{{title}}
{{body}}
;
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
Følgende er nu registreret og vil danne grundlag for kontingentopkrævningen.
Samlet lønsum: {{formattedPayrollFunction}}
Antal ansatte: {{payrollRegistration.numberOfEmployees}}
Antal ansatte d. 30/9: {{payrollRegistration.numberOfEmployees309}}
Vi har sendt dig en kvittering pr. mail.
Har du rettelser, bedes du besvare den mail, vi har sendt dig eller kontakte os per telefon på {{MemberDepartmentPhonenumber}}.
Med venlig hilsen
Økonomisekretariatet
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
25. april 2025
Obligatoriske ecodesign-kriterier, digitalt produktpas (DPP) og krav om cirkulære og sporbare værdikæder. Det er blot nogle af de centrale elementer, producenter og importører fremover skal forholde sig til for at få adgang til EU’s markeder.
Den 16. april offentliggjorde EU-Kommissionen det nye arbejdsprogram, der beskriver prioriteter for implementeringen af både ecodesign-forordningen (ESPR) og energimærkning (ELFR). Begge er nøgleelementer i EU’s grønne økonomiske dagsorden – herunder European Green Deal og Circular Economy Action Plan.
Hvilke produkter er i fokus? |
Programmet fastlægger, hvilke produkter og materialer der udvikles krav til i perioden 2025–2030:
|
Sådan forbereder du din virksomhed – 5 skridt til handling
For producenter og importører vil de kommende krav få stor betydning for, hvilke produkter - og under hvilke betingelser - der må sælges i EU. Allerede nu kan du:
Dansk Erhverv følger udviklingen tæt
Hos Dansk Erhverv er vi glade for, at der bliver indfriet det grønne potentiale, der er i at designe produkter så de er nemmere at reparere, og med mere genanvendt materiale. Vi følger udviklingen på området tæt og bliver løbende opdateret fra Bruxelles – og videreformidler naturligvis
Du er som medlem altid velkommen til at kontakte vores eksperter, hvis du har spørgsmål til, hvordan kravene konkret vil påvirke din virksomhed.