Spring til indhold

SEO-strategi for B2B-virksomheder

Hvis din virksomhed skal vinde kunderne og klare sig i konkurrencen, skal SEO prioriteres som en central del af den digitale strategi. Det er ikke en holdning, men essentiel viden for B2B-virksomheder.
Event
Webinar

SEO-strategi for B2B-virksomheder

Hos dig selv
Gem
Indhold

Ifølge en undersøgelse fra FDIH starter 8 ud af 10 danskere et køb med at søge informationer på Google. I 2019 omsatte den samlede danske onlinehandel for 146 mia. kr. ifølge Dansk Erhverv. Danskerne søger over 8 mio. gange på Google hver dag.

På webinaret får du en strategisk forståelse for Google som salgskanal, og du bliver klædt på til at definere retning for din SEO-strategi. I forlængelse heraf tilbydes du en gratis analyse, som kan vise din virksomheds vækstpotentiale ved en målrettet SEO-strategi.

Vi kommer omkring:

  • Online B2B-marketingkanaler
  • Brugernes adfærd på Google
  • De 4 indsatsområder i SEO
  • B2B-markedsanalyse
  • B2B-potentialeanalyse

Målgruppe
Webinaret er målrettet ledere og beslutningstagere i B2B-virksomheder (herunder e-handelsvirksomheder). Medarbejdere, der udelukkende arbejder operationelt med SEO, vil kun få et begrænset udbytte af at deltage på webinaret.

Samarbejdspartner

Kontakt

Kursus og Event

Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.