{{title}}
{{body}}
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
Vinderen af Guldprisen 2022
Brødrene A&O Johansen
Begrundelse:
Årets Guldvinder har arbejdet med it siden det hed EDB, men i de sidste år er der for alvor blevet skruet op for digitaliseringen. Det skyldes ikke en forblændet kærlighed til robotter og kunstig intelligens, men en naturlig nysgerrighed på, hvordan digitale tiltag kan styrke forretningen og højne kundetilfredsheden.
Besøger man virksomheden er de digitale tiltag iøjnefaldende, og det samme er resultaterne. De digitale salgskanaler er på ti år gået fra udgøre 10 procent til godt over 50 procent af milliardomsætningen, der buldrer af sted. Samtidig er kundeloyaliteten og kundetilfredsheden vokset markant i den mere end 100 år gamle virksomhed.
De flotte resultater skyldes ikke mindst et imponerende arbejde med data, personalisering og AI, som blandt andet forudser købsmønstre og udpeger mersalgsmuligheder for medarbejderne.
Juryen fremhæver ligeledes vinderens omni-channel-løsning, som både kunder og medarbejdere har taget godt imod. Det samme gælder deres app, som binder de forskellige kanaler sammen, og som ifølge juryen er i international klasse.
Årets vinder kan de digitale lærebøger fra A til O. De er et fyrtårn indenfor digital handel. De deler gerne deres viden med resten af branchen.
Det er derfor fuldt fortjent, at Guldprisen 2022 går til Brødrene A&O Johansen.