{{title}}
{{body}}
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
23. juli 2024
Det er en streg i regningen, at forbrugertilliden falder. Det kommer ovenpå en periode, hvor optimismen blandt forbrugerne så småt er vendt tilbage.
Det er bemærkelsesværdigt, at forbrugertilliden falder. De danske forbrugere oplever ellers mange positive tendenser i øjeblikket med faldende inflation og høj lønvækst. Det kunne med rette give grobund for optimisme blandt forbrugerne, men det sker altså ikke.
Det er i det hele taget overraskende, at forbrugertilliden stadig er negativ, når privatøkonomien er i bedring. Det skal ses i lyset af at den høje inflation i 2022 og 2023 stadig kan mærkes i budgetterne hos mange familier.
Når vi ser fremad, så forventer vi forbrugertilliden øges i takt med at danskernes købekraft forbedres. En forbedret købekraft og øget forbrugertillid er godt nyt for dansk økonomi, fordi vi venter, at privatforbruget kommer til at blive en vigtig vækstmotor for dansk økonomi i 2024.