{{title}}
{{body}}
;
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
Følgende er nu registreret og vil danne grundlag for kontingentopkrævningen.
Samlet lønsum: {{formattedPayrollFunction}}
Antal ansatte: {{payrollRegistration.numberOfEmployees}}
Antal ansatte d. 30/9: {{payrollRegistration.numberOfEmployees309}}
Vi har sendt dig en kvittering pr. mail.
Har du rettelser, bedes du besvare den mail, vi har sendt dig eller kontakte os per telefon på {{MemberDepartmentPhonenumber}}.
Med venlig hilsen
Økonomisekretariatet
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
Spar penge ved at købe et bord!
1 billet: 1.350 kr. ekskl. moms
1 bord til 10 personer: 13.000 kr. ekskl. moms
Vær venligst opmærksom på, at systemet ikke kan håndtere, hvis du booker flere borde ad gangen. Derfor bedes I skrive til Pernille på pet@danskerhverv.dk eller Magnus på mgh@danskerhverv.dk.
E-handelsprisen er en perfekt mulighed for at holde din firmafest sammen med resten af e-handelsbranchen eller inviterer dine gode kunder/leads/andre med til bords til branchens største fejring.
Praktisk info:
Det bliver et brag af en fest, når E-handelsprisen 2023 løber af stablen torsdag den 25. maj 2023.
Aftenen vil være fyldt med netværk, latter, klap på skulderen og jubel, når vi skal kåre årets vindere. Det en fest, som hverken du eller dine kolleger må gå glip af.
Når du køber bord til årets E-handelspris, køber du plads til 10 personer. Inkluderet i prisen er en storslået 3-retters middag med tilhørende vine, velkomstdrinks, fri bar og et fabelagtigt show.
Du kan også købe enkeltbilletter til aftenen.
Prisfesten er relevant for alle inden for e-handelsbranchen - uanset om du er finalist til en e-handelspris, e-handler, leverandør til e-handelsbranchen, e-handelsstuderende, underviser i e-handel eller bare synes, at e-handel er spændende - så er denne prisfest, en fest du ikke må gå glip af, hvis du vil holde fingeren på pulsen, have faglige inputs og inspireres af de absolut bedste!
Vi glæder os til at se jer!
Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.