Netværksgrupper

Sammen er vi stærkere - se mulighederne for at udveksle erfaringer. KONTAKT: digital-handel@danskerhverv.dk +45 7225 5601

På agendaen

Inspiration, netværk og viden

Bliv medlem af en netværksgruppe, og få professionel sparring, personlig udvikling og et stærkt fagligt netværk! Det er gratis at deltage som medlem af Dansk Erhverv.

Som medlem af en netværksgruppe får du
  • Faglig sparring i et fortroligt forum
  • Faglig og personlig udvikling
  • Et stærkt netværk
  • Indsigt i aktuelle emner

Tre aktive netværksgrupper:

Danish Search Marketing Alliance (DSMA) Sjælland

Danish Search Marketing Alliance (DSMA) Fyn/ Jylland 

Online kundeservice

Kontakt

Netværk: Danish Search Marketing Alliance (DSMA) Sjælland

Search Marketing bliver fortsat mere komplekst og ofte kan det være vanskeligt at bevare det strategiske overblik samtidigt med være hands-on produktspecialist.

DSMA er en FDIH netværksgruppe for eksperter indenfor search marketing både paid search og SEO. Kriterierne for optagelse er betinget af udvidet kendskab til branchen og lysten til at dele (anonyme) udfordringer og inspirere ligesindede, på tværs af virksomheder.

Formål:
DSMA har til formål at vækste search markedet i DK gennem veldokumenterede cases, best practice sharing, benchmarking, sparring og teorier.

Som udgangspunkt er niveauet højt, men med forståelse for at alle ikke kan være gode til alt, så respekt for hinandens niche kompetencer er påkrævet.

Medlemmerne:
DSMA er først og fremmest for SEM & SEO specialister. Det er vigtigt, at du allerede forstår de dynamiske processer bag search marketing og har lyst til at spille en aktiv rolle i videreudvikling af branchen.

Formand for netværksgruppen: Rasmus Himmelstrup, Resolution Media

Bliv medlem af Danish Search Marketing Alliance (DSMA)-netværksgruppen:

Er din virksomhed medlem hos os kan du deltage gratis. Ikke medlemmer kan ikke blive optaget i gruppen. Du bliver optaget hvis:

  • Der er plads i gruppen
  • Profilen passer 
  • Gruppen godkender det nye medlem.

Send din ansøgning med følgende information:

  • Navn
  • Virksomhed
  • Titel
  • Email
  • Telefonnummer
  • Netværk: Danish Search Marketing Alliance (DSMA) Sjælland
  • Hvad er dine arbejdsopgaver/ansvarsområder i virksomheden?
  • Hvad kan du bidrage med til netværksgruppen?
  • Hvilke forventninger har du til netværksgruppen?

Netværk: Danish Search Marketing Alliance (DSMA) Fyn/ Jylland

Er du ekspert i Search Marketing og bor du på Fyn eller i Jylland?

Så er dette netværk for dig!
Det er hårdt arbejde både at have det strategiske overblik og samtidig være produktspecialist. Det gælder også for Search Marketing, som fortsat bliver mere og mere komplekst. Derfor er det vigtigt at lære af hinandens erfaringer, så hverdagen bliver lettere.

Netværksgruppen Danish Search Marketing Alliance (DSMA) har været en etableret FDIH netværksgruppe på Sjælland gennem mange år. Flere og flere fra det fynske og jyske søger optagelse i gruppen, og derfor etablerer vi nu gruppen med geografiske rødder på hhv. Fyn og i Jylland.

DSMA er en netværksgruppe for eksperter indenfor search marketing både paid search (SEM)  og organisk optimering (SEO) som har lyst til at dele (anonyme) udfordringer og inspirere ligesindede, på tværs af virksomheder.

Formål:
Formålet med netværksgruppen er at vækste search markedet i Danmark gennem veldokumenterede cases, best practice sharing, benchmarking, sparring og teorier.

Som udgangspunkt er niveauet højt, men med forståelse for at alle ikke kan være gode til alt, så respekt for hinandens niche. 

Medlemmerne:
DSMA er først og fremmest for SEM & SEO specialister, som har erfaring og kompetencer indenfor search marketing. Det er vigtigt er, at du allerede forstår de dynamiske processer bag search marketing og har lyst til at være aktiv i netværket og derved bidrage til videreudvikling af branchen.

Midlertidig formand for netværksgruppen:
Rasmus Himmelstrup, Resolution Media, som også er formand for  tilsvarende netværk på Sjælland.

For at gruppen kan etableres permanent, søger vi en formand, der har lyst til at være ansvarlig for gruppen.


