Retail Media Day 2024
Retail Media Day 2024
Gå ikke glip af chancen for at opleve tre banebrydende cases, der hver især belyser, hvordan virksomheder kan bruge digital retail media til at skabe mærkbare resultater. Vores cases spænder vidt – fra innovative strategier til praktisk anvendelse af data og teknologi inden for retail.
Efter præsentationen af de 3 cases inviterer vi til en paneldebat, hvor du får mulighed for at stille spørgsmål. Dette er en enestående chance for at få dybere indsigt og lære af de bedste i branchen.
Retail Media Day 2024 er det ideelle sted for marketingprofessionelle, brand managers og alle dem, der arbejder med digital handel, til at netværke, udveksle ideer og blive inspireret.
Samarbejdspartner

-
13.00 - 13.10
Velkommen
13.00 - 13.10Carsten Rose Lundberg
Branchedirektør for digital handel
Dansk Erhverv
Thomas Kragh
Direktør
Dansk Annoncørforening
-
13.10 - 13.30
Status på Retail Media
13.10 - 13.30Peter Loell
Director
OMD Denmark
-
13.30 - 14.00
Dagrofa & Danish Crown
13.30 - 14.00Hvordan kobles købsdata med målgrupper på TV2 (display og video), og hvordan rapporteres på brand uplift metrikker og måling af effekt for salg i butikker.
Kristian Djurhuus
Retail Media chef
Dagrofa
Mia Balle Sørensen
Director, Digital Experiences
Danish Crown
-
14.00 - 14.30
Nemlig.com
14.00 - 14.30Opsalg og udvikling af eksisterende partnerskaber.
Tom Bang
Head of Retail Media
Nemlig.com
-
14.30 - 14.45
Pause
14.30 - 14.45 -
14.45 - 15.15
Matas
14.45 - 15.15Et indblik i, hvordan vi bygger brands i Matas og herunder hvilken rolle retail media spiller her.
Kathrine Rønhof
Head of Matas Media
Matas
Peter Hestbæk
Head of Digital Sales & Marketing
Matas
-
15.15 - 15.45
Retail Media – Hvad er din strategi?
15.15 - 15.45Detailvirksomheder er pludselig blevet til medievirksomheder, og med hundredtusindvis (og nogle gange millioner) af besøgende kan mange e-handlere nu konkurrere med dea traditionelle medier om de mest eftertragtede annoncører. Det er netop derfor, "Retail Media" er blevet beskrevet som den tredje bølge af markedsføring. Men hvad er hemmelighederne bag, og hvordan skaber man en fungerende Retail Media-strategi?
Daniel Weilar
Co-Founder Primetime
IAB Sverige
Beskrivelse
Daniel Weilar, Co-Founder Primetime, Bestyrelsesformand for IAB Sverige og en af Sveriges skarpeste hoveder indenfor Retail Media, både fra medie- og detailsiden.
-
15.45 - 16.30
Paneldebat
15.45 - 16.30Hvad er fremtiden for Retail Media i Danmark?
Peter Loell
Director
OMD Denmark
Kristian Djurhuus
Retail Media chef
Dagrofa
Mia Balle Sørensen
Director, Digital Experiences
Danish Crown
Tom Bang
Head of Retail Media
Nemlig.com
Kathrine Rønhof
Head of Matas Media
Matas
-
16.30 - 17.30
Tak for dag m. snacks og lidt til ganen
16.30 - 17.30
Kontakt
Kursus og Event
Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.

Digital Handel
Carsten Rose Lundberg
Branchedirektør for digital handel