;

Efterspørgslen på videndeling inden for B2B E-handel vokser - og det samme gør B2B E-handelskonferencen. Det er dagen, hvor vi samler alle aktører inden for den komplekse B2B e-handelskæde og deler viden og erfaringer med hinanden. På denne side kan du læse alt, hvad der er relevant at vide for dig, der overvejer at blive partner på B2B E-handelskonferencen. 

Fakta_Hjemmeside_B2B.png

3 gode grunde til at blive partner

Synlighed, netværk og muligheder

Del din viden med e-handlerne og eksponér din virksomhed som ekspert på området. I har løsningerne, men det er e-handlerne der skal have implementeret dem på en effektiv måde.

Køb stand og få branding på B2B E-handelskonferencen

Med en stand på B2B E-handelskonferencen får du en fantastisk mulighed for at skabe synlighed blandt de danske e-handlere og komme i dialog med både eksisterende og nye potentielle kunder. Udover den branding du laver på din egen stand, vil dit logo blive eksponeret på vores hjemmeside, i markedsføringsmateriale og på bannere på konferencen. 

Køb taletid og del ud af din viden på B2B E-handelskonferencen

Med en taletid på B2B E-handelskonferencen får du mulighed for markere dig som ekspert og dele ud af din viden og erfaringer og forhåbentlig hjælpe at rykke andre e-handlere op på et højere niveau. 

Partnerships 2025

pdf

Download
Hvem deltager på B2B E-handelskonferencen?
Digital Handel
Hvem deltager på B2B E-handelskonferencen?
  • Vigtige datoer

  • Adgang til bestillinger | Januar 2026

    I januar 2026 åbnes webshoppen for bestillinger af materialer til din stand.

  • Deadline for bestilling i webshoppen | 5. marts 2026

    Herefter tilføjes der 50% på alle bestillinger.

  • Webshoppen lukker for bestillinger | 14. marts 2026

    72 timer før opsætningsdagen vil webshoppen blive lukket for bestillinger.

Kontakt

Digital Handel

Pernille Trieb

Teamleder
Digital Handel

Jane Kirstine Lausten

Salgskoordinator