{{title}}
{{body}}
{{tagline}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Arbejdsmiljøloven stiller krav om, at der på alle virksomheder skal være samarbejde mellem de ansatte og ledelsen om virksomhedens arbejdsmiljøarbejde.
På alle virksomheder med mere end 9 ansatte skal der være en arbejdsmiljøorganisation i mindst et niveau. Hvis der på jeres virksomhed er mere end 34 ansatte skal jeres arbejdsmiljøorganisationen være i to niveauer.
En arbejdsmiljøorganisation i et niveau består af en eller flere arbejdsmiljøgrupper, hvori der indgår én valgt arbejdsmiljørepræsentant og én udpeget arbejdsleder.
En arbejdsmiljøorganisation i to niveauer består af en eller flere grupper samt et eller flere udvalg. Hvis I har mere end 2 arbejdsmiljøgrupper, vælger henholdsvis jeres valgte arbejdsmiljørepræsentanter og jeres udpegede ledere i blandt sig hvem der skal indgå i udvalget. Hvis jeres arbejdsmiljøorganisationen kun består af 1-2 grupper, vil samtlige medlemmer indgå i udvalget.
For mere information om hvem der skal tælles med i opgørelsen over antallet af ansatte, hvad der er henholdsvis arbejdsmiljøgruppernes og arbejdsmiljøudvalgets opgaver samt hvem der kan stemme til valget og stille op som arbejdsmiljørepræsentant i vores pjece Gode råd om arbejdsmiljøorganisationen.