{{title}}
{{body}}
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
09. august 2022
En forbruger oprettede i maj 2020 et abonnement på en boligportal til en pris på 299 pr. måned. Han fik ingen ordrebekræftelse, og hans login virkede ikke. Knapt et år senere klagede han over, at han løbende var blevet opkrævet betaling uden at have modtaget ydelsen. Han krævede i alt 3.597 kr. tilbagebetalt.
Forbrugerklagenævnet udtalte, at det var forbrugerens eget ansvar at indtaste korrekte oplysninger, og da han var nærmest til at reagere, når han konstaterede, at han ikke havde adgang til portalen, fik han ikke medhold i sit krav om tilbagebetaling.
Denne afgørelse er i tråd med en tidligere afgørelse, hvor en forbruger fejlagtigt troede, at hans køb af 3 flybilletter ikke var gået igennem, hvorefter han købte 3 nye billetter. Årsagen til, at han ikke havde modtaget ordrebekræftelsen, var, han havde indtastet en forkert e-mailadresse.
Forbrugerklagenævnet udtalte, at det var forbrugerens ansvar at indtaste korrekt e-mailadresse, og han kunne derfor ikke få beløbet for de tre første flybilletter tilbagebetalt.