{{title}}
{{body}}
{{tagline}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[0].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[0].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Nye kunder, især de ældre, har opdaget nethandel, fysiske butikker har taget salg på nettet til sig nærmest over natten, og den etablerede e-handel tester nye forretningstyper og services, som er sprunget fra fjerne fremtidsidéer til virkelighed på rekordtid.
Samtidig er der nye betalingsformer, alternative distributører og EU-regler, som giver et meget foranderligt e-handelslandskab, der kræver store investeringer, nytænkning, digitalisering af forretningsprocesser og masser af anden omstilling – lige nu!