{{title}}
{{body}}
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
Det blev udskudt i sidste øjeblik, men nu skulle det være ganske vist: Danmark får ny Digital Post-løsning den 21. marts 2022, og det vedrører alle virksomheder. Digitaliseringsstyrelsen afholder tre webinarer, som skal klæde dig på til den nye løsning.
20. januar 2022
Digitaliseringsstyrelsen har annonceret, at den nye Digital Post-løsning bliver taget i brug den 21. marts 2022.
Deltag i webinarer om den nye løsning
For at du kan få helt styr på den nye løsning, kan du deltage i tre webinarer arrangeret af Digitaliseringsstyrelsen. Det er gratis at deltage, og du behøver ikke tilmelde dig på forhånd.
Webinarer om det nye Digital Post:
|
Hvad er det nye Digital Post?
Digitaliseringsstyrelsen har i samarbejde med kommuner og regioner udviklet næste generation Digital Post. For de fleste virksomheders vedkommende vil man ikke opleve store ændringer i måden, man bruger Digital Post på, men der kommer en række forbedringer blandt andet en ny app.
For virksomheder som i dag får automatisk videresendt Digital Post til Outlook, er det vigtigt at være opmærksom på, at muligheden ophører, og man skal anskaffe sig et nyt afhentningssystem. Desuden sker der ændringer hvis man i dag har givet en ekstern part adgang til mapper i jeres postkasse. Begge grupper har modtaget nærmere orientering om det direkte i Digital Post fra Digitaliseringsstyrelsen.
Det skal du vide om Næste generation Digital Post, og sådan bliver du klar til den nye løsning
|