; ;
Gemt

Tag styringen – Ny kampagne

21. januar 2021

Den 4. januar 2021 lancerede Transporterhvervets Uddannelser (TUR) en stor kampagneindsats, Tag Styringen, der har til formål at rekruttere flere ansøgere til landets transportuddannelser.

Formålet med kampagnen er at vise den store samfundsværdi, transportbranchen hver dag skaber, og at opfordre flere - unge som ældre - til at søge ind på en transportuddannelse. I kan møde kampagnen både på de sociale medier, i pressen, på busser og stoppesteder rundt omkring i Danmark.

Vi ønsker at præsentere TURs uddannelser som et attraktivt uddannelsestilbud med gode jobmuligheder, og dermed stimulere interessen for at søge ind på TURs erhvervsuddannelser.

Vi håber, at kampagnen vil komme alle dele af transportbranchen til gode og vil give transportbranchen det ry, den fortjener.

Læs mere om transportuddannelserne på Transportuddannelser.dk - Forside.

I styregruppen bag kampagneindsatsen sidder Dansk Industri, Dansk Erhverv og 3F. Kampagnen er finansieret med støtte fra Nordea Fonden. 

Herunder kan du se en video fra kampagnen. 

 

Kontakt

Arbejdsmarked, uddannelse og forskning

Marianne Kragh

Seniorchefkonsulent