E-handelskonferencen 2021 - the new normal

Glæd dig til at møde og lære af Danmarks fremmeste kommercielle og digitale hjerner på denne virtuelle e-handelskonference. Dansk Erhverv serverer en stærk faglig menu med interessante talere, inspirerende cases og unikke og digitale netværksmuligheder.

Online event

E-handelskonferencen 2021

14. okt 2021 KL. 09.00-16.40
Hos dig selv
Medlemmer:
0 kr.
Ikke-medlemmer:
550 kr.
No show gebyr:
0 kr.
Ekskl. moms
Event

Årets største konference indenfor e-handel løber af stablen virtuelt 14. oktober. 
Deltag og oplev en talerrække der spænder lige fra internationale eksperter over skarpe digitale købmænd til visionære ledere.

Du er sikret:

  • En stærk faglig menu
  • Masser af inspiration
  • Unikke, virtuelle muligheder for at netværke

Nøgleordene i år er bl.a. vækst, automatisering, personalisering og bæredygtighed, og vi kigger både indad og i høj grad udad. Bølgerne er gået højt den seneste tid, og vi dykker ned i de learnings, vi får, når hele maskineriet i den grad bliver tryktestet. E-handel bliver belyst fra alle vinkler – B2C, B2B, forretningsmodeller som D2C, automatisering, personalisering, trends, kundeloyalitet og meget mere.  

Vi glæder os til at byde bl.a. Ashley Dudarenok på scenen. Ashley er en erfaren international keynote taler og kendt kinesisk marketingekspert og vlogger. Hun vil, med overskriften What's Next for Ecommerce, give et indblik i Kinas e-handelslandskab, post-corona – hvor bl.a. ”Customer is king” er i fokus.
Progammet byder også på en paneldebat om "The New Normal", hvor du vil få et indblik i hvad den seneste tid har skabt af muligheder – og hvad det betyder for fremtiden indenfor e-handel i Danmark og internationalt.

Dagens program
Se dagens program nedenfor. Talerrækken er stort set på plads, og vi glæder os meget til at servere et  stærkt felt bestående af keynote talere, inspirerende eksperter, skarpe digitale købmænd og visionære ledere – alle sammen klar til at inspirere og dele ud af deres viden og erfaring. Så book din billet i dag og dyk ned i programmet, som udover 23 oplæg også vil byde på 8 netværksmøder hvor du kan gå mere i dybden og sparre med de andre deltagere. 

Kan du ikke deltage på dagen?
Så fortvivl ikke. De fleste oplæg bliver mulige at se on demand efter konferencen. Ønsker du link til videooptagelserne tilsendt efter konferencen, så tilmeld dig her på siden – og skriv gerne i kommentarfeltet at du ikke deltager på dagen.

Lær af de bedste
På konferencen får du rig mulighed for at netværke med branchens skarpeste hoveder og blive fagligt inspireret af vores samarbejdspartnere, der sidder klar til at sparre med dig. Konferenceplatformen giver dig mulighed for både at planlægge din dag med program og møder, helt ned på minuttet, eller tage dagen ad hoc og gennemføre virtuelle møder med andre gæster og partnere, som det passer dig og dine interesser.

Konferencen giver dig bl.a.:

  • Realiserbar inspiration og løsninger til at forbedre din virksomhed
  • Detaljer om og forståelse for virkemidlerne ved de nyeste digitale kanaler og trends
  • Udvidet netværk i branchen

Hvem er konferencen for?

  • Ledende medarbejdere i e- og detailhandelsvirksomheder
  • Ledere og medarbejdere indenfor marketing, kommunikation og salg
  • Personer der arbejder med e-handel i virksomheden
  • Personer der gerne vil være endnu dygtigere e-handlere

Konference-platformen
Som tilmeldt vil du, i god tid før konferencen, modtage en mail med et link til konference-platformen, hvor du kan planlægge dit eget program, netværke med de andre deltagere og meget mere.

Glæd dig til en dag i e-handlens tegn – på en virtuel platform du lynhurtigt bliver dus med.

