;

God produktdata afhænger i høj grad af, hvem du spørger for der er mange roller, der spiller ind i et produkts levetid: finans, indkøb, salg, konstruktion, specialister, marketing, forhandlere og slutkunder – bare for at nævne de mest oplagte. Produktinformation er reelt beskrivelsen af din virksomheds kerneydelser og produkter – det bindende lag fra produktets oprindelse til forventninger og krav hos aftageren.

Med en PIM (Product Information Management) løsning sikrer du, at produktdata ligger ét sted i rette kvalitet til brug på tværs af alle dine kanaler ud mod kunder og forhandlere. Det giver din virksomhed massive fordele i form af mindre manuelt arbejde, færre fejlordrer, sikring af at produkter bliver præsenteret korrekt i marketing- og salgskanaler og meget mere.

Hør om Novicells og tre virksomheders erfaringer med, hvordan PIM-løsninger kan bruges til at sikre rette produktdata i rette kvalitet så omkostningseffektivt som muligt med hjælp fra virksomhedens leverandører, for at servicere marketing- og salgskanaler ud mod kunder og forhandlere. 

Det får du ud af at deltage:
• Du hører konkrete PIM cases fra 3 virksomheder
• Du får indsigt i værdien af en PIM-løsning
• Du får et indblik i forskellige PIM-løsninger
• Vi giver dig en strategisk tilgang til at styrke hele værdikæden i dit produkts levetid

Der vil blive serveret frokost, kaffe + te og blandet vand i forbindelse med eventet.

Her tilmelder du dig kurset med fysisk deltagelse. Det er også muligt at deltage online. Klik her for at tilmelde dig online-mødet

 

 

Kontakt

Kursus- og eventafdelingen

3374 6072kursus@danskerhverv.dk
Digital Handel

Pernille Trieb

Teamleder