{{title}}
{{body}}
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
17. januar 2024
I den seneste tid har der været fokus på browser-udvidelser og apps, der - når de er installeret på en computer eller en telefon - kopierer rabatkoder, og deler dem med alle, der har downloadet applikationen.
Det foregår på den måde, at hvis en forbruger, der har browser-udvidelsen installeret, indtaster rabatkoden på en hjemmeside, så ”lytter” browser-udvidelsen på rabatfeltet og gemmer koden. Forbrugeren bliver dog først spurgt, om koden må deles med andre.
Når den næste forbruger, der har browser-udvidelsen installeret, går ind på samme side for at købe noget, får brugeren besked om, at der en rabatkode, og de kan nemt anvende den.
Nogle netbutikker lever fint med det, mens andre føler sig krænkede over, at deres koder bliver delt, forklarer Tina Morell, chefkonsulent i Dansk Erhverv:
”Man kan gøre forskellige ting, men en af de vigtigste er, at man giver kunden klar besked om, at koden ikke må deles med andre.”