for synlighed – vi stiller skarpt på reelle erfaringer og hvilke konkrete resultater det kan give. Med AI kan Retail Media optimeres i realtid gennem predictive scoring og målretning, hvor annoncer tilpasses kundetype og tidligere købsmønstre – så de rigtige kunder ser de rigtige budskaber på det rigtige tidspunkt.
Vi drøfter udfordringer, løsninger og erfaringer fra virkeligheden, så du får ærlig inspiration, praktiske takeaways og viden til at vurdere, om Retail Media er noget for din forretning.
Emner: Retail Media, AI
Målgruppe: Enterprise, Beslutningstagere, Specialister, B2B, B2C
Resultater: Vækst, Optimering, Konsolidering
14.15 - 14.45 | 🤖 AI
From data to profit – Optimerering ved hjælp af data, AI og automation
- Nicolaj Lund, COO, PriceShape
| PriceShape |
Læs mere om oplægget
Hvordan kan førende brands og webshops skabe vækst med data og automatisering.
Få indblik i hvordan nogle af de mest succesfulde e-handlere i verden bruger big data og automatisering til at optimere deres pris- og produktmix, styrke konkurrenceevnen og forbedre bundlinjen. PriceShape deler konkrete cases og strategier, der gør data til en afgørende konkurrencefordel.
Emner: AI, Retail Media
Målgruppe: Enterprise, Specialister, B2B, B2C, Beslutningstagere
Resultater: Vækst, Optimering, Inspiration
14.45 - 15.15 | 🤖 AI 🚀 Digital Transformation
AI, your new colleague at work
- Sarunas Pundzius, CMO, Invertus
- Eimantas Butkus, Product Owner, Brad Commerce
- Luigi Zito, Regional Manager Europe, Connectif
- Ana Marija Katic, Senior Enterprise Lead, Trustpilot
| Invertus |
Læs mere om oplægget
Just one year ago, AI was more of a buzzword than a practical asset. But the uptake has exceeded expectations: AI tools now handle everything from binge posting to proficient coding tasks that would be impractical for human programmers. AI is transforming marketing automation and digital personalization—tasks that previously required large teams. Yet one key area remains overlooked: AI agents are not yet easing the burden of using these complex tools. We believe the next big leap is deploying AI agents to reduce the workload for e-commerce and marketing managers. Our purpose-built agents simplify back-office operations and boost store efficiency. Even small teams can now compete and succeed!
Emner: AI, Digital Tranformation
Målgruppe: SMV, Enterprise, Decision makers, Specialists
Resultater: Growth, Optimization
15.15 - 15.45 | 🤖 AI
Pluspiges AI-rejse fra A-Z - Vejen til højere konvertering og betydelige ressourcebesparelser
- Ken Primby, Partner, Pluspige
- Rasmus Stouby, Business Director, WeMarket
Læs mere om oplægget
I dette oplæg kan du opleve, hvordan Pluspige har transformeret hele deres produktberigelse med AI – og opnået markante resultater.
Med en strategisk og systematisk tilgang til AI har Pluspige automatiseret alt fra datahåndtering og produktoprettelse til billedgenerering og SEO-optimering. Resultatet? En mere effektiv drift og en konverteringsrate, der er steget med hele 25%.
Få et eksklusivt indblik i deres komplette AI-workflow og lær, hvordan I selv kan implementere lignende løsninger, der sparer tid, frigør ressourcer og løfter salget.
Emner: AI
Målgruppe: SMV, Enterprise, Beslutningstagere, B2C
Resultater: Vækst, Optimering
Lilla scene
10.15 - 10.45 | 💻 Digital markedsføring
Kundernes ærlige mening om webshops anno 2025
- Mogens Møller, CEO & Co-founder, Sleeknote
Læs mere om oplægget
Mogens Møller brugertester løbende de største webshops både i Danmark og resten af verden. Det gør han ved at invitere en masse forskellige personer ind på Sleeknote kontoret, hvor de sættes foran en computer og en telefon. Nu får de så til opgave at tænke højt, navigere rundt, finde forskellige produkter på en lang række forskellige webshops. Alt dette gøres imens Mogens kigger personerne over skulderen og foretager decideret eye-tracking. På den måde oplever Mogens, hvad vores besøgende og kunder synes fungerer, hvad der ikke fungerer, hvad der er logisk, ulogisk osv. Denne kvalitative brugertest data krydres med Mogens’ mere end 20 år i branchen, hvor fokus altid har været på konverteringsoptimering. Dette giver et oplæg med dugfriske data og masser af praktiske takeaways der præsenteres i underholdende selvironisk stil og med et vestjysk glimt i øjet.
Emner: Digital markedsføring, AI, eCommerce konverteringsoptimering
Målgruppe: SMV, Beslutningstagere, B2C
Resultater: Vækst, Optimering, Inspiration
10.45 - 11.15 | ✨ Inspirationsoplæg
Legeakademiet: Vejen til vækst går gennem DNA og holdninger
- Ann Riemer-Jeppesen, Founder, Legeakademiet
- Jane Vestergaard, Founder, Legeakademiet
Læs mere om oplægget
”Du skal banke dit barn i Ludo” er bare én af mange holdninger hos Legeakademiet.
Vi bruger vores Legetante DNA som pejlemærke i alt, hvad vi siger og gør. Fra vareudvælgelse og kundeservice til marketing og ansættelser. Kom og hør hvordan, så du kan bruge det i din egen virksomhed. Ved at overveje tone og være tydelig omkring værdier, kan stærke holdninger drive både kundetillid og forretning din vej.
