Gemt

Deltag i webinarer om det nye Digital Post

Den 30. november får Danmark en ny Digital Post-løsning. Digitaliseringsstyrelsen inviterer derfor danske virksomheder til webinarer om det nye løsning den 9. november og den 15. november. Sæt kryds i kalenderen allerede nu.

Nyhed

25. oktober 2021

Med det nye Digital Post er formålet at få borgere og virksomheder til at opleve et forbedret, mere sammenhængende og lettilgængeligt Digital Post. Det er hensigten, at brugerne ikke vil opleve store ændringer i måden, du bruger Digital Post på, men at servicen og mulighederne bliver flere og forbedret.

Webinarer om brugen af det nye Digital Post
For at du kan blive klædt på til at bruge den nye løsning, inviterer Digitaliseringsstyrelsen til to webinarer, hvor du kan få et indblik i, hvordan din virksomhed kan bruge det nye Digital Post.

Det første webinar den 9. november kl. 9.15-10:00 henvender sig til større virksomheder, og her kan du som virksomhed få klar besked om, hvordan I tildeler roller til medarbejdere og giver adgang til eksterne samarbejdspartnere til at læse jeres Digital post fra offentlige myndigheder, eller får adgang til deres. Du kan tilmelde dig her.

Det andet webinar den 15. november kl. 10:00-10:45 får du som virksomhed en hurtig intensiv indflyvning i, hvor og hvordan I kan læse Digital Post fra offentlige myndigheder. Derudover stilles der skarpt på, hvordan man som virksomhedsejer i den nye Digital Post-app nemt kan skifte mellem de vigtige beskeder offentlige myndigheder sender ens virksomhed og dem, der er sendt til dig som borger. Du kan tilmelde dig her.

Det er gratis at deltage, og du behøver ikke tilmelde dig på forhånd. Webinarerne er mulige at tilgå efterfølgende på samme link, som du tilmelder dig. 

Kontakt

Teknologi, Digitalisering & Tele

Frederikke Rosendal Egede Saabye

Fagchef for digitalisering