{{title}}
{{body}}
{{tagline}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}} ({{f.results}})
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{Description}}
Kreativitet & Kommunikation og Dansk Erhverv inviterer til konference om, hvilken rolle kommunikation kan og skal spille i den grønne omstilling. Fremadrettet skal du ikke kun kunne din ABC men også din ESG.
Konference
Behovet for dygtige rådgivere, der kan kommunikere virksomheders bæredygtighedsindsatser korrekt, troværdigt og klogt, er en eftertragtet vare. Men hvad skal den korrekte klimakommunikation kunne for, at budskaberne holder vand - og forbrugerne finder den troværdig? Det giver vi svaret på den 24. maj i Børssalen, hvor du med inspiration fra en række oplægsholdere får konkrete redskaber, aktuelle cases, NGO’ernes perspektiver samt de regulatoriske rammer på plads.
Målgruppe
Inhouse marketing- og reklamemedarbejdere. Rådgivnings-, reklame- og marketingsvirksomheder.
Overvind kompleksiteten og få bæredygtighed, brand og bundlinje til at spille sammen.
Forstå det regulatoriske framework omkring de grønne budskaber.
Greenpeace deler deres perspektiver på, hvad kommunikationsbranchens ansvar er for de produkter, de er med til at sælge. Miljøorganisationen dykker også ned i nogle af de seneste eksempler på greenwashing-kampagner, som de har anmeldt til Forbrugerombudsmanden.