Vi er vækstet 400% de sidste 5 år. Væksten fortsætter udover nationale grænser, hvor kommunikationen ændrer sig en smule, men DNA’et er det samme. Det gennemgår vi også.
Bonusinfo: Medarbejdere elsker at være et sted, hvor visionen er tydelig og udfordrende. Hos Legeakademiet bliver det et fælles projekt for alle ansatte, som hver dag kan mærke, hvorfor vi er her, hvor vi er på vej hen og hvad en Legetante mener.
11.30 - 12.00 | 💻 Digital Markedsføring
Sådan lavede Hjem.dk +2,35% flere salg med e-mærket Reviews
- Martin Birkjær Madsen, Direktør, e-mærket
| e-mærket |
Læs mere om oplægget
Det bedste, du kan gøre for din CRO på 25 minutter. Du får konkrete tiltag, du kan tage med hjem og bruge med det samme til at øge din konverteringsrate. Samtidig dykker vi ned i e-mærket Reviews, der er blevet til ud fra dine ønsker som dansk webshop. Har du allerede en anmeldelsesplatform, så har vi 3 cases til dig, hvor webshops har hævet konverteringsraten med helt op til +7,13 % i splittests. Som nonprofit tjener vi ikke penge på det - det lader vi vores medlemmer om.
Emner: Digital markedsføring, CRO
Målgruppe: Beslutningstagere
Resultater: Vækst, Optimering, Konvertering
14.15 - 14.45 | 📦 Logistik
Sådan blev returneringer en salgsmotor hos Skagen Clothing
- Jeppe Østergaard Hansen, Co-founder, Returnflows
- Thomas Melgaard, Co-founder, Skagen Clothing
Læs mere om oplægget
Hvordan forvandler man en overset og forældet del af kunderejsen til en stærk forretningsfordel? Med udgangspunkt i det prisvindende samarbejde mellem Skagen Clothing og Returnflows giver vi indblik i en tilgang der for alvor gentænker returhåndtering i dansk ehandel. Oplægget giver konkrete indsigter i, hvordan du kan optimere din returhåndtering og øge både effektivitet, opsalg og kundeloyalitet. Thomas og Jeppe går igennem hele rejsen fra at label genereres til returpakken behandles og berører emner såsom transportørvalg,
integrationer med nøglesystemer, kommunikation og hvordan rabatter, Black Friday og julesalget håndteres. Vigtigst af alt gør oplægget op med opfattelsen af, at returneringer skal være en dyr og besværlig proces for både kunde og webshop. I stedet eksemplificeres at en god returproces kan efterlade kunden med et positivt indtryk – der skaber mersalg på lang sigt.
Emner: Logistik, Brugerrejse, After Sales Experience, Processoptimering, Analyse
Målgruppe: SMV, Beslutningstagere, B2C, Lagerchefer, Logistikspecialister, Loyalty/CRM Managers
Resultater: Optimering, Fastholdelse
14.45 - 15.15 | 📦 Logistik
The hidden profit in return management – Lessons from Samsøe Samsøe, Nelly.com & Stadium
- Martin Kamphav, CRO, Inretrn
- Javier Artal Herbella, Director of Marketing & Digital, Samsøe Samsøe
| Inretrn |
Læs mere om oplægget
In today’s ecommerce, returns are more than a logistical challenge – they’re a strategic opportunity.
This session explores how leading brands like Nelly are rethinking return flows to unlock operational efficiency, improve customer satisfaction, and strengthen overall business performance.
You’ll gain insights into why most retailers underestimate the true cost of returns – and how smarter return management can reveal hidden inefficiencies and new growth potential.
With practical examples and actionable strategies, this talk offers a fresh perspective on how return intelligence can drive value – without requiring a full tech overhaul.
If you think returns are just a necessary evil, this session might change your mind.
Emner: Omnichannel, Digital Tranformation, Customer journey
Målgruppe: Specialists, B2C, Decision makers
Resultater: Growth, Optimization, Inspiration, Retention
15.15 - 15.45 | 📦 Logistik
Hør om Guldprisvinderen DILLINGs automatiseringsrejse – mod nye markeder og mere vækst
- Lars Jacobsen, Head of Logistics and Supply Chain Development, Dilling
- Nikolaj Bjørn Eriksen, Direktør, Element Logic
| Element Logic |
Læs mere om oplægget
DILLING blev etableret i 1916 og drives i dag af fjerde generation med Morten Dilling i spidsen. Virksomheden har skabt markant vækst på både top- og bundlinje – uden at gå på kompromis med kvalitet, den tætte kontrol gennem egen produktionskæde og stærke, familieejede værdier.
Med digitalisering og automatisering gennem blandt andet AutoStore fra Element Logic har DILLING udvidet til nye markeder og accelereret sin udvikling.
I 2025 høstede virksomheden tre priser til E-handelsprisen hos Dansk Erhverv for ’bedste eksport e-handelsvirksomhed’, ’bedste rene e-handelsvirksomhed’ og den eftertragtede ’Guldprisen’.
Element Logic deler deres perspektiver på, hvor automationsudviklingen bevæger sig hen – og hvordan også mindre e-handelsvirksomheder kan komme i gang og høste fordelene ved automatisering.
Emner: Logisik
Grøn scene
10.15 - 10.45 | ♻️ Grøn omstilling
Fra traditionelle salgsmetoder til digital dominans: Hørkrams E-com platform driver +94% af salget
- Fie Lund, Digital Product & Project Manager, Vertica
- Anna Katrine Matthiesen, Partner, Vertica
| Vertica |
Læs mere om oplægget
Mange B2B-virksomheder kæmper med komplekse produkter og salgskæder, der gør digitalisering til en vanskelig proces.
