{{title}}
{{body}}
;
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
Følgende er nu registreret og vil danne grundlag for kontingentopkrævningen.
Samlet lønsum: {{formattedPayrollFunction}}
Antal ansatte: {{payrollRegistration.numberOfEmployees}}
Antal ansatte d. 30/9: {{payrollRegistration.numberOfEmployees309}}
Vi har sendt dig en kvittering pr. mail.
Har du rettelser, bedes du besvare den mail, vi har sendt dig eller kontakte os per telefon på {{MemberDepartmentPhonenumber}}.
Med venlig hilsen
Økonomisekretariatet
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
Dansk Erhverv vil give et overblik over de ansættelsesretlige regler på området for udenlandsk arbejdskraft med særlig fokus på udenlandske arbejdstagere fra ikke-EU-lande. Oplægget vil omhandle regler og procedurer, således at man som arbejdsgiver har et grundlæggende kendskab til reglerne på området.
Der vil endvidere blive gennemgået procedurer og krav til ansøgning om opholdstilladelse, således at man som ansøger kan sikre, at alle nødvendige oplysninger er med i ansøgning, hvorved sagen kan behandles hurtigt.
PwC vil introducere jer for de typiske personskattemæssige faldgruber i forbindelse med danske virksomheders anvendelse af udenlandsk arbejdskraft. Oplægget vil have særlig fokus på den praktiske tilgang til de problemstillinger man som arbejdsgiver møder, når man anvender udenlandsk arbejdskraft. Det gælder såvel direkte ansættelse af en person fra udlandet ind til et dansk selskab såvel som en dansk virksomheds brug af udenlandsk arbejdskraft gennem udenlandske selskaber.
Vi gennemgår hvilke skattemæssige forpligtelser der påhviler den danske virksomhed i sådanne forskellige set ups, hvad der gælder for den enkelte medarbejder og evt. det udenlandske selskab ved brug af udenlandsk arbejdskraft.
Vi vil gennemgå nyeste praksis og erfaringer på området for at hjælpe jer med at identificere potentielle problemstillinger og så I kan håndtere brugen af udenlandsk arbejdskraft så smidigt som muligt og uden uheldige og omkostningstunge overraskelser.
Personalejuridisk chef, advokat
Dansk Erhverv
Director, Tax & Legal
PwC
Senior Associate, Tax & Legal
PwC
Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.