; ;

Til webinaret kan du høre Stine Randklev Nissen, Lead Auditor fra D-mærket, fortælle om, hvorfor D-mærket er relevant for alle typer af virksomheder, hvordan din virksomhed kommer gennem processen, og hvilke fordele mærket giver. D-mærket styrker nemlig både virksomhedens internet, mens det også giver muligheden for at skilte med overfor kunder og samarbejdspartnere. 

Hvad skal din virksomhed igennem for at få tildelt D-mærket? 
På webinaret fortæller Stine Randklev Nissen om den proces, som din virksomhed skal igennem for at opnå D-mærket: 

  1. Registrering (gratis)
  2. Indplacering og kriterier (gratis) 
  3. Selvevaluering (gratis) 
  4. Anmodning og betaling 
  5. Tilsyn og kontrol 
  6. Tildeling af D-mærket 

 Besøg D-mærkets hjemmeside, hvis du vide mere om D-mærket inden webinaret. 

 Erfaringer fra andre virksomheder i proces for at få D-mærket 

Til webinaret bliver du også klogere på, hvordan andre virksomheder arbejder med D-mærket, og hvorfor de forventer, at det vil styrke deres virksomhed.  

 Få hjælp til at blive D-mærket 

Hør også, hvordan din virksomhed kan få hjælp til at blive D-mærket ved at søge rådgivning gennem SMV:Digital-puljen “Digital sikkerhed og ansvarlig dataanvendelse: Tilskudsvoucher på 50.000 kr. til privat rådgivning”, som åbner for ansøgninger d. 13. september 2022.  

Dansk Erhverv står bag D-mærket i samarbejde med Dansk Industri, SMVDanmark og Forbrugerrådet Tænk. 

Oplægsholdere

Stine Randklev Nissen

Lead Auditor

D-mærket

Relaterede

Kontakt

Kursus- og Eventcenter

33746072kursus@danskerhverv.dk
Digital Handel

Jens Wedenborg

Chefkonsulent