Hørkram viser, hvordan et stærkt digitalt fundament, opbygget over mere end 20 år, har gjort dem i stand til, at +94% af en omsætning på 5 milliarder kroner årligt går via webshoppen. Samtidig står de mere agile og konkurrencedygtige, når nye krav rammer markedet.
På konferencen deler Vertica Hørkrams ærlige erfaringer, udfordringer og teknologiske greb, der har gjort denne udvikling mulig. Du får indsigt i de strategiske valg, som har sikret skalerbarhed, agilitet og konkurrencekraft – også i mødet med nye krav i markedet.
Du får også et kig ind i de digitale trends, der kommer til at flytte B2B-handel i de kommende år – og indsigter, du kan tage direkte med hjem til din egen forretning
Emner: Grøn omstilling, Omnichannel, Digital Transformation, Kundeoplevelser
Målgruppe: Beslutningstagere, B2B
Resultater: Vækst, Optimering, Inspiration, Bæredygtighed
10.45 - 11.15 | ♻️ Grøn omstilling
E-handel med 200.000 brugere og grøn samvittighed
- Tomas Wikström, Ecom & Commercial Solutions Manager, Fristads
- Lars Hedal, CEO, Hesehus
| Hesehus |
Læs mere om oplægget
Hvordan kombinerer man digital innovation med bæredygtige initiativer – i en kompleks B2B-forretning med 200.000 brugere? Få konkrete tips og erfaringer fra en af Nordens mest avancerede B2B-løsninger, når Tomas fra Fristads Kansas deler, hvordan de har digitaliseret salgsprocesser, optimeret interne arbejdsgange og skabt kundeværdi på tværs af hele Europa. Som et brand med over 100 års historie er Fristads Kansas i dag frontløber på både bæredygtighed og digital transformation – blandt andet som de første i verden med miljødeklaration (EPD) på en tøjkollektion og med deres digitale Green Calculator. Med over 200 kundespecifikke webshops i drift hver dag viser Fristads Kansas, hvordan moderne e-handel kan være både komplekst, grønt og effektivt.
Et oplæg til dig, der vil se, hvordan e-commerce og bæredygtighed smelter sammen i praksis – uden at gå på kompromis med performance.
Emner: Grøn omstilling, E-eksport/Cross-border, Digital Tranformation
Målgruppe: Enterprise, Beslutningstagere, B2B, D2C
Resultater: Vækst, Optimering, Fastholdelse
11.30 - 12.00 | ♻️ Grøn omstilling
Recommerce og grøn omstilling i praksis: Hvad betyder det for forbrugerne – og for bundlinjen?
- Kim Pedersen, Administrerende Direktør, PostNord
- Freja Falk, CEO, Roberta
- Thomas Vangsgaard, CEO, Spejder Sport
- Julia Lahme
| PostNord |
Læs mere om oplægget
Hvordan skaber vi en mere bæredygtig fremtid for e-handlen, hvor genbrug, cirkulære forretningsmodeller og ansvarligt forbrug ikke blot er idealer – men en reel konkurrencefordel?
Julia Lahme modererer en aktuel og handlingsorienteret paneldebat med Kim Pedersen (CEO, PostNord), Freja Falk (CEO, Roberta) og Thomas Vangsgaard (CEO, Spejder Sport). Sammen retter de blikket mod:
- Recommerce og cirkulære løsninger i praksis – erfaringer, barrierer og muligheder for virksomheder, der vil sælge brugt, forlænge produkters levetid og reducere affald.
- Forbrugernes ændrede præferencer – hvordan værdier som bæredygtighed, kvalitet og genanvendelighed påvirker købsadfærd.
- Bæredygtig forretning uden at gå på kompromis med bundlinjen – hvordan grøn omstilling kan integreres i e-handlens forretningsmodel.
- Logistik som understøttende faktor for grøn omstilling – fra last mile delivery til grønne partnerskaber.
Julia Lahme indleder med et indblik i forbrugernes holdninger og handlinger, og samler trådene med konkrete pointer og anbefalinger til, hvordan virksomheder kan lykkes med en grønnere strategi.
Et oplæg til dig, der vil forstå, hvordan recommerce og grøn omstilling bliver en integreret del af fremtidens e-handel – og hvordan din virksomhed kan tage del i den udvikling.
Emner: Grøn omstilling
Målgruppe: SMV, B2B, B2C, Beslutningstagere
Resultater: Inspiration
14.15 - 14.45 | ♻️ Grøn omstilling
Reshopper: Hvordan gør man cirkulær økonomi til en skalerbar forretning – og ikke bare en grøn ambition?
- Lasse Wulff Hansen, CEO, Reshopper
| Bring |
Læs mere om oplægget
Reshopper deler deres rejse fra C2C-app til en digital platform med mere end 2 millioner årlige handler mellem private. Det er historien om, hvordan logistik, automatisering og digital infrastruktur blev afgørende for at skabe en bæredygtig forretningsmodel – med rekordvækst til følge.
I oplægget hører du:
- Hvordan reshopper har gjort recommerce til en solid forretning – omni er ikke nødvendigvis løsningen
- Hvad de oplever som afgørende for succes og hvordan man vækster
- Hvordan forbrugeradfærden har ændret sig og hvilke segment, der er svære at få i tale
- Erfaringer med at bruge genbrug og cirkularitet som driver for kundeengagement og gentagende køb
Et ærligt og praktisk indblik i, hvordan cirkulær e-handel kan blive en konkurrencemæssig fordel – og en profitabel strategi.
