{{title}}
{{body}}
;
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
Følgende er nu registreret og vil danne grundlag for kontingentopkrævningen.
Samlet lønsum: {{formattedPayrollFunction}}
Antal ansatte: {{payrollRegistration.numberOfEmployees}}
Antal ansatte d. 30/9: {{payrollRegistration.numberOfEmployees309}}
Vi har sendt dig en kvittering pr. mail.
Har du rettelser, bedes du besvare den mail, vi har sendt dig eller kontakte os per telefon på {{MemberDepartmentPhonenumber}}.
Med venlig hilsen
Økonomisekretariatet
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
God produktdata afhænger i høj grad af, hvem du spørger for der er mange roller, der spiller ind i et produkts levetid: finans, indkøb, salg, konstruktion, specialister, marketing, forhandlere og slutkunder – bare for at nævne de mest oplagte. Produktinformation er reelt beskrivelsen af din virksomheds kerneydelser og produkter – det bindende lag fra produktets oprindelse til forventninger og krav hos aftageren.
Med en PIM (Product Information Management) løsning sikrer du, at produktdata ligger ét sted i rette kvalitet til brug på tværs af alle dine kanaler ud mod kunder og forhandlere. Det giver din virksomhed massive fordele i form af mindre manuelt arbejde, færre fejlordrer, sikring af at produkter bliver præsenteret korrekt i marketing- og salgskanaler og meget mere.
Hør om Novicells og tre virksomheders erfaringer med, hvordan PIM-løsninger kan bruges til at sikre rette produktdata i rette kvalitet så omkostningseffektivt som muligt med hjælp fra virksomhedens leverandører, for at servicere marketing- og salgskanaler ud mod kunder og forhandlere.
Det får du ud af at deltage:
• Du hører konkrete PIM cases fra 3 virksomheder
• Du får indsigt i værdien af en PIM-løsning
• Du får et indblik i forskellige PIM-løsninger
• Vi giver dig en strategisk tilgang til at styrke hele værdikæden i dit produkts levetid
Der vil blive serveret frokost, kaffe + te og blandet vand i forbindelse med eventet.
Her tilmelder du dig kurset med fysisk deltagelse. Det er også muligt at deltage online. Klik her for at tilmelde dig online-mødet