{{title}}
{{body}}
;
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
Følgende er nu registreret og vil danne grundlag for kontingentopkrævningen.
Samlet lønsum: {{formattedPayrollFunction}}
Antal ansatte: {{payrollRegistration.numberOfEmployees}}
Antal ansatte d. 30/9: {{payrollRegistration.numberOfEmployees309}}
Vi har sendt dig en kvittering pr. mail.
Har du rettelser, bedes du besvare den mail, vi har sendt dig eller kontakte os per telefon på {{MemberDepartmentPhonenumber}}.
Med venlig hilsen
Økonomisekretariatet
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
28. oktober 2021
Hent hele analysen for september nederst på siden.
Øv!
Der er ikke noget værre, end når kunden har lagt varen i kurven og så alligevel dropper købet i allersidste sekund.
Det er dog noget, de fleste e-handlere kender. Men hvorfor sker det?
I de fleste tilfælde kan du kigge på din fragtpris for at finde en synder. E-handelsanalysen for september viser nemlig, at for dyr fragt står bag hver femte afbrudte køb. Dermed slår den klart andre ”konverteringsfjender” som dårlige anmeldelser og usikkerhed om levering.
I år kan vi også se, at tekniske fejl eller afbrydelser i forbindelse med betaling får en del til at afbryde købet. Det kan skyldes de nye SCA-regler.
Ikke overraskende er det især de hyppige handlere, der stejler, hvis fragtprisen overstiger deres forventninger – generelt er de mere tilbøjelige til at afbryde køb.
Fragtprisen har også markant større betydning for børnefamilierne end for pensionisterne, mens de unge går mere op i varens pris.
Det kan være svært at justere fragtprisen, da vi må gå ud fra, at de fleste sætter den så lavt som muligt. Heldigvis er der andre ting, du kan gøre for at få flere kunder.
Du kan gennemgå dine tekster og produktbilleder og sørge for, at de er skarpe og fejlfri, da et dårligt dansk sprog får 3 ud af 4 forbrugere (73%) til at fravælge en ny netbutik. Du kan også sikre, at det er nemt at finde dit CVR-nummer og dine kontaktoplysninger - halvdelen af forbrugerne vil søge nye græsgange, hvis de ikke kan finde dit CVR-nummer.
Hent hele analysen for september, der også gør dig klogere på forbrugernes betalingsvaner, forventninger og meget mere.