Emner: Grøn omstilling, Logistik, Forretningsudvinkling
Målgruppe: SMV, Beslutningstagere, Specialister, B2B, B2C
Resultater: Vækst, Oprimering, Konsolidering, Inspiration
14.45 - 15.15 | ♻️ Grøn omstilling
Re-commerce i praksis: Kan brugtsalg være god e-handel?
- Thomas Vangsgaard, CEO, Spejder Sport
- Sabrina Lerche Nielsen, E-Commerce Manager, Mos Mosh
- Thomas Østergaard-Geisler, Co-Founder, Create2Stay
Læs mere om oplægget
Secondhand-markedet vokser markant hurtigere end markedet for nye varer – og potentialet er enormt. Men hvad kræver det egentlig at integrere brugtsalg i sin egen webshop? Og er det overhovedet en god forretning? I dette oplæg dykker Thomas fra Create2Stay ned i konkrete tal og erfaringer fra danske brands – herunder Spejder Sport og Mos Mosh, der har været pioner inden for re-commerce i Danmark.
Du får et ærligt indblik i deres første to år med brugtsalg:
- Kan man tjene penge på det?
- Skader det salget af nye varer?
- Hvilken effekt har det på kundeloyalitet og branding?
Vi ser også på, hvordan re-commerce kan styrke bæredygtighedsprofilen og samtidig tiltrække nye målgrupper. Der kan desuden blive tilføjet perspektiver fra andre danske brands, afhængigt af format og deltagelse. Et oplæg for e-handlere, marketingfolk og beslutningstagere, der overvejer re-commerce som en strategisk satsning – og gerne vil lære af dem, der allerede har prøvet det.
Emner: Grøn omstilling, Digtial markedsføring, Logistik
Målgruppe: SMV, Enterprise, Beslutningstagere, B2C
Resultater: Vækst, Fastholdelse
15.15 - 15.45 | ✨ Inspirationsoplæg
SkatePro: Fra Guldpris til Millionunderskud - kampen for overlevelse
- Carsten Schmidt, CEO, SkatePro
Læs mere om oplægget
Vær med når Carsten Schmidt, CEO i SkatePro, for første gang – offentligt – fortæller SkatePro’s historie ”Fra en vild optur til et dramatisk fald – og til hvordan vi igen har fundet fodfæste”. Det er en ærlig fortælling fra virkelighedens verden om at gå fra at være blandt de mest succesfulde e-commerce virksomheder til at kæmpe for overlevelse. Du får ikke de nyeste tips om AI, platforme eller tekniske trends – men til gengæld en åben beretning om ledelse i krise.
Du får indblik i den svære balance mellem leverandører, medarbejdere, banker og samarbejdspartnere – og hvordan man holder kommunikationen klar og troværdig, når alt ryster. Samtidig vil Carsten dele ud af nogle af de personlige udfordringer og indsigter, der som leder følger med, når alt sættes på spil, og beslutninger skal træffes under massivt pres.
Gul scene
10.00 - 10.30 | 🚀 Digital Transformation
Sådan lykkes du med B2B digitalisering: Indsigter fra AV Centers første år på Shopify B2B
- Peter Sommer, CEO, DTAILS
- Henrik Krøyer, Digital Marketing Specialist, AV Center
| DTAILS |
Læs mere om oplægget
Hvordan lykkes man med B2B-salg på Shopify? I dette oplæg deler vi erfaringerne fra AV Center, der har været live med Shopify B2B i 12 måneder. Du får indblik i, hvordan de har grebet overgangen an, hvad de har lært undervejs – og hvilke faldgruber, man bør undgå. Undervejs dykker vi blandt andet ned i, hvordan AV Center har implementeret en løsning, der håndterer selv de mest komplekse pris- og rabatstrukturer. Gennem integration af særlige prisaftaler og internationale samarbejdsvilkår er det nu muligt at automatisere samhandlen med den enkelte kunde. Resultatet er en effektiv og skalerbar B2B-platform, hvor priser og rabatter tilpasses dynamisk, og kundens oplevelse forenkles – uden at gå på kompromis med fleksibilitet eller forretningslogik. Oplægget giver dig konkrete takeaways, du kan bruge, hvis du selv overvejer Shopify som B2B-platform eller står midt i en digital transformation.
Emner: Digital transformation, B2B e-commerce
Målgruppe: Beslutningstagere, B2B
Resultater: Inspiration
10.30 - 11.00 | 🚀 Digital Transformation
Integrationer, logik og legacy: Den usynlige arkitektur bag en B2B-webshop
- Martin Tygsen, Partner, WEXO A/S
- Winnie Pind, Head of E-Commerce, IBF
| WEXO |
Læs mere om oplægget
Bag enhver succesfuld B2B-webshop gemmer der sig en kompleks teknisk virkelighed – usynlig for brugeren, men altafgørende for forretningsværdien. I dette oplæg går vi bag facaden og dykker ned i den underliggende infrastruktur, hvor integrationer, forretningslogik og gamle (men nødvendige) systemer enten accelererer eller blokerer for e-commerce-succes. Med IBF som case stiller vi skarpt på, hvad der i praksis skal til for at få en B2B-webshop til at virke – ikke bare se godt ud. Deltagerne får konkrete indsigter i:
- Hvorfor et flot frontend er langt fra nok
- Hvordan man håndterer kompleks logik og systemafhængigheder
- Hvad der skal til for at skabe reel værdi i teknisk tunge B2B-løsninger
Et oplæg for e-handlere, digitale projektledere og teknisk nysgerrige, der vil forstå det, der sjældent vises på slides – men som gør hele forskellen.
