Spring til indhold

Bliv partner på B2B E-handelskonferencen

Er du blandt frontløberne inden for B2B e-handel? Så er B2B E-handelskonferencen stedet, hvor dit brand placeres direkte foran de beslutningstagere, der netop nu investerer i digitalisering, teknologi og vækst. Kort sagt: Partnerskab til B2B E-handelskonferencen = branding, leads og indflydelse.

Kontakt os for priser og muligheder. Kontaktoplysninger findes nederst på siden 🖱️

🗓️ 19. marts 2026
📍 TAP1, København

Efterspørgslen på vidensdeling inden for B2B e-handel vokser - og det samme gør B2B E-handelskonferencen. Denne dag er 100% dedikeret til dig, der sidder med B2B på daglig basis. Som partner på eventet får du en unik mulighed for at sætte dit præg på branchen, opbygge et stærkt netværk, hvor du kan bidrage med indsigter til SMV og store B2B e-handlere, samt være med til at løfte succesen i hele B2B-branchen. Som partner vil din virksomhed være en del af de samtaler, der former morgendagens digitale B2B-strategier, -trends og -teknologier 👨‍💻

På denne side kan du læse alt, der er relevant for dig, der overvejer at blive partner på B2B E-handelskonferencen 👈

Hvorfor blive partner på B2B E-handelskonferencen?

At være partner handler ikke kun om eksponering på dagen. Det handler om at positionere dit brand i hjertet af den danske B2B e-handelsbranche – før, under og efter konferencen.

🤖 Som partner får du direkte adgang til:

      • B2B-beslutningstagere: Indkøbere, direktører, digitale chefer, logistikchefer og marketingansvarlige.
      • Branding før, under og efter konferencen: Logoeksponering i alt materiale, på scenen og digitalt – dit brand bliver eksponeret på Dansk Erhvervs LinkedIn, hjemmeside og i nyhedsbrev. 
      • Leadgenerering & netværk: Mød eksisterende kunder og nye leads i øjenhøjde.
      • Positionering som ekspert: Med stand og/eller taletid kan du præge debatten og vise, at du er med til at drive udviklingen i branchen.

Fakta_B2B konf.png

Sådan kan du være med som partner: 

 

1. Køb stand – skab dialog og synlighed

Med en stand får du et fysisk mødested for kunder og leads, hvor du kan fremvise løsninger og skabe relationer. Udover den branding, du skaber på din egen stand, vil dit logo blive eksponeret på vores hjemmeside, på deltagernes billetter, i markedsføringsmateriale og på bannere på konferencen. Positioner dig selv som en nøglespiller i fremtidens B2B e-handel – og få kontakt med de virksomheder, der er klar til at handle på det 🤝

2. Køb taletid – positioner dig som ekspert

Med en taletid får du mulighed for at dele konkrete cases og erfaringer, der kan inspirere branchen. Du får direkte adgang til et publikum af engagerede beslutningstagere og en unik mulighed for at sætte dit præg på udviklingen af B2B e-handel 👣 
(OBS: Taletid kan kun tilkøbes, hvis du samtidig har stand – og udvælges på baggrund af kvalitet og relevans)

3. Skab en gimmick - vær det kreative indspark

Gå kreativt til værks og skab en oplevelse, som deltagerne husker jer for – alt fra kaffevogne og loungeområder til brandede transportløsninger. Kun fantasien sætter grænser! 🚌

Hvad får du ud af at være partner på E-handelskonferencen?

"Som partner på B2B E-handelskonferencen får I ikke bare adgang til en målrettet og relevant målgruppe – I bliver samtidig en del af Danmarks eneste reelle B2B-konference med fokus på den digitale transformation. 

Her hylder vi B2B-branchen og giver branchen den plads, den fortjener

Det giver jer en enestående platform til at dele jeres ekspertise, positionere jer som førende aktør og knytte relationer til vigtige beslutningstagere i branchen, der netop nu står midt i en vigtig digital omstilling.

Og ja - vi glæder os!"

 

- Kirsten Hjalmsrud, Chefkonsulent, Dansk Erhverv Digital Handel 

  • Adgang til bestillinger | Januar 2026

    I januar 2026 åbnes webshoppen for bestillinger af materialer til din stand.

  • Deadline for bestilling i webshoppen | 5. marts 2026

    Herefter tilføjes der 50% på alle bestillinger.

  • Webshoppen lukker for bestillinger | 14. marts 2026

    72 timer før opsætningsdagen vil webshoppen blive lukket for bestillinger.

Q&A

Co-exhibitors

Det er muligt at stå med én co-exhibitor på jeres stand til B2B E-handelskonferencen. Prisen beregnes ud fra deres eksponeringsbehov.

Bestilling af materialer til stand

Når du har booket stand til B2B E-handelskonferencen, får du adgang til venuets bestillingsportal, hvor du kan bestille materialer til jeres stand. Har du brug for hjælp til at designe jeres stand, så tøv ikke med at tage fat i os fra Dansk Erhverv Digital Handel, så sender vi dig videre til kyndige hænder.

Fordelingen af billetter

Når du køber en standardiseret partnerpakke til konferencen, er der et bestemt antal billetter inkluderet. Det kan f.eks. være 3+3 billetter, hvoraf den ene halvdel maximalt må bruges til interne medarbejdere fra din virksomhed, mens den anden halvdel som minimum skal gives til jeres kunder eller leads.

Det er altid muligt at tilkøbe flere billetter til både intern og ekstern brug, hvis I har behov for det.  

Deltagerliste

Er du partner på B2B E-handelskonferencen får du tilsendt deltagerlisten både forud for og efter konferencen. 

Klar til at tage næste skridt? Kontakt os for priser og overblik over mulighederne 👇

Digital Handel

Jane Kirstine Lausten

Salgskoordinator

Digital Handel

Pernille Trieb

Teamleder