SEO-strategi for B2C-virksomheder
SEO-strategi for B2C-virksomheder
Ifølge en undersøgelse fra FDIH starter 8 ud af 10 danskere et køb med at søge informationer på Google. I 2019 omsatte den samlede danske onlinehandel for 146 mia. kr. ifølge Dansk Erhverv. Danskerne søger over 8 mio. gange på Google hver dag.
På webinaret får du en strategisk forståelse for Google som salgskanal og bliver du klædt på til at definere retning for din SEO-strategi. I forlængelse heraf tilbydes du en gratis analyse, som kan vise din virksomheds vækstpotentiale ved en målrettet SEO-strategi.
Vi kommer omkring:
- Online B2C-marketingkanaler
- Brugernes adfærd på Google
- De 4 indsatsområder i SEO
- B2C-markedsanalyse
- B2C-potentialeanalyse.
Målgruppe
Webinaret er målrettet ledere og beslutningstagere i B2C-virksomheder (herunder e-handel-virksomheder). Medarbejdere, der udelukkende arbejder operationelt med SEO, vil kun få et begrænset udbytte af at deltage på webinaret.
Samarbejdspartner

Kontakt
Kursus og Event
Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.