Emner: Digital Transformation, AI, Grøn omstilling
Målgruppe: Enterprise, Beslutningstagere, B2B
Resultater: Vækst, Optimering, Inspiration, Fastholdelse
11.15 - 11.45 | 🚚 E-eksport
66°North’s webshop migration fra CommerceTools til Shopify med fokus på internationalisering og vækst
- Haukur Húni Árnason, Head of Software Engineering, 66North
- Simon H. Olesen, Founder & CEO, Mercive
Læs mere om oplægget
Hvordan forbereder man en succesfuld migration af sin webshop? I dette oplæg dykker vi ned i 66°North’s rejse fra CommerceTools til Shopify, en strategisk beslutning med fokus på internationalisering, skalerbarhed og effektiv drift. Vi deler vores erfaringer med, hvilke overvejelser man bør gøre sig før en migration,
hvordan man definerer klare mål for den nye løsning, og hvordan man sikrer, at hele organisationen er klædt på til processen. Du får konkrete indsigter i, hvad der gør en migration succesfuld og hvad man skal undgå. Et oplæg for dig, der overvejer at løfte din ecommerce forretning til næste niveau.
Emner: E-eksport/Cross-border, Digital Tranformation
Målgruppe: SMV, Enterprise, Beslutningstagere
Resultater: Vækst, Optimering, Internationalisering
11.45 - 12.15 | ✨ Inspirationsoplæg
Fra praktik-idé til global vækst: WoodUpp’s rejse og entré i USA
- Mads Vesterby Hansen, CEO & Founder, WoodUpp Group A/S
- Mikkel Bang Knudsen, COO & Partner, WoodUpp Group A/S
- Troels Lund Johansson, CMO & Partner, WoodUpp Group A/S
- Steffen Graves Silberbauer, CFO & Partner, WoodUpp Group A/S
Læs mere om oplægget
Hvordan har vi bygget en international virksomhed med fysisk tilstedeværelse i 19 lande op fra bunden? På scenen deler vi historien om WoodUpp – fra de første akustikpaneler produceret i en ”farmands” træfiner-produktion til en ambitiøs vækstvirksomhed med globale aftryk på 7 år.
Vi fortæller, hvordan vi har skabt vækst med afsæt i digital markedsføring og lokal partner-struktur, skaleret vores forretning på tværs af landegrænser og opbygget et stærkt brand. Samtidig giver vi et indblik i vores strategiske overvejelser om indtræden på det amerikanske marked: Hvilke muligheder så og ser vi? Hvilke udfordringer har vi mødt og venter?
Emner: Digital Markedsføring
Målgruppe: Beslutningstagere
Resultater: Inspiration, Vækst
14.30 - 15.00 | 🚚 E-eksport
Bliv klogere på nøglemarkeder i Europa - Tyskland, Frankrig og Polen
- Max Riis Christensen, CEO & Partner, MakesYouLocal
- Agathe Dupriet, French E-commerce Specialist, MakesYouLocal
- Jolanta Mickevič, Polish E-commerce Specialist, MakesYouLocal
- Christian Lehnert, German E-commerce Specialist, MakesYouLocal
| MakesYouLocal |
Læs mere om oplægget
Det har aldrig været lettere at ekspandere sin forretning til nye markeder – men med stigende konkurrence og markedsføringsomkostninger er indsatsen også højere. I denne session ser vi nærmere på de udfordringer der er ved at sælge i udlandet og dykker specifikt ned i tre af Europas største e-commerce-markeder. I sessionen deltager vores lokale e-commerce specialister fra Frankrig, Tyskland og England. De giver hver især et fokuseret 10-minutters oplæg med indblik i forbrugeradfærd, kulturelle forskelle og købspræferencer i deres hjemlande. Derudover illustreres forskellene gennem kundeeksempler. Sessionen ledes af Max Riis Christensen, CEO i MakesYouLocal, som med over 20 års erfaring i international e-handel deler strategiske indsigter og praktiske råd om, hvad der får dig til at lykkes i udlandet. Key take aways til publikum: Få konkrete eksempler på de vigtigste forskelle mellem de 3 lande og forstå forskellenes betydning for din succes og dine kunders forventninger til din kommunikation og købesoplevelse i de forskellige lande.
Emner: E-eksport/Cross-border
Målgruppe: Beslutningstagere, B2B, B2C, SMV
Resultater: Vækst, Optimering, Inspiration
15.00 - 15.30 | 🚚 E-eksport
Marshall.com: Orchestrating Global Commerce Across 90 Markets
- Andreas Grauengaard, Commerce Account Executive, Salesforce
- Per-Mattias Nordkvist, Managing Director, Impact Commerce
| Salesforce |
Læs mere om oplægget
Discover how Marshall.com manages a large-scale global merchandising organization and delivers standout ecommerce experiences across 90 markets. With 30% year-over-year growth and a bold push into AI-driven shopping, Marshall.com is redefining how heritage brands scale digitally.
