{{title}}
{{body}}
;
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
Følgende er nu registreret og vil danne grundlag for kontingentopkrævningen.
Samlet lønsum: {{formattedPayrollFunction}}
Antal ansatte: {{payrollRegistration.numberOfEmployees}}
Antal ansatte d. 30/9: {{payrollRegistration.numberOfEmployees309}}
Vi har sendt dig en kvittering pr. mail.
Har du rettelser, bedes du besvare den mail, vi har sendt dig eller kontakte os per telefon på {{MemberDepartmentPhonenumber}}.
Med venlig hilsen
Økonomisekretariatet
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
Efterspørgslen på videndeling inden for B2B E-handel vokser - og det samme gør B2B E-handelskonferencen. Det er dagen, hvor vi samler alle aktører inden for den komplekse B2B e-handelskæde og deler viden og erfaringer med hinanden. På denne side kan du læse alt, hvad der er relevant at vide for dig, der overvejer at blive partner på B2B E-handelskonferencen.
Del din viden med e-handlerne og eksponér din virksomhed som ekspert på området. I har løsningerne, men det er e-handlerne der skal have implementeret dem på en effektiv måde.
Med en stand på B2B E-handelskonferencen får du en fantastisk mulighed for at skabe synlighed blandt de danske e-handlere og komme i dialog med både eksisterende og nye potentielle kunder. Udover den branding du laver på din egen stand, vil dit logo blive eksponeret på vores hjemmeside, i markedsføringsmateriale og på bannere på konferencen.
Med en taletid på B2B E-handelskonferencen får du mulighed for markere dig som ekspert og dele ud af din viden og erfaringer og forhåbentlig hjælpe at rykke andre e-handlere op på et højere niveau.
I januar 2026 åbnes webshoppen for bestillinger af materialer til din stand.
Herefter tilføjes der 50% på alle bestillinger.
72 timer før opsætningsdagen vil webshoppen blive lukket for bestillinger.