{{title}}
{{body}}
;
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
Følgende er nu registreret og vil danne grundlag for kontingentopkrævningen.
Samlet lønsum: {{formattedPayrollFunction}}
Antal ansatte: {{payrollRegistration.numberOfEmployees}}
Antal ansatte d. 30/9: {{payrollRegistration.numberOfEmployees309}}
Vi har sendt dig en kvittering pr. mail.
Har du rettelser, bedes du besvare den mail, vi har sendt dig eller kontakte os per telefon på {{MemberDepartmentPhonenumber}}.
Med venlig hilsen
Økonomisekretariatet
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
26. marts 2025
Hvordan navigerer virksomhedsledere i en tid med usikkerhed? Hvordan styrker vi væksten i Europa? Er ledelse og fleksibilitet nøgleord til en fortsat attraktiv rådgiverbranche? Og hvordan kan AI transformere forretningen?
Det var nogle af spørgsmålene til Rådgiverdag 2025, hvor Dansk Erhverv samlede topledere, eksperter, rådgivere og politikere til en dag med inspiration, debat og netværk. Dyk ned i dagens højdepunkter her.
Vækst i en usikker tid
Brian Mikkelsen, adm. direktør hos Dansk Erhverv, bød velkommen til konferencen.
Carl-Johan Dalgaard, formand for De Økonomiske Råd, talte om udfordringerne for væksten.
Kulturminister Jakob Engel-Schmidt, Moderaterne, talte om, hvordan vi kan styrke væksten i Danmark og Europa.
Managing partner Niels Ahrengot, Implement Consulting Group, delte sine erfaringer og perspektiver på rådgivning som vækstmotor.
Paneldebat om forretningsstrategien i en usikker tid, herunder hvordan man som leder navigerer i usikkerhed.
Deltagende i panelet var: Adm. direktør, Mette Louise Kaagaard (Microsoft Danmark & Island), partner og forperson for bestyrelsen, Carina Marie G. Korsgaard (EY Danmark) og CEO, Jonas Hemmingsen (GroupM Nordic).
Tonia Sideri, Senior Director of AI, Analytics and Intelligent Automation, Novo Nordisk, tog os igennem AI's indflydelse på business operations.
Dagens anden paneldebat satte fokus på, hvordan vi sikrer en fortsat attraktiv rådgiverbranche. Nøgleordet var fleksibilitet.
Deltagende i panelet var: HR-direktør, Sara Jurisic (Gorrissen Federspiel), vicedirektør, Camilla Hesselby (FSR - danske revisorer), direktør og stifter, Claus Elmholdt (LEAD - enter next level) og partner og direktør, Henriette von Essen-Leise (Mercuri Urval).
Stemningsbillede fra Axelborgsalen.
CEO og ansvarshavende chefredaktør, Bjarne Corydon, fra Dagbladet Børsen, og vicedirektør, Jakob Ellemann-Jensen, fra Dansk Erhverv mødtes til en fireside chat om usikre tider, vækst og rådgiverbranchens rolle.
Formand for Dansk Erhvervs Rådgivningsudvalg og managing partner Christina Tønnesen, MENSCH, rundede Rådgiverdag 2025 af.