;
Gemt

Lyt til podcasten E-handel indefra: Loyalitetspoint og kvalitetstjek har sikret Roccamore succes med recommerce

24. juni 2025

I Dansk Erhverv Digital Handels nye podcast fortæller stifter af Roccamore Frederikke Antoine Schmidt, hvordan virksomheden har fået succes med at sælge brugte designersko.

Roccamore

Kan recommerce bruges som en ekstra salgskanal, der både genererer nye kunder og øger loyaliteten uden at devaluere brandværdien og kannibalisere på nysalget?

Ja.

Sådan lyder det fra Frederikke Antoine Schmidt, som er stifter i skobrandet Roccamore, der under navnet ”ReLoved” har succes med at sælge brugte sko i premiumsegmentet.

I Dansk Erhverv Digital handels nye podcast forklarer Frederikke Antoine Schmidt og recommerce-ekspert Thomas Østergaard-Geisler, hvordan Roccamore har opnået succesen.

Du kan blandt blive klogere på, hvordan Roccamore gennem salget af ReLoved sko, formår at udvide sin målgruppe og øge loyaliteten uden at gå på kompromis med strategien om ikke at køre rabatkampagner.

Frederikke Antoine Schmidt og Thomas Østergaard-Geisler dykker også ned i, hvilke overvejelser virksomheder skal gøre sig, inden de kaster sig ud i recommerce.

Du kan blive meget klogere ved at lytte med via Spotify og Apple.

Du kan også blive klogere, når Thomas Østergaard-Geisler taler til E-handelskonferencen 2025. Se hele programmet og book din billet nu. 

Andre læser også

Kontakt

Digital Handel

Kirsten Hjalmsrud

Chefkonsulent
Kommunikation & Presse

Søren Willemoes Poulsen

Kommunikationskonsulent