Spring til indhold

Retail Media Day 2024

Bliv klogere på retail media i en digital kontekst. En eftermiddag fyldt med indsigt, inspiration og innovation, hvor branchens førende eksperter og virksomheder deler deres erfaringer gennem inspirerende cases og engagerende diskussioner.
Event
Konference

Retail Media Day 2024

Venteliste
Dansk Erhverv, Børsen, Slotsholmsgade 1, 1217 København K
Gem
Indhold

Gå ikke glip af chancen for at opleve tre banebrydende cases, der hver især belyser, hvordan virksomheder kan bruge digital retail media til at skabe mærkbare resultater. Vores cases spænder vidt – fra innovative strategier til praktisk anvendelse af data og teknologi inden for retail.

Efter præsentationen af de 3 cases inviterer vi til en paneldebat, hvor du får mulighed for at stille spørgsmål. Dette er en enestående chance for at få dybere indsigt og lære af de bedste i branchen.

Retail Media Day 2024 er det ideelle sted for marketingprofessionelle, brand managers og alle dem, der arbejder med digital handel, til at netværke, udveksle ideer og blive inspireret.

 

Samarbejdspartner

  • 13.00 - 13.10

    Velkommen

    13.00 - 13.10
    Carsten Rose Lundberg

    Branchedirektør for digital handel

    Dansk Erhverv

    Thomas Kragh

    Direktør

    Dansk Annoncørforening

  • 13.10 - 13.30

    Status på Retail Media

    13.10 - 13.30
    Peter Loell

    Director

    OMD Denmark

  • 13.30 - 14.00

    Dagrofa & Danish Crown

    13.30 - 14.00

    Hvordan kobles købsdata med målgrupper på TV2 (display og video), og hvordan rapporteres på brand uplift metrikker og måling af effekt for salg i butikker.

    Kristian Djurhuus

    Retail Media chef

    Dagrofa

    Mia Balle Sørensen

    Director, Digital Experiences

    Danish Crown

  • 14.00 - 14.30

    Nemlig.com

    14.00 - 14.30

    Opsalg og udvikling af eksisterende partnerskaber.

    Tom Bang

    Head of Retail Media

    Nemlig.com

  • 14.30 - 14.45

    Pause

    14.30 - 14.45
  • 14.45 - 15.15

    Matas

    14.45 - 15.15

    Et indblik i, hvordan vi bygger brands i Matas og herunder hvilken rolle retail media spiller her.

    Kathrine Rønhof

    Head of Matas Media

    Matas

    Peter Hestbæk

    Head of Digital Sales & Marketing

    Matas

  • 15.15 - 15.45

    Retail Media – Hvad er din strategi?

    15.15 - 15.45

    Detailvirksomheder er pludselig blevet til medievirksomheder, og med hundredtusindvis (og nogle gange millioner) af besøgende kan mange e-handlere nu konkurrere med dea traditionelle medier om de mest eftertragtede annoncører. Det er netop derfor, "Retail Media" er blevet beskrevet som den tredje bølge af markedsføring. Men hvad er hemmelighederne bag, og hvordan skaber man en fungerende Retail Media-strategi?

    Daniel Weilar

    Co-Founder Primetime

    IAB Sverige

    Beskrivelse

    Daniel Weilar, Co-Founder Primetime, Bestyrelsesformand for IAB Sverige og en af Sveriges skarpeste hoveder indenfor Retail Media, både fra medie- og detailsiden.

  • 15.45 - 16.30

    Paneldebat

    15.45 - 16.30

    Hvad er fremtiden for Retail Media i Danmark?

    Peter Loell

    Director

    OMD Denmark

    Kristian Djurhuus

    Retail Media chef

    Dagrofa

    Mia Balle Sørensen

    Director, Digital Experiences

    Danish Crown

    Tom Bang

    Head of Retail Media

    Nemlig.com

    Kathrine Rønhof

    Head of Matas Media

    Matas

  • 16.30 - 17.30

    Tak for dag m. snacks og lidt til ganen

    16.30 - 17.30

Kontakt

Kursus og Event

Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.

Digital Handel

Carsten Rose Lundberg

Branchedirektør for digital handel