Bliv medlem af DSMA-netværksgruppen Fyn/ Jylland:

Er din virksomhed medlem hos os kan du deltage gratis. Ikke medlemmer kan ikke blive optaget i gruppen. Du bliver optaget hvis:

  • Der er plads i gruppen
  • Profilen passer 
  • Gruppen godkender det nye medlem.

Send din ansøgning med følgende information:

  • Navn
  • Virksomhed
  • Titel
  • Email
  • Telefonnummer
  • Netværk: Danish Search Marketing Alliance (DSMA) Fyn/ Jylland
  • Hvad er dine arbejdsopgaver/ansvarsområder i virksomheden?
  • Hvad kan du bidrage med til netværksgruppen?
  • Hvilke forventninger har du til netværksgruppen?

Netværk: Online kundeservice

Arbejder du med online kundeservice til daglig? Så oplever du måske, at du nogle gange befinder dig i ukendt territorium, og at du tilegner dig ny viden og erfaringer hver dag, på områder som er i rivende udvikling, især på kundeadfærden og den teknologiske del.

Formål med netværksgruppe med fokus på online kundeservice?
Gruppens formål er at dele praktisk viden og erfaringer omkring håndtering af de mange forskellige aspekter af online kundeservice og reputation management, der er i forskellige typer af virksomheder og brancher.

Deltagere i netværksgruppen:
Denne netværksgruppe er for personer, der arbejder med online kundeservice i en eller anden forstand uanset om det er på B2B- eller B2C markedet og om du arbejder i en ren e-handelsvirksomhed eller i en virksomhed, der håndtere kundeservice fra både off- og online kundehenvendelser. Der er deltager i gruppen fra både Jylland og Sjælland, og vi holder netværksmøder begge steder. Så der skal påregnes rejsetid ifm. deltagelse i denne netværksgruppe.

Forventet udbytte af deltagelse i netværksgruppen:
Som deltager kan man forvente at deltage i et forum, hvor alle bidrager med erfaringer inden for de mange forskellige aspekter omkring online kundeservice og image pleje med sigtet at få gladere kunder men naturligvis også klæde os, der arbejder med dette, bedre på til håndtering af de forskellige opgaver og udfordringer, der er med det.

Foreslag til emner:
Hvordan og hvornår fronter kundeservice kunden på hjemmesiden.
Hvordan får man kundeservice godt integreret på de sociale medier?
Hvordan måler man kundetilfredsheden?
Hvad virker og hvad virker ikke?

Bliv medlem af Online Kundeservice-netværksgruppen:

Er din virksomhed medlem hos os kan du deltage gratis. Ikke medlemmer kan ikke blive optaget i gruppen. Du bliver optaget hvis:

  • Der er plads i gruppen
  • Profilen passer 
  • Gruppen godkender det nye medlem

Send din ansøgning med følgende information:

  • Navn
  • Virksomhed
  • Titel
  • Email
  • Telefonnummer
  • Netværk: Online kundeservice
  • Hvad er dine arbejdsopgaver/ansvarsområder i virksomheden?
  • Hvad kan du bidrage med til netværksgruppen?
  • Hvilke forventninger har du til netværksgruppen?

Som netværksdeltager skal du være indstillet på:

  • At deltage aktivt på møderne
  • At dele viden og erfaringer med gruppens øvrige medlemmer
  • At respektere gruppens fortrolighed
  • At deltage i sammensætningen af agendaen til møderne
  • At lægge hus til et møde, hvis det er muligt

Alle grupperne fokuserer på erfaringsudveksling blandt deltagerne på baggrund af forskellige planlagte aktiviteter som f.eks. faglige oplæg fra både gruppens medlemmer og fra eksterne oplægsholdere, inviteret af gruppen.

Antallet af møder aftales individuelt i grupperne.

Læs betingelser for optagelse og deltagelse i netværksgrupperne. Download vores "Tips til dig, der ønsker at deltage i en netværksgruppe".

Tips til dig der ønsker at deltage i en netværksgruppe

pdf

Download

Andre Dansk Erhverv netværk

Kontakt
Salg

Esben Christopher Carbac Hansen

Chefkonsulent
Kontakt

Andre relevante fokusområder

Kontakt

Salg

Esben Christopher Carbac Hansen

Chefkonsulent

Sidste nyt fra Dansk Erhverv i din indbakke

Få seneste nyt om digital handel

Når du tilmelder dig nyheder fra Dansk Erhverv, giver du samtykke til at modtage faglige og politiske nyheder og analyser, samt efter omstændighederne tilbud om kurser, netværk, konferencer og andre events, der i nogle tilfælde leveres af eller i samarbejde med vores partnere. Du vil også kunne modtage information om rabat på produkter og services i vores medlemsfordelsprogram.

Du kan til enhver tid afmelde dig nyhedsbrevet. Læs mere om vores persondatapolitik her.