Vigtig information til partnere på E-handelsprisen 2025
Kontakt
Bella Center
Martha Christensens Vej 18, 2300 København S
Kontakt os
Dansk Erhverv - Digital Handel
Mail: digital-handel@danskerhverv.dk
Praktisk information
🎫 Billetter
Som partner har du et specifikt antal billetter inkluderet i din kontrakt. Disse skal helst fordeles mellem interne og eksterne gæster.
Vær opmærksom på at vi både sælger VIP borde/billetter og almindelige borde/billetter (8 pers. pr. bord) - du kan se i din kontrakt, hvilken type billetter du har adgang til.
For at indløse dine billetter, får du en virksomhedsspecifik rabatkode fra din kontaktperson hos Dansk Erhverv, som du skal bruge (Jane eller Pernille).
Sådan indløser du dine billetter
- Brug linket: TicketButler
- Vælg det antal billetter eller borde der er aftalt
- Udfyld køberinformationer
- Indtast din rabatkode
- Udfyld informationer på alle deltagere*
Når e-mail feltet er udfyldt på deltagerne, vil de modtage en mail med deres billet.
*Du kan altid udfylde informationerne på deltagerne senere hen. Som "køber" modtager du en e-mail med et overblik over dit køb. I bunden af denne mail finder du en knap, der hedder "Ændr deltageroplysninger" - når du klikker på den, kan du udfylde eller opdatere deltagerinformationerne. Det kan altså gøres løbende.
Deadline for indløsning af billetter og udfyldelse af deltagerinformationer: d. 25. april 2025
Hvis du har nogen spørgsmål vedr. dine billetter eller ønsker at købe flere billetter, end hvad du har i din kontrakt, bedes du række ud til Jane (jakl@danskerhverv.dk) eller Pernille (pet@danskerhverv.dk).
👀 Program, transport, hotel mv
Alt information vedr. program, transport, hotel og andet praktisk om dagen, finder du her:
🏆 Prisoverrækkelser
Skal I overrække en af priserne til E-handelsprisen 2025, finder du praktisk information om overrækkelserne herunder.
Video
Når I overrækker en pris, skal I afleverere en 30 sekunders video, som skal bruges til introduktion af jeres prisoverrækkelse. Det kan være en video med 'behind the scenes'-klip fra jeres virksomhed, indsigt i hvem I er, de nominerede, kategorien eller lignende.
Videoen skal optages horisontalt og med god lyd. Videoen må gerne være optaget med telefon.
Deadline: fredag d. 25. april 2025 skal vi senest modtage jeres video.
Generalprøver
Vi holder generalprøver via Teams mandag d. 12. maj. Du vil modtage en mail med tidspunkt for gennemgang af jeres prisoverrækkelse.
Deadline: mandag d. 5. maj 2025 skal vi senest modtage navn, titel og virksomhed på jeres prisoverrækker.
Drejebog
På mail modtager du også en drejebog og et eksempel på en prisoverrækkelse, så du ved, hvad det er, I skal forberede. Drejebogen gennemgåes til generalprøven.
👥 Deltagerliste
Du finder deltagerne til E-handelsprisen 2025 her. Deltagerlisten og linket opdateres løbende, så sørg for at gemme siden her.
Downloads
Markedsføringsmateriale - Lad os sprede ordet!
E-handelsprisen er Danmarks største awardshow og fest for e-handel. Men det kræver, at vi har en fyldt sal, når vi overrækker de 11 prestigefyldte priser 🏆 Hjælp os derfor med at sprede ordet!
Download vores markedsføringsmateriale og brug det på jeres sociale medier og hjemmeside. Hvis I laver opslag så husk at brug hashtagget #ehandelsprisen og link til hjemmesiden: E-handelsprisen 🙏
🔗 Materiale til partnere på E-handelsprisen 2025
Linket giver dig adgang til en mappe på Google Drev, hvor du kan finde billeder og videoer, du kan downloade og frit bruge på dine sociale medier. Du finder desuden badges i forskellige farver, der markerer, at du er partner på E-handelsprisen og støtter dansk e-handel, der kan bruges på jeres hjemmeside.
Eksponering i forbindelse med E-handelsprisen 2025
Eksempler på eksponering
Logoer på billetterne (opdateres løbende her)
Annoncer i avisen
Logo på bannere til finalister (kun for dem der overrækker priser)
Kontakt


