{{title}}
{{body}}
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
08. juni 2021
Planer for trafik- og mobilitetsbegrænsninger er en landsdækkende tendens, der allerede kan ses i de stadig strammere krav til miljøzoner, der findes i de store danske byer. Kravene vil i høj grad skulle mødes af transportørerne, men også fx detailområdet vil kunne blive berørt af krav til mindre støj ifm. levering, smallere leveringsvinduer m.v.
I København foretages på nuværende tidspunkt og frem til årsskiftet byrumsforsøg og analyser af konsekvenserne af trafikindskrænkninger og målet er en samlet byrums- og trafikplan for Middelalderbyen. Samtidig foretages mobilitetsanalyser og metropolzoneanalysen, en undersøgelse af mulighederne for en nul-emissionszone, en restaurations- og nattelivsplan, en erhvervs- og vækststrategi, samt en indsats for genopretning af hovedstadens turisme, herunder en hotelanalyse samt en handlingsplan for transport af turister.
Dansk Erhverv følger løbende udviklingen. Interesserede medlemmer kan kontakte fagchef Jesper Højte Stenbæk, hvis der er spørgsmål.