Sådan løb det af stablen sidste år

Samarbejdspartnere

Oplev Ashley Dudarenok på E-handelskonferencen 2021

Program

09:00 - 09:05

Velkomst

09:05 - 09:40

Paneldebat: The New Normal

Med Niels Ralund som moderator debatterer Brian Mikkelsen, Carsten Schmidt, Hermann Haraldsson og Gregers Wedell-Wedellsborg hvad de og branchen har lært af den både kaotiske og accelererede udvikling det sidste års tid. Der er…

09:40 - 10:25

What's Next for Ecommerce? Lessons from China, the World's Largest Ecommerce Market

Ecommerce has evolved tremendously over the last year. What can Danish ecommerce companies learn from the world's largest ecommerce market?

10:25 - 10:45

Pause

Hvad er dine faglige interesser? 

Efter denne pause, og frem til kl. 14.30, byder dagens program på 3 samtidige oplæg – og også mulighed…

10:45 - 11:15

NETVÆRKSMØDE: Migrering – når du vokser ud af din webshop

En migrering er et helt naturligt skridt på en webshops vækstrejse. Hvis din virksomhed er vokset, eller dine behov har ændret sig, kan du have brug for ny funktionalitet og nye muligheder. Men en migrering er ikke helt…

10:45 - 11:15

E-Commerce & Marketing trends 2022 - Exceeding customers' expectations and building loyalty

Consumers today are all over the place; on the website, physical store, app, chat, customer service, social media, e-mail, etc., and they expect you to be able to identify them across all these channels giving them personalised experiences and…
10:45 - 11:15

Miljørigtig emballage – findes det og kan det styrke ens brand?

COVID-19 nedlukningerne har banet vejen for en livsstilsændring med øget online shopping og langt mere emballage, der skal sorteres og genanvendes. Forbrugerne er generelt blevet mere opmærksomme på emballagen og dens…

10:45 - 11:15

AI og Speech Analytics – skab indsigter i dine kundehenvendelser og styrk din kundetilfredshed

Hvad taler dine kunder om? Hvad er vigtigt for dem? Og hvordan hjælper I dem bedst, lige nu?

Svaret på disse spørgsmål har indtil nu ligget skjult i en sort boks – for med hundrede (måske…

11:15 - 11:45

Fra baglokale til international status gennem superautomatisering

I den lille by Nibe, 20 km udenfor Aalborg ligger en modebutik, som i dag samlet set har over 200.000 følgere på sociale medier og håndterer op mod 1000 ordrer i døgnet. Men sådan har det ikke altid været.…

11:15 - 11:45

Fremtidens performance marketing: Profitabel vækst i 2022

Alt hvad du gør rigtigt indenfor performance marketing gør dine konkurrenter også. 

Performance marketing er gået fra at være en differentiator til en hygiejnefaktor. I dag har algoritme-drevet…
11:15 - 11:45

Interessen for unikke champagneoplevelser boostet af Corona – men hvad så nu?

Under hele pandemien er abonnementskonceptet Champagnekassen vækstet eksplosivt måned for måned. Ønsket om selvforkælelse er større end nogensinde, og er der en ting, danskerne prioriterer, er det specielle…

11:45 - 12:15

NETVÆRKSMØDE: What to Expect when Expecting Headless

You’ve likely heard about headless commerce. It’s one of the most discussed and easily misinterpreted buzzwords in eCommerce today. Salesforce and guests have teamed up to help educate business leaders on what it means to go truly…

11:45 - 12:15

Fra lunken til cool: Sådan får direct-to-consumer brands e-commerce og bæredygtighed til at gå hånd i hånd

Forbrugerne – særligt de unge – ønsker i stigende grad at handle mere bæredygtigt. Og stadig flere virksomheder arbejder målrettet på at tænke bæredygtighed ind i hele værdikæden…

11:45 - 12:15

Hvordan bliver man som B2B-webshop fundet, foretrukket og solgt til de kritiske indkøbere?

Produkter, der før kun blev købt som en del af større løsninger, købes i stigende grad på nettet. Men hvordan sikrer du, at kunderne opsøger dit produkt der?

Schneider Electric…

11:45 - 12:15

Digital investering øgede kundetilfredsheden med 43 procent

Deltag og hør hvordan Tiger of Swedens kundetilfredshed steg efter investering i Certainly og Zendesk.