Emner: E-export/Cross-border, Customer journey, Global Composable Commerce
Målgruppe: Enterprise, Decision makers, B2C, Gaming enthusiast
Resultater: Optimization, Consolidation, Inspiration, Reduce time to publish
Blå scene
10.00 - 10.30 | 🔗 Omnichannel
BoConcepts vej til global digital transformation
- Claus Handberg - Global Digital Channel Director, BoConcept
- Thomas Obelitz Høgsbro-Rode - Director & Partner, IMPACT Commerce
| IMPACT |
Læs mere om oplægget
Hvordan transformerer man et internationalt luksusmøbelbrand med fysisk retail, franchise-struktur og tilstedeværelse i 65 markeder til en sammenhængende, digitalt drevet omnichannel-organisation? I dette oplæg deler BoConcept og IMPACT Commerce ærligt ud af deres erfaringer fra de første to år af en ambitiøs digital transformationsrejse. Med udgangspunkt i en stærk digital strategi og et solidt business case-fundament får du indblik i, hvordan BoConcept har skabt en ny type kundeoplevelse – på tværsaf kanaler, markeder og forretningsmodeller. Transformationen handler ikke kun om teknologi. Det digitale spiller en nøglerolle i både kundeoplevelsen og det lokale butiksled, og fungerer som løftestang for brandets bevægelse fra klassisk retail til en livsstilsdrevet, global brandpositionering. Du får et unikt kig ind i, hvordan man balancerer global retning med lokal forankring i en kompleks franchise-struktur – og hvordan digitalisering driver både innovation og kommerciel værdi. Et oplæg for beslutningstagere og digitale frontløbere, der arbejder med international vækst, omnichannel-strategi og transformation i komplekse organisationer – og som søger ærligerefleksioner og brugbare indsigter fra virkelighedens digitale frontlinje.
Emner: Omnichannel, E-eksport/Cross-border, Digital Tranformation
Målgruppe: Enterprise, Beslutningstagere, B2B, B2C
Resultater: Vækst, Optimering, Inspiration
10.30 - 11.00 | 🔗 Omnichannel
Imerco: Fra silo til samspil mellem alle kanaler – online som offline
- Mads Bøgh Larsen, Head of E-commerce, Digital Marketing & E-mail, Imerco
- Mads Klauman Erichson E-mail Marketing Specialist, Imerco
- Dick Hesager, Senior Customer Success Manager
| Raptor Services |
Læs mere om oplægget
Hvordan skaber man en kundeoplevelse, der hænger sammen på tværs af webshop, butik og loyalitetsprogram? Hos Imerco er svaret en datadrevet tilgang, hvor CDP og personalisering er grundstenen i alle aktiviteter.
Med RFM-modeller og CLV-beregninger segmenterer Imerco deres medlemmer, så både kommunikation og investeringer tilpasses efter deres værdi. Samtidig arbejder de målrettet på at få offline kunder ind i det digitale loop – gennem køb i butik, konkurrencer og events. På den måde samles alle kundedata og giver et helt unikt indblik i kunderejsen – både for den enkelte person og for forskellige segmenter.
Resultatet er et stærkt samspil mellem kanaler, hvor marketing spend styres af medlemsværdi, og hvor kunderne oplever differentieret kommunikation, der styrker både loyalitet og relation. Imerco giver i oplægget et indblik i, hvordan de som moderne retail-virksomhed har bygget deres Martech-stack op, og hvordan de får effekt ud af det i praksis.
Emner: Omnichannel, Digital markedsføring, Loyalitet, Kundeklubber
Målgrupper: Beslutningstagere, Specialister, B2C
Resultater: Vækst, Inspiration, Fastholdelse
11.15 - 11.45 | 🔗 Omnichannel
Customers 1st og Shopify giver NIELSENs én samlet kundeoplevelse med et gennemført omnichannel setup – på tværs af alle kanaler
- Rasmus Melbye, CCO og Co-founder, Customers 1st
- Morten Christensen, Økonomichef, Nielsen’s A/S
| Customers 1st |
Læs mere om oplægget
Hvordan skaber man én samlet kundeoplevelse på tværs af fysiske butikker og e-commerce – uden at rive hele sit it-landskab op med rod? I dette oplæg dykker vi ned i NIELSENs’ rejse moden fuldt integreret omnichannel-løsning. Vi viser, hvordan Customers 1st og Shopify Plus er blevet rygraden i en moderne retailstack, der samler POS, kundeklub, CDP og WMS i ét API-firstsetup. Deltagerne får konkrete indsigter i, hvordan man kan skabe reel forretningsværdi med modularitet og realtidsdata – uden store forandringsprojekter. Takeaways: Omnichannel i praksis, systemintegration uden friktion og bedre kundeoplevelser med mindre administration.
Emner: Omnichannel
Målgruppe: SMV, Enterprise, Beslutningstagere, B2B
Resultater: Vækst, Optimering, Inspiration, Fastholdelse
11.45 - 12.15 | 🔗 Omnichannel
1 million medlemmer senere: Sådan driver POWER loyalitetssucces
- Cecilie Lundberg, CRM Specialist at POWER A/S
| Voyado |
Læs mere om oplægget
Hvordan bygger man Danmarks hurtigst voksende kundeklub – og hvorfor betyder det noget? I denne session deler Cecilie Lundberg, CRM Specialist hos POWER A/S, strategien bag den eksplosive medlemsvækst og hvordan CRM spiller en afgørende rolle i at skabe målbare resultater. Du får et eksklusivt indblik i, hvordan POWER med Voyado som platform har øget medlemsbasen med over 137 % på ét år, løftet kundernes engagement med 300 % og genereret betydelige indtægter gennem personaliserede og automatiserede kampagner. Sessionen sætter også fokus på, hvordan CRM-indsatser er integreret i POWER’s omfattende multichannel-kampagner – hvor e-mails, butikker og digitale touchpoints smelter sammen i én samlet kundeoplevelse. Leder du efter inspirationtil at skalere loyalitet og skabe resultater med CRM og marketing automation, er dette en session, du ikke vil gå glip af.
