{{title}}
{{body}}
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
13. oktober 2022
Med en brugerskare på mere end 1 milliard er der god mulighed for at nå bredt ud på TikTok. Det kan Ditur.dk skrive under på. På E-handelskonferencen gav de indblik i strategien.
TikTok har mere en 1 milliard brugere. Alligevel er det stadig relativt få danske virksomheder, der har kastet sig over mediet.
En af de virksomheder, der bruger det nye medie, er Ditur.dk. Derfor var Marketing Manager Frederik Damgaard Andersen sammen med nordisk chef for TikTok Liv Sandberg inviteret til E-handelskonferencen for at gøre andre klogere på, hvordan de kan få succes på TikTok.
Her var hans budskab klart: ”Prøv dig frem. Vi tester hele tiden og så bruger vi det, der virker.”
En anden vigtig læring er, at indholdet skal være autentisk og man skal være gennemsigtig, uddybede han.
Det er den helt korrekte strategi, forklarede Liv Sandberg:
”Slip tøjlerne. Både når de du selv laver videoer og især når du laver samarbejde med skabere – stol på, at de kender mediet bedre end dig.”
Rambuk på nye markeder
Ditur.dk har fået så gode resultater på TikTok, at budgettet nu tredobles og så får mediet en større rolle i strategien:
”Vores plan er, at vi i højere grad skal bruge TikTok, når vi skal ind på nye markeder. Det bliver mere med paid,” forklarede Frederik Damgaard Andersen.
Også hos TikTok er der planer om vækst, lød det fra Liv Sandberg:
”Vi har store planer for Norden og især Danmark. Samtidig bruger vi mange ressourcer på at gøre det nemmere at handle direkte gennem platformen. Det vil formentlig gøre det endnu mere attraktivt for virksomhederne.”