Dag for dag kunne Tiger of Swedens forbedre den digitale kundeoplevelse og samtidig se hvordan antallet af kundehenvendelser…

12:15 - 13:00

Frokostpause

13:00 - 13:30

Hvordan man planlægger en commerce succes: Den data-drevne personaliseringsrejse for Saint-Gobain – Danmarks største VVS-grossist

Hør hvordan Saint-Gobain og Brødrene Dahl er lykkedes med at opnå en kraftig vækst og forbedret kundeloyalitet med real-time datadrevet personalisering af deres omnichannel commerce. Hør Sanne Vincent…

13:00 - 13:30

Industry Perspective: The Evolving Customer Experience

With new consumer behaviors and the changing ads ecosystem, business as usual is no longer optional. Businesses must reimagine their strategies to find performance.

Navigate the unknowns by unlocking new opportunities through a…

13:00 - 13:30

TOOL SESSION: Conversational Commerce – fup eller fakta

Kan AI teknologi virkelig forstærke kundeservice og øge online salget? 

Dagens caseoplæg om Tiger of Sweden er et godt eksempel på hvordan en digital investering kan forbedre kundeoplevelsen, hæve…

13:30 - 14:00

Er du klar til den forestående julehandel? Bliv inspireret af Imercos vision om kundefokuserede omnichannel-oplevelser

2020 var skelsættende for detailhandlen. Online handel eksploderede og kundernes forventninger til service og personalisering ændredes fundamentalt. I takt med at butikkerne åbnede igen og nye shoppingmuligheder blev til…

13:30 - 14:00

Optimer din bundlinje med 5 effektive råd

Danske e-handelsvirksomheder har så travlt med væksten, at de glemmer at få styr på økonomien.
Vidste du eksempelvis, at mange virksomheder har hundredtusindvis af kroner til gode på deres…

13:30 - 14:00

Automatisér dine Search Ads og opnå nye højder

Træt af at investere dyrbar tid på kontohåndtering når dine resultater ikke opvejer din investering? Bare rolig, du er ikke alene. Search Ads har alle dage været en tidsrøver, men sådan behøver…

14:00 - 14:30

Når elefanterne slås, bliver dine cookies til krummer

“Når elefanterne slås, bliver græsset trådt ned” lyder et kenyansk ordsprog. Og lige nu foregår der en kamp om privatliv, cookies og i sidste ende data med de store tech giganter på den ene side, og…

14:00 - 14:30

Psykologien bag personalisering: Hvorfor timing og triggers tænder dine kunder og øger konverteringen

Hvordan påvirker en anden kundes valg af sandaler dit køb? Alle skridt du tager for at gøre din kundes visit vedrørende og vedvarende starter med at forstå, hvordan vi som mennesker oplever og træffer…
14:00 - 14:30

En ny æra for kundeservice - fra cost center til værdiskabelse for hele virksomheden

Det er almindelig kendt, at over halvdelen af alle kunder ikke vil tøve med at skifte til et andet brand hvis de ikke får en tilfredsstillende kundeservice. Og det har aldrig været nemmere for kunderne at forlade en butik!…

14:30 - 14:45

Pause

14:45 - 15:25

E-commerce after COVID - an international perspective

During COVID, in most countries, due to the lock-down of physical retail, e-commerce has escalated! E-commerce penetration prior to that increased at a very steady and consistent rate across the globe. What will happen now is not so clear. Will…

15:25 - 16:00

Den fremtidige regulering af platforme og online markedspladser

Christel Schaldemose er Europa-Parlamentets ordfører for forslaget til de fremtidige EU-regler for platforme og online markedspladser, Digital Services Act. Hun kæmper blandt andet for, at få sat en effektiv stopper for salg af…

16:00 - 16:30

New Retail: Fremtidens e-handel set med danske briller

USA har igennem mange år været frontløberen med nye trends indenfor e-handel, men Kina viser i disse år en imponerende handlekraft, når det kommer til handel med og uden strøm. Er magtforholdet ved at…

16:30 - 16:40

Tak for i dag

Frister

  • Tilmeldingsfrist d. 13. oktober 2021
  • Afmeldingsfrist d. 14. oktober 2021
Afmeld dig her

Oplægsholdere

Relaterede

Kontakt

Kursus og Event

Birgitte Warming Juul

Event- og marketingmanager
Kursus og Event

Pernille Trieb

Event- og partnermanager
Kursus og Event

Magnus Glenn Hansen

Event- og partnermanager