Eksport

Kom i gang med eksport

Få gode råd til hvilke overvejelser du skal gøre, inden du begynder at eksportere.

Guide

Forarbejde og research i forhold til nyt eksportmarked

Som virksomhed med ambition om eksport er det vigtigt at undersøge, om der overhovedet eksisterer et forretningspotentiale for ens varer eller tjeneste på et eksportmarked. Enhver eksportsucces begynder med et godt kendskab til de lokale forhold, der gør sig gældende på et udenlandsk marked. I det følgende anføres konkrete værktøjer hertil, som imidlertid ikke kan erstatte et egentligt studiebesøg eller anvendelse af lokal ekspertise på et givent marked.

Kræver medlemskab

Du skal være logget ind for at få adgang til artiklen

Det er kun medlemmer af Dansk Erhverv, der har adgang til vores artikler og værktøjer.

Endnu ikke bruger? Opret dig

Kontakt

Kontakt

EU og International

Michael Bremerskov Jensen

Fagchef for international handel
Medarbejderprofil

Andre relaterede guides i temaet

Sidste nyt fra Dansk Erhverv i din indbakke

Tilmeld dig nyhedsbrevet International Handel

Få seneste nyt om International Handel

Der anvendes cookies til at forbedre din oplevelse af websitet. Du accepterer ved at navigere videre. Læs mere om website cookies.