Gemt

Signe og Christoffer har fået adgang til et uvurderligt netværk: ”E-handelsprisen er som at få nøglen til en dør, du ikke vidste fandtes”

23. maj 2024

Da Neglefeber vandt E-handelsprisen 2023 for Bedste nye E-handelsvirksomhed slog det ikke kun benene væk under stifterne. Det åbnede også døre til unikke netværk og muligheder, der har løftet den unge virksomhed til nye højder. Det forklarer de to stiftere, der også er klar med en opfordring til dette års vindere: Nyd det!

”Fantastisk. Overvældende. Chokerende. Følelsesladet. Vanvittigt. Surrealistisk.”

Ordene vælter næsten ud af Signe og Christopher Hartung Roslyng, da de bliver bedt om at beskrive, hvordan det var at vinde E-handelsprisen 2023 for Bedste nye E-handelsvirksomhed.

”Det er en masse ord, men det er alligevel svært at beskrive, hvordan det føltes, for vi havde slet ingen forventninger om at vinde, så vi var nærmest i chok, da vi gik på scenen. Altså vi var jo oppe imod nogle fantastiske konkurrenter! Men ja, overvældede og surrealistisk er nok de mest dækkende ord,” uddyber Signe Hartung Roslyng, som sammen med ægtemanden Christoffer Hartung Roslyng står bag den unge virksomhed.

Styrker fællesskabet og netværket
E-handelsprisen 2024 står for døren, og vi har derfor bedt en af sidste års sætte nogle ord på, hvad det betyder at vinde en af de eftertragtede priser. At vinde kan groft sagt deles op i to dele: Det interne og det eksterne, forklarer Signe Hartung Roslyng:

”Det er kæmpe anerkendelse, at så dygtige mennesker som juryen vurderer, at det, vi gør, er godt. Vi havde jo kun kørt på vores mavefornemmelse, så det er virkelig rart, og det giver en tro på det, man gør. Det kan mærkes i hele teamet, hvor det giver en enorm stolthed og fællesskabsfølelse. Det styrker virkelig holdånden, og det giver en lyst til og mod på mere.”

Adgang til et fantastisk netværk
I forhold til det eksterne, så giver det positiv omtale, og det kan mærkes på salget. Det er selvfølgelig positivt, men det er faktisk ikke det vigtigste, pointerer Christoffer Hartung Roslyng:

”Prisen er lidt som at få nøglen til en dør, du ikke vidste fandtes. Den åbner så mange netværksmuligheder, og der er rigtig mange, der gerne vil i dialog med dig. Vi har eksempelvis dannet et netværk med alle finalisterne fra sidste år, og det er bare fantastisk. Vi har alle de samme udfordringer, men forskellige produkter, så vi kan virkelig hjælpe hinanden. Du skal turde tage dialogen, men så får du også uvurderlig sparring.”

Neglefeber-stifterne greb også muligheden for at tale med dommerne til selve prisfesten, og det vil de også anbefale, at de kommende vindere gør, siger Christoffer Hartung Roslyng:

”Det er superfedt at høre lidt mere uddybende om, hvad man gjorde godt, og hvad man kan forbedre. Det er virkelig værdifuld viden, og vi har faktisk stadig dialog med to af dommerne. Der har vi virkelig fået nogle guldkorn.”

Nyd det!
Den sidste opfordring til de kommende vindere, kommer fra Signe Hartung Roslyng, og den er på papiret ganske enkel:

”Man skal simpelthen prøve bare at være i nuet og nyde det, hvis man vinder. Det lyder som en kliché, men det er bare så vigtigt at prøve.”

Neglefeber er i år med i kampen om prisen som Bedste B2C under 100 millioner kroner, men de to stiftere regner ikke med, at de får brug for at huske rådet om at nyde en sejr:

”Vi går ind til det helt uden forventninger. Vi er oppe imod nogle fantastiske virksomheder, der gør det super, supergodt, så vi tror ikke, at vi kommer på scenen i år. Men vi får en fed fest alligevel,” slutter Signe Hartung Roslyng.

 

Kontakt

Kommunikation & Presse

Søren Willemoes Poulsen

Kommunikationskonsulent