Spring til indhold

SEO-strategi for B2C-virksomheder

Hvis din virksomhed skal vinde kunderne og klare sig i konkurrencen, skal SEO prioriteres som en central del af din digitale strategi. Det er ikke en holdning, men essentiel viden for B2C-virksomheder.
Event
Webinar

SEO-strategi for B2C-virksomheder

Hos dig selv
Gem
Indhold

Ifølge en undersøgelse fra FDIH starter 8 ud af 10 danskere et køb med at søge informationer på Google. I 2019 omsatte den samlede danske onlinehandel for 146 mia. kr. ifølge Dansk Erhverv. Danskerne søger over 8 mio. gange på Google hver dag.

På webinaret får du en strategisk forståelse for Google som salgskanal og bliver du klædt på til at definere retning for din SEO-strategi. I forlængelse heraf tilbydes du en gratis analyse, som kan vise din virksomheds vækstpotentiale ved en målrettet SEO-strategi.

Vi kommer omkring:

  • Online B2C-marketingkanaler
  • Brugernes adfærd på Google
  • De 4 indsatsområder i SEO
  • B2C-markedsanalyse
  • B2C-potentialeanalyse.

Målgruppe
Webinaret er målrettet ledere og beslutningstagere i B2C-virksomheder (herunder e-handel-virksomheder). Medarbejdere, der udelukkende arbejder operationelt med SEO, vil kun få et begrænset udbytte af at deltage på webinaret.

Samarbejdspartner

Kontakt

Kursus og Event

Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.