Emner: Omnichannel, CRM, Digital markedsføring
Målgruppe: SMV, Beslutningstagere, Specialister, B2B
Resultater: Vækst, Optimering, Inspiration
14.30 - 15.00 | ✨ Inspirationsoplæg
Fra journalistik og betting til øl-iværksætteri: Sådan skabte Fantombryg succes fra bunden
- Lea Carina Uhd Frederiksen, Stifter & Ejer, Fantombryg
- Søren Uhd Pedersen, Founder, Fantombryg
Læs mere om oplægget
Hvordan ender en prisvindende tv-journalist og en succesfuld serieiværksætter fra fodbold- og bettingbranchen med at starte et bryggeri og ovenikøbet skabe et e-handelsbrand, der tre år i træk har været finalist til E-handelsprisen?
I dette oplæg deler Lea Carina Uhd Frederiksen og Søren Uhd Pedersen deres rejse med Fantombryg, der på få år har indtaget 1. pladsen som Danmarks bedst bedømte bryggeri og skabt stærke resultater på tværs af markeder med en nytænkende og kundecentreret tilgang til ølbranchen.
Du får et ærligt og upoleret indblik i, hvordan to vidt forskellige baggrunde er blevet til en fælles styrke i opbygningen af et unikt brand - og hvorfor det netop kan være en fordel at komme udefra.
Glæd dig til et autentisk oplæg, der giver dig energi og inspiration til at se muligheder og mod til at tænke nyt, når alle andre gør, som de plejer.
Emner: Digital Markedsføring
Målgruppe: B2B, B2C
Resultater: Inspiration, Iværksætteri
15.00 - 15.30 | 🔗 Omnichannel
Be bold. Be brave – inside ILLUM’s radical tech switch
- Jens Levin, CEO, Sitoo
- Mobarak Said, Former Head of IT & Digitalization, Illum
| Sitoo |
Læs mere om oplægget
In this session, Mobarak Said, former Head of IT and Digitalization at ILLUM joins Jens Levin, CEO at Sitoo, to explore what it really means to be bold and brave in retail transformation. They’ll share the story behind ILLUM’s radical decision to replace seven systems in under a year - and complete the transformation in just eight hours. Expect an honest conversation about why ILLUM chose a composable approach, how to navigate resistance from management, and the importance of true partnerships over vendor relationships. Most importantly, they’ll reveal why transformation isn’t about replacement projects, but about building a foundation strong enough to handle the unknowns of tomorrow.
Emner: Omnichannel, Digital Tranformation, Customer journey, Unified Commerce, Composable Commerce
Målgruppe: Enterprise, Decision makers, Specialists, B2C, Retail Strategists, Head of Retail operations, Retail Management Professionals, CIO/CTO
Resultater: Growth, Optimization, Inspiration, Scalability, CX
Rød scene
10.00 - 10.30 | 🛒 Retail Media
Nordic Retail Media: L’Oréal's blueprint for a Future-Proof Advantage
- Nataliya Chichkova, Chief Digital Marketing Officer, L’Oréal
Læs mere om oplægget
Globally, Retail Media is rapidly reshaping how consumers discover and purchase, placing brands directly into the path of purchase with unprecedented precision. Although gaining momentum, the Retail Media landscape is still in its nascent stages within Nordic Beauty Retail. In limited presence of dominant global players, Nordic Retail has a unique opportunity to shape the Future- Proof Retail Media Ecosystem that advertisers will tap into. It is not about “re-branding” existing “media offering” into Retail Media. It is about pioneering a superior, data-driven offering that leverages first- party data and transparent targeting capabilities that ensure a retailer can deliver advanced, measurable advertising solutions that both brands and consumers increasingly demand. It is a paradigm shift in which a Retailer becomes a Media Platform, and an Advertiser becomes its customer with similar expectations advertisers have to Big Tech platforms.
In my Keynote, I would like to share our LOreal Nordics perspective towards Retail Media offering we are ready to invest in. We see Retail Media as a strategic priority given it is done right. We strongly believe that players who build a superior Retail Media capability will gain a long-lasting competitive advantage on both Retailer and Advertiser side.
10.30 - 11.00 | 💻 Digital Markedsføring
Why do people click, hesitate or convert? The answer isn’t just in the data, it’s in the brain.
- Garret Cunningham, VP of Global Optimization, Columbus
| Columbus |
Læs mere om oplægget
In this session, we’ll explore how fashion and lifestyle brands can combine AI, Product Information Management (PIM) and experimentation to optimise not only what customers see, but how they feel and respond. By using consumer psychology and real behavioural insights, you can create journeys that resonate at a deeper level and drive measurable growth.
Emner: Digital Marketing, Digital Tranformation, Customer journey
Målgruppe: SMV, Enterprise, Specialists, B2C, Decision makers
Resultater: Growth, Optimization, Inspiration
11.15 - 11.45 | 💻 Digital Markedsføring
Når leg bliver til forretning: Gamification i praksis med Louis Poulsen
- Andreas Fabricius, Co-CEO/CCO, Playable
- Christina Larsen, Head of E Commerce, Louis Poulsen
- Emma Bonelli, Global E commerce Manager, Louis Poulsen
| Playable |
Læs mere om oplægget
Kæmper du også med stigende omkostninger til anskaffelse af nye kunder - og endnu skarpere targets? Oplev, hvordan gamification hjælper brands med at skære igennem, konvertere og dokumentere ROI.
