;

Det spørgsmål satte Nick fra The Marketing Guy sig for at besvare. Med 10.000 kr. i hånden og 30 dage på uret, kastede de sig ud i at lancere deres nye bog – kun ved hjælp af annoncer på sociale medier. Inspireret af de bedste kampagner fra deres kunder, tog de kameraet i hånden, optog videoer og billeder, designede produktbilleder, og satte kampagnerne op fra bunden. 

De 30 dage er gået og nu deler han sine erfaringer fra eksperimentet: Hvad virkede? Hvad fejlede? Og lykkedes det overhovedet at holde sig inden for budgettet? 

Som deltager får du ikke bare indblik i processen, men også en konkret drejebog til, hvordan du selv kan få mest muligt ud af et stramt markedsføringsbudget. Nick viser dig præcis, hvad de ville gøre, hvis de stod i dine sko med kun 10.000 kroner i hånden. 

Frister

  • Tilmeldingsfrist d. 26. maj 2025
  • Afmeldingsfrist d. 26. maj 2025

Oplægsholdere

Nick Traulsen

Founder

The Marketing Guy

Kontakt

Kursus og Event

3374 6072kursus@danskerhverv.dk

Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.