Selvbetjening: Sæt dine kunder i centrum i din omnichannelstrategi
Selvbetjening: Sæt dine kunder i centrum i din omnichannelstrategi
Hvis du hellere vil deltage fysisk, afholder vi samme event på Børsen den 24. januar 2024. Tilmeld dig her
Med selvbetjening som en integreret del af din omnichannelstrategi, kan du komme endnu tættere på dine kunder. De gode kunderelationer er nemlig vigtige i krisetider med hård konkurrence.
Selvom en selvbetjeningsløsning kan lyde omstændigt, er der et hav af muligheder, hvad end du vil begynde implementeringen i morgen, om tre måneder eller et år.
Hvad får du ud af at deltage?
- En introduktion til de forskellige teknologier du kan bruge som fundament til en selvbetjeningsløsning.
- Netværk med andre, der også har eller overvejer at få en selvbetjeningsløsning.
- Direkte adgang til ekspert i selvbetjeningsløsninger, Kim Schultz, med mulighed for at stille spørgsmål og få rådgivning.
Program
- Velkomst v/ Dansk Erhverv
- Introduktion til selvbetjening og omnichannel
- Sådan styrker CMS og Commerce sammen selvbetjening
- Lav nemt din hjemmeside om til en app
- Brug selvbetjeningens data til marketing og mersalg
- Cases
- Fremtidens trends
- Afrunding og spørgsmål
Målgruppe
Sidder du med ansvaret for eCommerce, den digitale kunderejse, hjemmeside, kundeservice eller selvbetjening?
Arbejder du eller har du et ønske om at arbejde digitalt med jeres produkt indenfor B2B, B2C eller D2C?
Så er dette webinar lige noget for dig.
Oplægsholdere

Kim Schultz
Principal
Novataris
Læs mere
Kim Schultz er Principal i Novataris og ansvarlig for Selvbetjening og Cross-Platform Apps. Han har stor erfaring med at lave løsninger til komplekse virksomheder.
Novataris er et IT-konsulenthus med ét klart mål: At levere enestående enterprise-løsninger, skabt gennem et tæt og effektivt samarbejde.
Kontakt
Kursus og Event
Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.