{{title}}
{{body}}
{{tagline}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Lær at håndtere samarbejdsvanskeligheder, konflikter og advarsler til gavn for begge parter
Kursus
Resultater skabes ofte gennem samarbejde. Fungerer samarbejdet ikke, kan det skabe frustrationer, dårlig trivsel og arbejdsopgaver, som løses dårligere end de burde. En advarsel og måske en senere afskedigelse kan derfor blive nødvendig, men det kan være vanskeligt at komme videre i samarbejdsrelationen efter en advarsel - alt afhængig af hvordan advarslen formuleres og leveres.
Som leder skal du kunne håndtere samarbejdsproblemer og konflikter.
På kurset vil du få et indblik i og i fællesskab med kursusdeltagerne arbejde med:
Kurset er forbeholdt Dansk Erhvervs medlemsvirksomheder.
Målgruppe
Ledere eller HR-medarbejdere, der gerne vil have input til at håndtere samarbejdsvanskeligheder og konflikter på en mere konstruktiv måde.
Du vil, efter deltagelse på dette kursus, automatisk modtage et digitalt kursusbevis direkte i din indbakke.
Læs mere om Dansk Erhvervs digitale kursusbeviser her.