{{title}}
{{body}}
;
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
Følgende er nu registreret og vil danne grundlag for kontingentopkrævningen.
Samlet lønsum: {{formattedPayrollFunction}}
Antal ansatte: {{payrollRegistration.numberOfEmployees}}
Antal ansatte d. 30/9: {{payrollRegistration.numberOfEmployees309}}
Vi har sendt dig en kvittering pr. mail.
Har du rettelser, bedes du besvare den mail, vi har sendt dig eller kontakte os per telefon på {{MemberDepartmentPhonenumber}}.
Med venlig hilsen
Økonomisekretariatet
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
03. juli 2025
Ecommerce Europe – den europæiske brancheorganisation for digital handel, hvor Dansk Erhverv er aktivt medlem – har netop udsendt et åbent brev til EU’s institutioner med en klar opfordring: EU skal skrue op for den effektive håndhævelse af reglerne og sikre lige konkurrencevilkår.
Det budskab bakker vi i Dansk Erhverv helhjertet op om.
”Vores nye status som formandsland er en oplagt mulighed for at sætte turbo på en af de største udfordringer i europæisk e-handel: manglen på fair konkurrence mellem EU-baserede virksomheder og onlinemarkedspladser, der formidler produkter fra sælgere i tredjelande direkte til europæiske forbrugere. Det bør vi udnytte,” siger Niels Ralund, E-handelsdirektør i Dansk Erhverv.
Stop regeltsunamien
Samtidig bruger vi formandskabsanledningen til at fremhæve endnu en afgørende dagsorden: behovet for at fjerne unødvendige administrative byrder.
“Vi ser frem til, at det danske EU-formandskab bliver brugt til at lægge et massivt pres for at reducere mængden af unødvendigt administrativt arbejde, der i dag forringer danske virksomheders konkurrenceevne. Mange virksomheder drukner i dokumentationskrav, dobbeltrapportering og komplekse regelsæt – og det går ud over både vækst og innovation,” siger Freja Brandhøj, chef for regelforenkling i Dansk Erhverv.
Det indre marked skal være fair – ikke frit for ansvar. Derfor arbejder vi i Dansk Erhverv både for stærkere håndhævelse over for de aktører, der bevidst omgår reglerne, og for ens regler uanset forretningsmodel og enklere regler, der gør det lettere for jer at drive virksomhed.