{{title}}
{{body}}
;
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
Følgende er nu registreret og vil danne grundlag for kontingentopkrævningen.
Samlet lønsum: {{formattedPayrollFunction}}
Antal ansatte: {{payrollRegistration.numberOfEmployees}}
Antal ansatte d. 30/9: {{payrollRegistration.numberOfEmployees309}}
Vi har sendt dig en kvittering pr. mail.
Har du rettelser, bedes du besvare den mail, vi har sendt dig eller kontakte os per telefon på {{MemberDepartmentPhonenumber}}.
Med venlig hilsen
Økonomisekretariatet
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
For første gang uddeles Oplæringsprisen, der gives til de ildsjæle, som med faglig stolthed og personligt engagement former fremtidens faglærte. Se her, hvordan du indstiller en oplæringsansvarlig.
17. juni 2025
Hver dag er der oplæringsansvarlige i handelsbranchen, som gør en ekstra indsats for at give elever en stærk start på arbejdslivet. De tager ansvar, motiverer og er med til at udvikle elevernes faglighed. Dem hylder vi med en ny pris.
Prisen uddeles af Dansk Erhverv, HK Handel og HK Privat.
Prisen overrækkes sammen med Fagprøveprisen og Danish Retail Award den 3. oktober 2025 på Axelborg i København.
Prisen gives til oplæringsansvarlige for elever fra detailhandelsuddannelsen eller handelsuddannelsen. Alle medarbejdere, der har oplæringsansvaret og har en central rolle i eleven/elevernes daglige oplæring og udvikling kan indstilles.
Oplæringsprisen uddeles i to kategorier:
Udover anerkendelsen modtager hver vinder en præmiesum på 15.000 kroner.
Alle kan indstille – uanset om du er elev, kollega, leder i en virksomhed, samt lærer eller lærepladskonsulent på en erhvervsskole. Det vigtigste er, at du har oplevet, hvordan en oplæringsansvarlig har gjort en særlig forskel for elever fra enten detailhandelsuddannelsen eller handelsuddannelsen.
Indstillingen sker ved at nedenstående skema udfyldes, hvor det beskrives, hvorfor netop denne oplæringsansvarlig fortjener en pris for sin indsats. Kom meget gerne med konkrete eksempler på en eller flere af disse punkter:
Det er også muligt at vedhæfte elevudtalelser, videoer eller andet materiale
Vi opfordrer til, at indstillinger laves i samarbejde med nuværende eller tidligere elever.
Skemaet sendes til oplaeringsprisen@danskerhverv.dk. Indstillingsfristen er d. 1. august 2025.
Skriv til os på oplaeringsprisen@danskerhverv.dk eller ring til Uddannelseskonsulent Tilde Sørensen på 41870878.