{{title}}
{{body}}
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
09. marts 2021
"Camille Brinch Jewellery formår at skabe en enestående personalisering af købsoplevelsen. Det føles næsten som om, man står ansigt til ansigt med Camille selv, og det løfter den digitale oplevelse markant.” Sådan lød juryens bedømmelse blandt andet, da Camille Brinch Jewellery tog prisen hjem for Bedste Nye E-handelsvirksomhed ved E-handelsprisen 2020.
Virksomheden blev født i forældrenes skur af Camille Brinch, som i 2016 oprettede en profil på Instagram og netbutik. Der har været fuld fart på lige siden, og i dag har Camille Brinch eget værksted, kontor, kollegaer – og en e-handelspris!
Virksomheden er derfor den helt rigtige at spørge til råds om, hvordan man kan skille sig ud som nyopstartet netbutik. Og heldigvis er co-founder og adm. direktør, Daniel Brinch, generøs, når det kommer til at dele ud af virksomhedens guldkorn.
De tre gode råd
Hvis man ønsker at realisere sin e-handelsdrøm, så er tre der råd, Daniel Brinch synes, man skal tage med sig. Og det første handler – måske ikke overraskende – om passion.
”Har du noget, som du brænder for? Noget, som du drømmer om hver nat, og som kilder i hele din krop, når du tænker på det? Brug den følelse og energi til at starte dit e-handelseventyr. Hvis du bare gerne vil tjene penge eller har fundet et eller andet kopiprodukt, som du kan sælge med 50% i rabat, så lad være.”
Det andet råd handler om at holde tingene simpelt – egentlig mest for din egen skyld.
”Lad være med at starte i et eller andet fancy online shop system. Og lad være med at vælge noget, der er gratis, fordi du gerne vil spare penge. Min søster, Camille, som ikke er IT-nørd, omsatte for de første 10 mio. Kr. på www.camillebrinch.dk - en hjemmeside, som hun selv havde designet og bygget i Shopify. Shopify fungerer, og de penge, du har sparet ved at vælge noget andet, er hurtigt mistet igen på bøvl og konsulenttimer,” siger han.
Til sidst siger Daniel Brinch, at man skal gide bruge meget – hvis ikke al – tid. For der er ingen vej udenom.
”Det bliver ikke nogen dans på roser. Du kommer til at bruge timer. Mange timer. Find energien og lysten til at lære, gå på Youtube og kom i gang. Lær om Shopify, om Facebook & Instagram markedsføring og kom i gang med Photoshop. Lad være med at give op. Det tager tid - og det bliver pisse fedt!”
Fortæl din historie
Hvordan skiller man sig ud på et marked med benhård konkurrence? Daniel Brinchs svar er simpelt: vær dig selv.
”Vær personlig! Fortæl om din historie, hvorfor du har startet den her forretning, og hvorfor det kilder i din krop, når du snakker om dit eventyr. Lad være med at skrive "os" og "vi" på din hjemmeside og Instagram - og hold dig fra at skrive på engelsk, fordi det er nice og "international". Brug "jeg", "mig" og snak på dansk, så du kan skabe en relation til dine kunder - så garanterer jeg, at de kommer igen,” siger han.
Gør det selv
Daniel Brinch fremhæver vigtigheden – og ikke mindst glæden ved – at tage del i alle de store og små opgaver, når man starter sin egen virksomhed.
“’Det er en fed følelse at pakke den første ordre og mærke lykken over, at de opslag, du har lavet på Instagram, har gjort, at en, du ikke kender, har købt dit produkt. Lær så meget du kan, prøv så meget du kan, og giv ikke op. Der findes ikke nogen genvej til at bygge en online-forretning, og du vil have en langt bedre forståelse for dig selv og din virksomhed, hvis du har haft en finger med i det hele i starten. Det her er en rejse, som er det hele værd, hvis du har passionen med,” siger han.