{{title}}
{{body}}
;
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
Følgende er nu registreret og vil danne grundlag for kontingentopkrævningen.
Samlet lønsum: {{formattedPayrollFunction}}
Antal ansatte: {{payrollRegistration.numberOfEmployees}}
Antal ansatte d. 30/9: {{payrollRegistration.numberOfEmployees309}}
Vi har sendt dig en kvittering pr. mail.
Har du rettelser, bedes du besvare den mail, vi har sendt dig eller kontakte os per telefon på {{MemberDepartmentPhonenumber}}.
Med venlig hilsen
Økonomisekretariatet
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
15. november 2022
Inden Singles Day løb af stablen, var relativt høje forventninger hos forbrugerne, mens netbutikkerne var lidt mere afventende. ”At forvente at handle er selvfølgelig ikke det samme som faktisk at gøre det,” udtalte Niels Ralund, e-handelsdirektør i Dansk Erhverv. Det viste sig at være halvvejs profetisk.
Tal fra MobilePay viser, at dagen overordnet set ikke gav udsving ift. andre normale populære e-handelsdage.
”Når vi kigger på Singles Day fredag (11/11), så ligger omsætningen på niveau med søndagen (red. 13/11), der generelt er en populær e-handelsdag. Generelt har november været en måned med et højt niveau, men Singles Day har ikke givet et udsving”, siger produktchef Lars Green hos MobilePay.
Hvad med de gode oplevelser?
For nogle virksomheder var det dog ikke en normal dag. Flere netbutikker havde igangsat en masse initiativer og der var succes at hente med dem.
”Det gik over al forventning. Vi havde som så mange andre været bekymret for, om kunderne var der i disse krisetider, men havde samtidig søsat en lang række tiltag, der skulle hjælpe os med at få en god dag, og det fik vi,” udtaler Martin Holmblad, marketing manager hos DecoFarver.
Med tiltag som bl.a. en VIP SMS-klub, Live shopping om aftenen og en målrettet indsats i deres Google Ads setup lykkedes det for Decofarver at få skabt en masse ekstra trafik og, vigtigst af alt, mere salg.
”Helt konkret havde vi 56% flere kunder end vi forventede, og salget blev også 26% bedre end vores forventning, så det er et resultat vi er rigtig tilfredse med,” afslutter Martin Holmblad.