I denne session deler Playable, hvordan førende e-commerce-brands bruger gamification til at øge engagement, indsamle zero-party data og drive konverteringer på tværs af kanaler.
Med os live er Louis Poulsen, som viser, hvordan de transformerede deres showroom under 3 Days of Design med en gamificeret oplevelse, der blev en af festivalens mest omtalte attraktioner.
Du vil lære, hvordan du kan:
- Skære ned på CAC og øge CTR med strategisk gamification
- Drive konverteringer på tværs af paid, owned og earned channels
- Indsamle zero-party data, mens du begejstrer kunderne
- Dokumentere ROI med klare, handlingsorienterede performance insights
- Forvandle engangskøbere til loyale, tilbagevendende kunder
Gå herfra med konkrete taktikker og et nyt perspektiv på, hvordan du kan få din marketing til at arbejde endnu hårdere for dig.
Emner: Digital Marketing, gamification, interactive content, marketing effectiveness
Målgruppe: Enterprise, Beslutningstagere, B2C, Marketing professionals
Resultater: Vækst, Inspiration
11.45 - 12.15 | 💻 Digital Markedsføring
Fra mavefornemmelse til marginal ROAS – sådan optimerer nordiske retailere som Skechers og NA-KD deres marketingbudget
- Jonas Bæk, Head of Technology Product, Precis
| Precis |
Læs mere om oplægget
Hvordan får man mest muligt ud af sit marketingbudget – uden at gætte? I dette oplæg ser vi på, hvordan nogle af Nordens førende retailere arbejder med datadrevet budgetoptimering baseret på marginal ROAS og modeller, der tager højde for faldende afkast. Du får både indsigt i, hvordan de vurderer kanalværdi gennem mere nuanceret attribuering – og hvordan de bruger return curves og simuleringer til at planlægge deres marketingbudgetter mere effektivt. Oplægget går helt lavpraktisk til værks: Du lærer, hvordan du selv kan opbygge en simpel budgetmodel –fra opsamling af spend og performance-data, til hvordan du former return curves og bruger dem til at sammenligne forskellige budgetscenarier. Alt sammen forklaret i øjenhøjde, uden buzzwords og uden salgsagenda. Du går fra oplægget med en klar forståelse for, hvordan datadrevet budgetoptimering fungerer i praksis –og hvordan du selv kan komme i gang eller tage det næste skridt i din egen organisation.
Emner: Digital Markedsføring, AI
Målgruppe: Enterprise, Beslutningstagere
Resultater: Vækst, Optimering
14.30 - 15.00 | 💻 Digital Markedsføring
RCS Business Messaging: Business Messaging on Steroids
- Jan Tore Kjær, Director Sales and Marketing, Norway, LINK Mobility
| LINK Mobility |
Læs mere om oplægget
Glem alt om kedelige SMS’er – RCS er her, og det virker. I dette oplæg viser vi, hvordan brands som Nespresso, Subway og L’Oréal har skabt markante forbedringer i kundedialogen med RCS Business Messaging. Du får konkrete eksempler på, hvordan du kan kombinere personalisering, chatbots, betaling, og interaktive kataloger i den indbyggede beskedapp på mobiltelefonen – uden downloads. Vi deler resultater, eksekvering og hvordan du kommer i gang, også i Norden. Oplægget er relevant for både marketing og e-commerce-profiler, der ønsker at maksimere deres kunderejse.
Emner: Digital markedsføring, Omnichannel, Customer Engagement, RCS Business Messaging, CX, Coms og Mobilkommunikation
Målgruppe: Enterprise, Beslutningstagere, Specialister, B2C
Resultater: Vækst, Optimering, Inspiration, Fastholdelse, Højere engagement, konvertering gennem moderne kommunikationskanaler
15.00 - 15.30 | 💻 Digital markedsføring
Sådan vækster Danmarks hurtigst voksende livsstilsbrands Design By Si, CAINTÈ, Teeshoppen og Camille Brinch
- Frederik Wind, Co-founder, FABO
| FABO |
Læs mere om oplægget
I dette oplæg får du indblik i de strategier, der har hjulpet nogle af Danmarks hurtigst voksende livsstilsbrands med at bryde vækstplateauer og skabe profitabel vækst. Vi gennemgår de typiske constraints, der – når løst, kan løfte dit brand til næste niveau.
Med udgangspunkt i cases som Exercere, CAINTÈ, Design By Si, Teeshoppen, Camille Brinch, BY IC mf. deler vi:
- Hvordan du bygger en kreativ strategi, der styrker dit brand og rammer flere nye kunder - ikke kun via paid ads, men også gennem influencers, organisk indhold og fysiske events. Vi viser, hvorfor dit marketingbudget ikke bør gå ensidigt til paid ads, samt hvor stor værdi din organiske indsats, influencers og events har.
- De mest effektive teamsstruktur vi har set
- Hvordan du bør arbejde med attribuering
- Hvilke KPI’er vi måler på for at drive en profitabel forretning MoM & sikre brandvækst
Når du går fra oplægget, ved du, hvordan du billigere kan nå flere nye kunder, sænker din NC-CAC, optimerer de rette KPI’er og skaber grundlag for sund vækst. Oplægget er særligt relevant for founders, marketing managers og CFO’er i eCommerce, der vil forstå, hvordan de skaber vækst på bundlinje og brandværdi.
Emner: Digital markedsføring, Omnichannel
Målgruppe: SMV, Beslutningstagere, B2C, Specialister
Resultater: Vækst, Optimering
Kontakt

Digital Handel
Carsten Rose Lundberg
Branchedirektør for digital handel

