{{title}}
{{body}}
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
17. august 2023
Efter flere års voldsom vækst er medvinden i dansk e-handel blevet til modvind. Det har betydet, at flere er begyndt at fokusere endnu mere på, hvordan man holder omkostningerne nede.
Og når man taler omkostninger, er det svært ikke at tale om returneringer. For selvom Dansk Erhvervs E-handelsanalyse 2022 viser, at blot 2% af kunderne returnerer hele ordren, mens 6% af kunderne leverer dele af ordren tilbage, så ved alle, at returneringer og håndteringen af dem udgør en væsentlig omkostning.
Men de fleste ved formentlig også, at det kan være svært at finde rundt i returjunglen og lave en effektiv returstrategi.
Derfor arrangerer Dansk Erhverv d. 8. september et webinar, hvor Michael Kruse Sørensen, der er medstifter af Claimlane, vil gøre dig klogere på, hvordan du implementerer en returstrategi, der styrker din bundlinje.
Michael Kruse Sørensen har sammen med Frank Buchmann fra Greenway Logistics skrevet guiden: Retur er en jungle.
Som opvarmning til webinaret får du her tre gode råd til en bedre returstrategi:
Sådan kommer du i gang
Tilmeld dig vores webinar og bliv klogere på, hvordan du kan implementere en god returstrategi